Naisetko tykkää miestakapuolista?
Jossain vaiheessa, ehkä 80-luvulla, jenkkileffoissa ja -sarjoissa alettiin jotenkin syöttää sellaista mielikuvaa, että naiset olisivat erittäin kiinnostuneita miesten takapuolista. Siitä asti se vouhotus tuntuu vain kiihtyneen vuosikymmenestä toiseen. Miksi?
itseäni ei miesten takapuolet kiinnosta, enkä tunne naisia joita kiinnostaisi. Mielestäni miehen takapuoli on melkein rumin kohta miehessä. Muutenkin minusta takapuoli assosioituu ulostamiseen, ja siksi ei ole viehättävä. Minä ja tuntemani naiset kiinnostutaan ihan eri osista miehissä, mutta ei takapuolesta.
kuka ja miksi tätä takapuoli-fiksaatiota oikein ajaa?
Kommentit (36)
Hyvät miesperseet ja reidet on jees, esim jalkapalloilijoiden ja pikajuoksijoiden.
Mutta eihän niitä missään näe kun autolla kulkevien ukkelien alapään lihakset on surkastuneet ja valtavan möhömahan varjossa.
Ne kävellä töpsöttää polvensa ja lonkkansa rikki.
Perse on sitä varten että sillä kävellään, köpöttelijät!
Ei minusta. Itse tykkään hauisten ja rintakehän muodostamasta kolmiosta. Miellyttävän miehen ollessa kyseessä on mukava kuvitella painautuvansa rintakehään vasten niin, että käsivarret kietoutuvat hellästi suojelemaan hentoa kehoani.
"Muutenkin minusta takapuoli assosioituu ulostamiseen, ja siksi ei ole viehättävä."
Lisääntymiskelpoisuuteen se assosioituu, ja siksi ihmisiä - varsinkin miehiä - niin paljon kiinnostaa.
oishan tää kyllä varmaan terveellistä:
https://youtube.com/shorts/uBFW28EoUMg?si=tWc1mwUGjoCgFB_j
Lihaksikas perse on ihan kiva naisen silmissä, mutta ei tietenkään mikään Kardashian- malli, vaan lähinnä jalkapalloilijoiden malli.
Ja alaselässä nuoli alaspäin ja lukee Exit only?
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas perse on ihan kiva naisen silmissä, mutta ei tietenkään mikään Kardashian- malli, vaan lähinnä jalkapalloilijoiden malli.
Aa, Ronaldo-perse!
Miksi ihmeessä? Eihän niillä ole sinne mitään tungettavaakaan per se.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa miehen perse.
t. Aappo 54 v
Kyllä lihaksikkaista miehen pakaroista on mukava ottaa kiinni. Lättäperseet ei kiinnosta.
Ei miehen perseellä ole väliä, kunhan ei ole läskiperse eikä sellainen treenaamaton roikkuperse.
N22
No ei tietenkään millaiset tahansa takalistot kiinnosta, vaikka etupuolelta löytyisikin kikkelin tapainen. Kunnon pakarat pitää olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aappo 54 v
Ikä osui lähelle mutta mä oon nainen. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aappo 54 v
Onko se noin vaikea uskoa että nainen tykkää katella miesten perseitä?
Naiset tykkää ottaa kunnolla munaa perseeseen.
Enempi katselen rintalihaksia ja vahvoja käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää ottaa kunnolla munaa perseeseen.
Sun fantasioissa.
Miehet tykkää miesten takapuolista. Ahterista on uusi ammatti miesten keskuudessa, melkein kuin barista, mutta erilaisessa ympäristössä.