Nainen, oletko ollut tilanteessa jossa toinen nainen on pitänyt sinua uhkana/ollut mustasukkainen sinun takiasi?
Itse jouduin parikymppisenä kokonaisen naisryhmän "puhutteluun"kun näistä yhden poikaystävä oli tullut juttelemaan kanssani "vähän turhan intensiivisesti". Itse en nähnyt tilanteessa mitään seksuaalista, mutta näköjään siinä sitten oli tai muiden silmissä näytti olevan. Itse en ollut kiinnostunut miehestä tippaakaan ja tuon puhuttelun jälkeen alkoi jopa kuvottaa ajatus siitä, että kyseinen mies saattoi olla kiinnostunut minusta siinä mielessä.
Millaisia vastaavia kokemuksia teillä muilla on?
Kommentit (61)
Eksän uusi vihaa minua. Meillä on yhteisen asunnon asiat vielä selvittämättä ja kun pyritään selvittämään noita juttu eksän kanssa esim. puhelimessa niin kuulen kuinka eksän uusi nainen huutaa taustalla ja raivoaa että eksä ei saisi puhua kanssani. Itse olen koittanut pitää varsin neutraalin suhtautumisen sekä eksään ja hänen uuteen ja tosiaan hoitaa vaan ihan nuo välttämättömät asiat ja en todellakaan ole kiinnostunut ottamaan takaisin valehtelevaa petturieksääni.
Vierailija kirjoitti:
En ole joutunut puhutteluun, mutta todella ikäviä juoruja on laitettu liikkeelle. Moni ne uskoi. En ole ikinä ollut kiinnostunut yhdestäkään varatusta, vaikka olen sellaisten kanssa jutellut. Joskus joku jopa istuttanut ukkomiehen viereeni, että saavat keksiä juoruttavaa.
Tämä. Mikä siinä onkin, että nimenomaan naiset laittaa itse alulle näitä juoruja muista naisista kuinka joku on "hu*ra joka on kaikkien munissa kiinni" ja kuinka "sitä ei kannata kenenkään miehen ajatellakaan vakavasti tai tosissaan kun kaikkihan sitä saa panna" jne.
Kerran ollessani parikymppinen. Tavattiin pienen hetken miehen ex-heila (ajalta ennen meidän tapaamista) joka katsoi mua nenän vartta pitkin. Perästä kuului kuinka olen mustasukkainen eikä meidän juttu tule toimimaan. Oikeasti olin ujo enkä varmaan saanut sanaa suustani kun ohimennen nähtiin.
No, juttumme toimii edelleen hyvin, ikää 50+
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mieleen. Olen epämiellyttävän näköinen, miehille epäkiinnostava sekä hiljaisen hissukan näköinen, joten en ole mehiläiskuningattarille uhka.
Sitä olen kyllä kokenut, että nuo "alfanaiset" nälvivät ja piikittelevät minua ulkonäöstä. En tiedä miksi, sillä kuten sanoin, enhän minä ole heille uhka. Kai heille tulee minun seurassani epämukava olo.
Koska epämukavaN näköiseksi itsensä tunnistavissa on myös heitä, jotka ovat käyttäytyneet ikävästi naista kohtaan ja nainen on lopulta vajonnut henkisesti itsekin samalle tasolle näiden kiusaajiensa kanssa?
En. Sellaisessa tilanteessa kyllä,että uusi miesystävä oli niin mustasukkainen mun ex-miehestä,että mun rakkaus kyllä sammui nopeaan miesystävää kohtaan.
Oli kyllä ilkeä tyyppi. Mun olis pitänyt eristäytyä vain hänen kainaloon.
Vieläkin laittaa vi**uiluviestejä kännissä.
Koko ajan. Ja sen huomaa niistä jo heti ensikatseesta keiden kanssa ei tule tulemaan toimeen vaikka kuinka ystävällinen olisi. Surullista, sillä en mielestäni ansaitse sitä piikittelyä vaikka kaunis olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti! Sinkkunaisen taakka. Siksi en viitsisi edes tavata naisten kumppaneita, tai ainakaan viettää heidän seurassaan aikaa. Rasittavaa kun pitäisi muka "ystävystyä" mutta kokoajan saa olla varpaillaan.
Eteenkin jos parisuhteen nainen korostaa olevansa jotenkin "superrento" ja "not like the other girls" niin kulisseissa kiehuu mustasukkainen raivotar valmiina räjähtämään.
Mulla samanlaisia kokemuksia nuoruusvuosilta. Pidin tosi loukkaavana, kun ystävät kuvittelivat minun olevan miehistään kiinnostuneita. En ollut. Otin pariin kaveriin etäisyyttä tästä syystä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja syystä. Mulla oli parikymppisenä tapana iskeä muiden miehiä ihan tarkoituksella.
Jatkan vielä, että tähän käytökseen vaikutti varmaankin se kun olin lapsena aika rankasti koulukiusattu. Tullessani täysi-ikään minusta rumasta ankanpoikasesta kuoriutuikin kaunotar ja siitä nousi hieman k?si päähän. Kostin mielessäni koko maailmalle olemalla mahdollisimman ilkeä. Muiden naisten miehien vietteleminen oli helppo keino antaa ns. samalla mitalla takaisin. Suurin osa miehistä söi täysin kädestäni.
Pelikaverin tyttöystävä on järkyttävän mustasukkainen musta.
Ensimmäisen kerran kun näki meidän pelaavan kahdestaan, kun muut meidän peliporukasta olivat offline, kysyi kaverilta kenen kanssa pelaa ja heti perään olenko tyttö vai poika. Kaveri sitten että tyttö ja tää mimmi alkoi huutaa hänelle, että hän tiesi että hän tekisi tämän hänelle. O.o
Sitten kerran kysyi olenko huono pelaamaan ja kaverini sanoi, että ei kun oikeasti hyvä ja hänen tyttöystävä alkoi riitelemään kaverini kanssa tästäkin kuinka hän kehtaa kehua mua ja ei koskaan kehunut hänen pelaamista (seurasin kerran heidän peliään ja tää tyttö ei osaa pelata ollenkaan).
Sitten kun kaverini aktivoi instatilinsä uudelleen ja seurasi mua (mulla lähinnä peliclippejä instassa ja muutama selfie), nosti hänen tyttöystävänsä kauhean metelin tästä. Oli tosi kiva kuunnella kesken pelin kun hän alkoi huutamaan "ajatteletko tämän oikeasti olevan ok?" Kaverini ei ensiksi tajunnut mistä on kyse ja kun tää tyttöystävä sai vihdoin sanottua miksi on taas vihainen ja kaverini sanoi että olemme vain kavereita ja pelataan yhdessä, hän ei ottanut kuuleviin korviinsa vaan blokkasi mut mun kaverin instasta ja räyhäsi kuinka ei ole ok että hänen poikaystävänsä seuraa random tyttöjä joista hän ei tiedä mitään.
Toisen kaverin entinen tyttöystävä taas stalkkaa mua jatkuvasti somessa ja kaveri sanoi, että oli tapellut hänen kanssaan useammankin kerran musta, koska tää mimmi oli päättänyt että paneskellaan (koskaan ei olla edes suudeltu vaan ihan kavereina käyty drinkeillä ja juoruttu 😂)
Hyvin usein, valitettavasti.... On tullut jouduttua kaikenlaisiin "kokouksiin" ihan vaan naisten juoruilun (=kateus) vuoksi, on hyökätty fyysisesti parikin kertaa kimppuun tai yritetty, on käännetty kaikki negativiseksi kateudesta, yritetty viedä mies jne jne.. Vaikka ja mitä ja tuntuu ettei ikinä saa olla noilta rauhassa, vaikka ikääkin jo tullut nyt 33v..
Huh,ollappa ruma ja ikävä luonne niin sopeutuisi paremmin joukkoon.
Ennen aivan jatkuvasti mutta nykyään näytän ilmeisesti rupsahtaneelta kun naiset ovat alkaneet suhtautua minuun suopeammin. Joskus alle 23 vuotiaana sain ihan jäätävää kohtelua ja todella huonoa asiakaspalvelua. Tuntui ettei kukaan halunnut minua lähellekään.
N26
Tämä niin tuttua.
On se kumma kun tervehtimisestä laitetaan skeidaa juttua liikkeelle. Tämä on ollut taakkana parisuhteessa ja nyt sinkkuna. En edes osaa flirttailla ja varatuista en ole koskaan ollut kiinnostunut. Ja aina vaan kuulen kuinka olen yrittänyt sitä taikka tätä.
On se varmaan pelottavaa kun naisena kohtaan ihmisen ihmisenä sukupuoleen katsomatta.
- mummoikäinen
Mitä alapeukutettavaa näissä on? Varsinkin nuo kommentit missä nainen sanoo olevansa kaveri miehen kanssa.
Erottiin nuoruudenrakkauteni kanssa ihan tyhmyyttämme ja hänen vapaudenkaipuunsa ja viinanhimonsa takia. Jäimme molemmat kuitenkin kaipaamaan toisiamme ja koska en sitten ollut saatavilla enää myöhemmin, exäni otti laastariksi ihan minun näköisen ja oloisen daamin.
Tämä uusi daani tiesi että mies kaipaa exäänsä eli minua, ei halunnut edetä jo parikin vuotta kestäneessä suhteessa yhdessä asumista pidemmälle koska odotti yhä minua.
Tuo nainen tiesi (vaistosi) sen että mies haikailee minun perään ja tajusi minun olevan uhka hänen suhteelleen.
Monen monen käänteen jälkeen (joita en tässä voi avata) tuo nainen otti ohjat omiin käsiin suhteen laillistamiseksi ja perheen perustamiseksi vaikka tiesi miehen tavanneen minua... ja tietysti mieheltä mitään kysymättä.
Sinne meni.....
Kyllä. En tosin tajunnut kuin vasta päälle nelikymppisenä, mistä oikeasti on kysymys. Olen 45 ja edelleen minulle tehdään samaa. Tulee hyvin yksinäinen olo, jos esimerkiksi työtilanteessa olen pelkästään naisten ympäröimä. Silloin jään täysin yksin.
Osa naisista osaa olla ihan järkyttävän ilkeitä. Seurustelin joskus miehen kanssa jota moni tavoitteli. Se ilkeilyn ja kieroilun määrä jota sain osakseni oli ihan uskomatonta. Heti kun tämä mies saapui paikalle esim. bileisiin niin naiset alkoivat piirittää häntä ja haukkua minua milloin miksikin. Koska olin sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen enkä osannut puolustautua mitenkään lähdin yleensä niistä tilanteista vain pois yksin kotiin nuolemaan haavojani ja itkeskelemään. No se suhde ei yllättäen kestänyt, joten saivat sen jälkeen yrittää ilman että tarvitsi mustamaalata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, lukemattomia kertoja, eikä kertaakaan kyseessä ole ollut tilanne josta olisi voinut päätellä yhtään mitään siihen suuntaan. Ymmärtäisin jotenkin jos olisi voinut jotenkin olla edes mahdollista, esim. että olisin juuttunut jonnekin mökille viikoksi jonkun miehen kanssa,m utta jokaisella kerralla kyseessä on ollut jotain sellaista että ollaan oltu samoissa juhlissa, en ole edes huomannut että kyseinen mies on paikalla, ja sitten olen loppuillasta saanut kuulla kunniani.
Olen ihan normaalin näköinen ollut aina, ja ihan mukava kaikille, enkä edes ossa mitään flirttailua.
Tyttäreni on maininnut samanlaisesta käytöksestä.
Mutkaton ja suora, rehellinen ja aito on pelejä harrastaville kieroilijoille punainen vaate.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista osaa olla ihan järkyttävän ilkeitä. Seurustelin joskus miehen kanssa jota moni tavoitteli. Se ilkeilyn ja kieroilun määrä jota sain osakseni oli ihan uskomatonta. Heti kun tämä mies saapui paikalle esim. bileisiin niin naiset alkoivat piirittää häntä ja haukkua minua milloin miksikin. Koska olin sisäänpäinkääntynyt ja hiljainen enkä osannut puolustautua mitenkään lähdin yleensä niistä tilanteista vain pois yksin kotiin nuolemaan haavojani ja itkeskelemään. No se suhde ei yllättäen kestänyt, joten saivat sen jälkeen yrittää ilman että tarvitsi mustamaalata ketään.
Se mies ei valitettavasti ollut sinusta yhtä kiinnostunut kuin sinä hänestä.
Sitä paitsi oli parempikin että asiat paljastuivat heti alkumetreillä, turhaan olisit aikaasi käyttänyt mieheen yhtään enempää joka on joka naisen vietävissä.
Joskus joo, mutta ei mitään erityisen "uhkaavaksi koettavaa". Viime aikoina huvittavin oli nainen, joka oli yrittänyt ennen keikkaa lämpätä tuota aiemmin paikalle tullutta avokkiani ja minun tullessani paikalle sai suunnilleen raivokohtauksen, kun yritän viedä hänen catchinsa. Ei ollut mennyt perille avokin sanomana, että hän on elänyt iät ja ajat parisuhteessa eikä ole kiinnostunut, eikä mennyt perille minun toteamanani, että siinähän lämppäilet, mutta kyllä se ukko nyt vaan samalla kyydillä mun kanssani täältä todennäköisesti lähtee.
En ole erityisen mustasukkaista tyyppiä ja meillä nyt puolin ja toisin pelaa luotto tuon toisen osapuolen kanssa, joten en jaksa hirveämmin näistä tilanteista välittää.