Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko ollut tilanteessa jossa toinen nainen on pitänyt sinua uhkana/ollut mustasukkainen sinun takiasi?

Vierailija
13.07.2023 |

Itse jouduin parikymppisenä kokonaisen naisryhmän "puhutteluun"kun näistä yhden poikaystävä oli tullut juttelemaan kanssani "vähän turhan intensiivisesti". Itse en nähnyt tilanteessa mitään seksuaalista, mutta näköjään siinä sitten oli tai muiden silmissä näytti olevan. Itse en ollut kiinnostunut miehestä tippaakaan ja tuon puhuttelun jälkeen alkoi jopa kuvottaa ajatus siitä, että kyseinen mies saattoi olla kiinnostunut minusta siinä mielessä.

Millaisia vastaavia kokemuksia teillä muilla on?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja syystä. Mulla oli parikymppisenä tapana iskeä muiden miehiä ihan tarkoituksella. 

Vierailija
22/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen. Olen epämiellyttävän näköinen, miehille epäkiinnostava sekä hiljaisen hissukan näköinen, joten en ole mehiläiskuningattarille uhka.

Sitä olen kyllä kokenut, että nuo "alfanaiset" nälvivät ja piikittelevät minua ulkonäöstä. En tiedä miksi, sillä kuten sanoin, enhän minä ole heille uhka. Kai heille tulee minun seurassani epämukava olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioparien kanssa on vaikea pitää asiallisia välejä. Miesten kanssa on yleensä kiva jutella, mutta naisten mustasukkaisuus johtaa siihen, ettei minua kutsuta mukaan tapaamisiin. En ole etsimässä uutta miesystävää, koska arvostan sinkkuelämääni. Kyllä tuo varattujen miesten vamppaamisepäilys hiertää mieltä.

Vierailija
24/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja syystä. Mulla oli parikymppisenä tapana iskeä muiden miehiä ihan tarkoituksella. 

Jos se onnistui, niin sittenhän se oli onnenpotku niille naisille. Eihän tuollaisella miehellä mitään tee.

Vierailija
25/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut uhkana mut omissa suhteissa olen kokenut pari kertaa että mies roikkuu liiaksi eksissä kiinni edelleen. Vaikkei ole ollut edes yhteisiä lapsia. Yhdelle laitoin hölmönä viestiäkin että kun oot kerran täältä lähtenyt niin pitääkö sitä joka helvetin päivä jotain viestiä laittaa ?! Äijä mainitsi tuon tuostakin tämän eksän milloin missäkin asiayhteydessä. No, eksähän hermostui tästä tietysti ja haukkui minut miehelle. Tosiasiassa, ainoa paskapää tässä kuviossa oli se mies. Aiheutti mielestäni tahallaan mulle epäilyksiä ja huonoa oloa puhumalla eksästään kaiken aikaa. Hassua on se, että on yrittänyt samaa touhua nyt mun kanssa siitä lähtien kun erottiin, tekstailua toisen selän takana. Hyi.

Onneksi tämä suhde takanapäin jo.

Vierailija
26/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut puhutteluun, mutta todella ikäviä juoruja on laitettu liikkeelle. Moni ne uskoi. En ole ikinä ollut kiinnostunut yhdestäkään varatusta, vaikka olen sellaisten kanssa jutellut. Joskus joku jopa istuttanut ukkomiehen viereeni, että saavat keksiä juoruttavaa.

Vierailija
27/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni oli mustasukkainen miehestään, vaikka näin tuota miestä ehkä kerran vuodessa. Mies oli minua parikymmentä vuotta vanhempi ja pelkästään kohteliaisuudesta toisiamme kohtaan juttelimme muutaman hetken toistemme kanssa. Näiden tapaamisten jälkeen ystäväni v**tuli minulle ulkonäöstäni ym. No, se ystävyys päättyi ja mieskin on kuollut.

Vierailija
28/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana blondina sain useinkin tuntemattomien naisten vihat päälleni ravintoloissa. Kerrankin esim eräs tuntematon naikkonen meinasi kaataa drinkkinsä päähäni, mutta ystäväni näki ja esti sen. Pelkkä ulkonäköni sai tämän siis aikaan. Kertaakaan en ole kenenkään miestä yrittänyt viedä. Minulla oli ja on edelleen korkea moraali.

