Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko tällainen mies? Kerro syitä miksi ei tai miksi kyllä.

Vierailija
13.07.2023 |

42v, eronnut 3v sitten, hyvät välit ex-vaimoon jonka kanssa kolme lasta joista yksissä tuumin huolehditaan. Itsestään huolehtiva, hyvin pukeutuva, normaalivartaloinen, rouheakin mies. 188/90. Rumaksi ei ole sanottu, komeaksi silloin tällöin. Kalju, parta ja muutama tatuointi. "Miehinen" työ, keskivertoa paremmat tulot. Osaa remontoida kaikenlaista. Polttaa tupakkaa, alkoholia ei juuri ollenkaan pl. saunakaljat tai lasi pari viiniä silloin tällöin. Pitää hyvästä ruuasta, kulttuurista, lukemisesta, välillä videopeleistäkin sekä musiikista laidasta laitaan. Maanläheinen ja aito. Ongelmia mielenterveyden kanssa ollut aiemmin. Miltä kuulostaisi?

Kommentit (360)

Vierailija
61/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v ikäero, ei sinänsä ongelma. Lapset aikaisemmasta suhteesra eivät ole sinänsä ongelma, mutta itse haluaisin oman lapsen eli lapsiasia voi olla ongelma. Hyvä, jos on hyvät välit exään, mutta kaikenlaisiin uusperhekuvioihin en lähtisi mukaan.

Tupakoinnista en pidä.

Eli saattaisin seurustella tai olla seurustelematta kaltaisesi kanssa. Riippu monesta asiasta.

Vierailija
62/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi parta, tupakointi ja tatuoinnit syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit 20v sitten imuroinut kaikki naiset. Silloin sun tyyli oli muotia. Tuohon vielä harrikka ja musta huppari, jossa tribaalikuvioita.. Ei olisi tupakka tai lapset naisia silloin haitanneet.

Tuon aika kuitenkin meni jo ajat sitten.

Vierailija
64/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paperilla lähes kopio ex-miehestäni. Sen perusteella voin sanoa, että suurimpia ongelmia aiheutti lapset ja ex-vaimo sekä mt-ongelmat. Eli en ehkä lähtisi samantyyppiseen kuvioon uudestaan. Voisin harkita, jos sun lapset on pian aikuisia ja olet käsitellyt mt-ongelmiasi jollain tapaa. Ei tarvitse olla täydellinen, mutta pitää pyrkiä kehittämään itseään. Ja toivoisin, että harrastaisit edes jotain liikuntaa tai nauttisit vaikka kävelylenkeistä kanssani.

Vierailija
65/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari juttua herätti huomion.

-Tupakointi, sen olisi loputtava

-Onko mielenterveysongelmat laatua masennus vai skitsofrenia?

-Kestäiskö sun kantti sen, että nainen tienaa enemmän?

Muuten kuulostaa todella hyvältä. T. N26, lääkäri.

No mitä luulet että kestäisikö, kun ap jo itsensä esitellessään kehuu palkkaansa?

Ei ollut tarkoitus kehua palkallani. Halusin tuoda esiin, että pärjäilen omillani ihan ok. Mt-ongelmasta: Masennusta n. 7 vuotta sitten, johon hain ja sain apua.

Ei naisen tuloilla ole minulle merkitystä, vaan sillä millainen ihminen on. Joten tienata saa miten vaan. Itsellenikään ei rahalla ole kovinkaan suurta merkitystä, vaikka sitä ei moni täällä uskokaan. Ja joo, onhan se tupakan jättäminen ollut mielessä..AP

Vierailija
66/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan perusteella emme tiedä, millainen olet parisuhteessa ja kumppanina. Se merkitsee eniten.

Vierailija
67/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet että kestäisikö, kun ap jo itsensä esitellessään kehuu palkkaansa?

Ei ollut tarkoitus kehua palkallani. Halusin tuoda esiin, että pärjäilen omillani ihan ok. Mt-ongelmasta: Masennusta n. 7 vuotta sitten, johon hain ja sain apua.

Ei naisen tuloilla ole minulle merkitystä, vaan sillä millainen ihminen on. Joten tienata saa miten vaan. Itsellenikään ei rahalla ole kovinkaan suurta merkitystä, vaikka sitä ei moni täällä uskokaan. Ja joo, onhan se tupakan jättäminen ollut mielessä..AP

Se on positiivista, että hait apua mt-ongelmaan. Jos asiat käsittelee kunnolla, masennus ei uusiudu niin helposti.

Vierailija
68/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi tökkisi.

Vierailija
69/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään ihmistä koko maailmassa joka sanoisi että rahalla on hänelle merkitystä. Mutta otit palkkasi esiin vapaamuotoisesti kirjoittamassasi esittelytekstissä. Se on valintasi, joka kertoo sinusta ja arvoistasi paljon, halusit tai et.

