Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla työntämään lusikkani myös tähän soppaan... vai kakkaan...?

TAYSassa synnytin ja synnytysvastaanotossa kysyttiin haluanko peräruiskeen. Halusin... ja tietääkseni synnytyksen aikana ei sitten enää mitään tullutkaan ulos. Rohkeasti vaan pyytämään ruisketta jos siltä tuntuu, mutta tuskin se kakkaaminen sitten synnytyksen aikana lopulta on päällimmäisenä mielessä =) Niin ja ruiskeen laitto ei tuntunut mitenkään epämiellyttävältä. Kuten ei myöskään tuntunut katetrointi. En tuntenut kyllä mitään koko toimenpiteestä... ja epiduraalikin meni ihan huomaamatta.

Synnytyspelosta oon kovin jäävi mitään sanomaan kun itseä ei synnytys etukäteen jännittänyt enkä kyllä sitä kokemuksena pois vaihtaisi, vaikka imukuppisynnytys olikin eikä mitään kammoa jäänyt. Mutta rohkeasti vaan pelosta keskustelemaan neuvolaan!!!!

Sitten Sirukos eilisessä pinossa jo mietti imetystä? Mulla on lähipiirissä tapaus jossa äiti mietti raskausaikana että mahtaako haluta ollenkaan imettää. Imetys tuntui kovin vastenmieliseltä ajatukselta. No, lopulta hän sitten täysimetti lähes puolivuotta ja nyt vauvan ollessa 7kk imettää edelleen. :) Mutta sekin sitten oman olon mukaan. Mä oon sitä mieltä, että mitään paineita imetyksestä ei kannata ottaa!!!! Meillä loppui 3kk:n kohdalla kun jätkä ei huolinut tissiä enää ja äiti ei jaksanut taistella... hyvin on korvikkeellakin kasvanut, MUTTA näin jälkikäteen ite oon sitä mieltä, että mikäli imetys olis onnistunut niin paljon helpommalla olis päässyt!!! Ei oo kivaa toi ikuinen pullojen peseminen...

Mutta anyway... paniikkia ei kannata ottaa niin synnytyksestä kuin imetyksestäkään (tiedän helpommin sanottu kuin tehty).

pikku-milli & Aksu melkein 8kk

Vierailija
22/23 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minähän se olin ku kyselin niistä turvakaukaloista, luulin jo ettei kukaan mulle mitään vastaile..

Mun mies katto just n. 180e hintasta suunnilleen, regaro tai joku sen tapanen oli sen merkki. Aika kallista kuitenki ku 12kk vaa on käytössä, muttei mekään haluta turvallisuudesta tinkiä..Kuitenkin tonne Kuhmoonkin ajellaan usein, se on pitkä matka..

Kertokaahan muutkin noita hintoja jos ootte jo hommannu kaukaloita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pinon lukaisin läpi töiden lomassa, joten kommentointia ei hirveämmin tule, kun ei oikein muista mitään. Ilmeisesti ne aivot ovat nyt sit menneet jo mahaan.. :-)

Sen huomasin, ett Poppiksella taisi olla syntymäpäivä, joten onneksi olkoon!

Itsellä vointi pysynyt hyvävä. Masuasukki on jo päivittäin ilmoitellut itsestään..Töissäkin alkaa aina hymyilyttämään. Ja vihdoin ja viimein pomokin tietää tulevasta. Tosin hieman pakottavasti jouduin sanomaan, kun toisen sairastapauksen vuoksi joudun siirtymään toisiin tehtäviin. Sitä kautta sitten päästiin asiaan. Ihan hyvinhän tuo asian otti ja vilpittömästi onnitteli.

Huomenna pääsis töiden jälkeen miehen kanssa kahden päivän hotelli-hemmottelulomalle. Toivottavasti matka menee hyvin. Ei ollakaan pitkään aikaan saatu ollakaan yhtä montaa päivää vapaalla yhdessä.

Mut nyt takaisin töiden pariin.

- Ninca- rv 17+5