Vierailija
29/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Naurettavinta on, että en koskisi tikullakaan näihin miehiin joista ollaan mustasukkaisia. On ärsyttävää, että epävarma nainen, joka vuodesta toiseen on avoliitossa purkaa turhautumisensa toiseen naiseen, jota jostain syystä kadehtii. Oikeasti sääliksi käy miestäkin, mutta eiköhän tuohonkin tangoon kaksi tarvita. Jättäisivät muut rauhaan.

Vierailija
30/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuikituntematon tyhjensi kaljatuoppinsa päälleni täysin ilman mitään ennakkovaroitusta. Vasta jälkikäteen kävi ilmi että olin ilmeisesti jutellut hänen miehensä kanssa hetkeä aiemmin.

Vierailija
31/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin mainita, että tuo tapahtui siis bileissä, ja koska ei eletty älypuhelin-aikakautta, ihmisillä oli tapana jutella bileissä muille. Oli siis mielestäni ihan normijuttu, että joku miespuolinenkin siellä jutteli minulle, mutta miehen tyttöystävä ja kaverinsa eivät olleet ihan samaa mieltä :D

Ap

Taitaa olla aika vanha juttu sitten?

Yritä päästä yli

Joskus 2007 tapahtui. Kyllähän täällä saa muistella menneitä ja tehdä niiden pohjalta avauksia. Mitä ylipääsemistä tuossa pitäisi olla? Minulle harvinainen kokemus joka yhtäkkiä tuli mieleeni. Onpas täällä taas tiukkapipoista porukkaa, jos tällainen aloitus menee tunteisiin.

Ap

Mulle tuli eilen lenkillä vastaavanlainen tilanne mieleen ja samalla sitten hoksasin senkin miksi tässä viimeiset pari-kolme viikkoa on ollut erikoinen, painostava ja aika ahdistunutkin olo. Siis tämä nykyhetken poliittinen ilmapiiri sai vanhat muistot pintaan, koska itse olen kokenut vastaavaa joukkolynkkausta/mustamaalausta/ulossulkemista/vääristelyä ym vaikka en tietenkään politiikassa ole toiminutkaan.

Mutta siis joo, just tuollainen vastaava "puhuttelu" tuli koettua esim ihan omien ystävien toimesta ja täysin yllärinä, koska olin jutellut miehen kanssa johon kaksikin ystävääni oli palavasti ihastunut. Tai ei se edes "puhuttelu" ollut vaan nämä ystäväni oli kuin syyttäjä ja tuomari jotka oli päättäneet syyllisyyteni (sekä rangaistuksen) jo keskenään ennalta eikä sillä ollut mitään väliä miksi ja mitä minä tämän miehen kanssa olin jutellut (kun nimenomaan se mies otti yhteyttä minuun). Ehei, minä olin kuulemma kaksinaamainen ja epätoivoinen, ruma h***a jonka kanssa kukaan ei halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
32/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, exäni seurusteli seiskajulkkiksen kanssa ja nainen oli järkyttävän mustasukkainen ja hullu kyllä muutenkin.

Nyt uusissa naimisissa ja kuulemma tämäkin on mustis vaikka meillä on kyllä ihan asialliset välit ja on ihan fiksu nainen

Vierailija
33/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lukemattomia kertoja, eikä kertaakaan kyseessä ole ollut tilanne josta olisi voinut päätellä yhtään mitään siihen suuntaan. Ymmärtäisin jotenkin jos olisi voinut jotenkin olla edes mahdollista, esim. että olisin juuttunut jonnekin mökille viikoksi jonkun miehen kanssa,m utta jokaisella kerralla kyseessä on ollut jotain sellaista että ollaan oltu samoissa juhlissa, en ole edes huomannut että kyseinen mies on paikalla, ja sitten olen loppuillasta saanut kuulla kunniani. 

Olen ihan normaalin näköinen ollut aina, ja ihan mukava kaikille, enkä edes ossa mitään flirttailua.

Tyttäreni on maininnut samanlaisesta käytöksestä.