Itselläni muuten myös masennus juuri 7 vuotta sitten. En edes muista sitä kun se on hoidettu.

Vierailija
70/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias ja kolme lasta. Lapset todennäköisimmin jotain kymmenen korvilla. Ei kiitos, en kestäisi yhtään ylimääräistä teiniä elämääni. Eli mieluummin saisit odottaa 10-15 vuotta ja sen jälkeen vasta lähteä etsimään seuralaista itsellesi. Siis vakituista sellaista.

Jos lapset on jotain parikymppisiä (on sekin mahdollista) niin sittenkin vielä saisit odottaa ainakin viisi vuotta. Varsinkin, jos on tyttölapsia. Sitten niillä alkaisi olla se oma elämä keskiössä, eikä niin keskittyisi enää sen iskän uuden puolison dissaamiseen. Saattaisivat kenties olla ihan mukaviakin jo.

Muuten nuo kaikki listaamasi asiat on omia kuvauksia itsestäsi. Ne on aina suhteellisia. Esim. parta. Onko se rähjäinen risukko vai siisti ja onko se aivan varmasti sinua pukeva? Entä kaljuus. Onko se omaa aikaansaannostasi vai luonnon? Itse en mielelläni katselisi sängyssäni viereisellä tyynyllä mitään kuulapäätä.

Ratkaisevin asia olisi kuitenkin, oletko kiltti, ystävällinen ja positiivinen. Pysyykö raha hallussasi vai lentääkö taivaan tuuliin? Näitä asioita on ihmisen yleensä vaikea itsestään sanoa, joku luulee olevansa hyvinkin humaani luonne mutta on kaikkea muuta. Eli livenä kohtaaminen sen kuitenkin viime kädessä ratkaisisi.

Vierailija
71/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle puolisossa on tärkeintä, että hän kohtelee minua hyvin ja arvostavasti. Haluan olla hänelle nro 1 tai edes jaetulla ykkössijalla lasten kanssa. Valitettavasti uusperheissä uusi puoliso on aina siellä arvostuslistan häntäpäässä. En halua olla kenenkään ajanvietettä, vaan haluan olla hänen elämänsä rakkaus, jolle myös näytetään se teoin ja sanoin.

Vierailija
72/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo riippuu ihastunko juuri häneen.

Vierailija
73/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ja tatuoinnit.. kertoo jotain sun mentaliteetista, eli ei kiitos.

Vierailija
74/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja minulla on 19v lapsi. Ap ei kelpaisi minulle koska en halua olla missään tekemisissä lasten kanssa!

Sinkkumarkkinoilla on tosi vähän n 40v miehiä joilla ei ole lapsia tai max yksi aikuinen lapsi. Menisi ehkä jotenkuten?

Miksi ihmeessä olet hankkinut kolme?!?

Vierailija
75/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38v ja minulla on 19v lapsi. Ap ei kelpaisi minulle koska en halua olla missään tekemisissä lasten kanssa!

Sinkkumarkkinoilla on tosi vähän n 40v miehiä joilla ei ole lapsia tai max yksi aikuinen lapsi. Menisi ehkä jotenkuten?

Kiinnostaisi miksi on hommattu 3 lasta huonoon(?) suhteeseen. Vai mistä syystä ap on eronnut?

Vierailija
76/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi pisti silmään. Se on tosi iso miinus. Lukeminen toisaalta iso plussa. Persoona ratkaisee, ja sitähän ei tekstin kautta näe.

Vierailija
77/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on ehdoton ei vaikka olisit kuinka mukava ja sopiva mies. Nelikymppisenä pitää viimeistään alkaa huolehtimaan itsestään.

Vierailija
78/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi miksi on hommattu 3 lasta huonoon(?) suhteeseen. Vai mistä syystä ap on eronnut?

Niin ja on masentunut, silti pitänyt niitä hankkia?

Minusta pahin red flag on, ettei maksa elareita. Kertoo mulle kaiken tarvittavan tästä kaverista.

Listaa myös ulkonäköä, palkkaa yms mutta ei kerro mitään syvällistä, arvoistaan yms.

Ei jatkoon.

Vierailija
79/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinusta tupakointi ja kun ei harrasta mitään liikunnallista.

Ajattelin, että "itsestään huolehtiminen" tulkitaan sisältävän liikuntaa. Mutta siis, kesällä pyöräilen mielelläni pitkiäkin lenkkejä, talvella enimmäkseen hiihdän. Saatan kuntosalillakin välillä käydä. AP

Vierailija
80/360 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpoltto, tatuoinnit ja kolme lasta ovat este.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän