Oletteko käyneet ennustajalla?
Hieman kiehtoisi ajatus. Ainut mikä häiritsee oli ennustajan lause.. Aina ennustukset eivät ole sitä mitä haluaisit kuulla..
Kaveri kävi samaisella ennustajalla 10v sitten. Oli ennustanut avioeron silloisen vaimon kanssa ja sen että kaverin elämässä näkyy tietynlainen nainen. Nyt kaveri naimisissa just tälläisen naisen kanssa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ennustajalla ja osaan ennustaa itse. Se mitä korteissa näkyy ei tarkoita sitä, että se mitä niissä näkee tulee takuuvarmasti tapahtumaan vaan se enemmänkin kertoo siitä mikä on todennäköistä tapahtua tämän hetken energioidesi mukaan. Sinulla on kuitenkin vapaa tahto ja voit aina muuttaa toimintatapojasi ja manifestoida erilaisen todellisuuden jos näin haluat. Kuuntele aina omaa intuitotasi sen sijaan, että sokeana uskoisit sen mitä korteissa sanotaan.
Myös minä harjoittelen ja katselen kortteja muille heille sitä kertomatta. On aika hämmästyttävää kuinka oikeaan tulkinnat menevät ja monta kertaa esim. vuoden jälkeen totean monesta etukäteen ei niin arvattavissa olleesta asiasta, että niinpä niin, tämänhän jo tiesin. Koska asianomaiset eivät ennustuksistani tiedä, ei kyse voi olla ainakaan siitä, että he olisivat alkaneet ohjata toimiaan ennustuksien suuntaan.
Raamattu kieltää