34/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsille kävi joskus 2000-luvun alussa niin, että hän lähti 10v vanhemman eläkkeellä olevan ystävättärensä kanssa kylpylälomalle Viroon ja tämä ystävätär oli unohtanut puhelimen kotiin. Ystävättärellä oli silloin suhde naimisissa olevan miehne kanssa ja hänellä oli kuitenkin mukana hänen numeronsa, joten hän lähetti mutsini puhelimesta tekstarin miehelle, ettei hän ihmettelisi, että miksi tämä ei vastaa puheluihin viikon aikana. Tähän mies vastai, että asia ok ja vielä toivotti "Hyvää lomaa teille molemmille!". Ystävätär tuli tästä mustasukkaiseksi ja sanoi,että kai sä sitten poistat sen viestin puhelimestasi. Häntä siis kyrsi se, kun mies oli toivottanut hyvää matkaa heille molemmille.

Vierailija
35/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini joutui ilmeisesti vaihtamaan minun takiani työpaikkaa. Tai olin osasyy, näin epäilen, varmuutta en ole saanut. Kontrolloiva ja mustasukkainen vaimo. Todellakaan meillä ei ole ikinä ollut mitään vipinää, mutta aidosti tultiin työpaikalla hyvin juttuun ja jonkin verran työasioista viesteiltiin vapaa-aikana. Koskaan ei viesteistä henk koht asioista vaimon kontrolloivuus tullut tietooni muuta kautta. Enkä koskaan flirttaile työpaikan miesten kanssa. Todella harmi ja iso menetys työpaikalle ja tälle työkaverille. Ja olen tosi tavallisen näköinen, pullukka (mutta myös tosi kiva, en tiedä, oliko työkaveri siksi ihastunut tai oliko ihastunut ylipäänsä vai vain vaimonsa harhaa).

Vierailija
36/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Lapsuuden kaveripiirissäni muutamakin kaverin mies lähestyi humalassa.

Minut jätettiin kaveripiirin ulkopuolelle. Tosin tuo oli vain yksi syy.

Vierailija
37/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ei voinut edes tervehtiä naapuria, kun naapurin vaimo luuli 'jotain'.

Rasittavaa, eikä ollenkaan imartelevaa.

Vierailija
38/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä oma miehesi vapaaksi. Hän ansaitsee sen.

Vierailija
39/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko ajan joutunut. Pahimman vihamiehen sain tai oikeastaan kaksi kun naapurin varattu ukko ilmestyi ensin pyytelemään pizzalle johon en tietenkään suostunut ja sain ne molemmat vihamiehiksi. Samoin liian innokkaasti tervehti talon naisen ukko ja muija levitti huolella paskaa pitkin kyliä....näitä ototenssiin sata tapahtunut. Ja oma osuuteni oli vain olla olemassa, kävellä vastaan, tehdä työt jne.

Vierailija
40/61 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekseks kirjoitti:

Itse en ole ollut uhkana mut omissa suhteissa olen kokenut pari kertaa että mies roikkuu liiaksi eksissä kiinni edelleen. Vaikkei ole ollut edes yhteisiä lapsia. Yhdelle laitoin hölmönä viestiäkin että kun oot kerran täältä lähtenyt niin pitääkö sitä joka helvetin päivä jotain viestiä laittaa ?! Äijä mainitsi tuon tuostakin tämän eksän milloin missäkin asiayhteydessä. No, eksähän hermostui tästä tietysti ja haukkui minut miehelle. Tosiasiassa, ainoa paskapää tässä kuviossa oli se mies. Aiheutti mielestäni tahallaan mulle epäilyksiä ja huonoa oloa puhumalla eksästään kaiken aikaa. Hassua on se, että on yrittänyt samaa touhua nyt mun kanssa siitä lähtien kun erottiin, tekstailua toisen selän takana. Hyi.

Onneksi tämä suhde takanapäin jo.

Oletkos minun eksäni hullu uusi? Voin sanoa että ennen kuin aloit soitella minulle keskellä yötä emme olleet ollut missään tekemisissä varmaan vuoteen. Laitoin hänelle viestiä ainoastaan selvittääkseni kuka kaistapää minua uhkailee. Ei ole minun vikani jos olimme pitkään yhdessä ja hänellä on vielä paljon hyviä muistoja siltä ajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän