Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyneet ennustajalla?

Vierailija
12.07.2023 |

Hieman kiehtoisi ajatus. Ainut mikä häiritsee oli ennustajan lause.. Aina ennustukset eivät ole sitä mitä haluaisit kuulla..

Kaveri kävi samaisella ennustajalla 10v sitten. Oli ennustanut avioeron silloisen vaimon kanssa ja sen että kaverin elämässä näkyy tietynlainen nainen. Nyt kaveri naimisissa just tälläisen naisen kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin vaimon kanssa kauan sitten. Jäi vähän outo tunne. Tavallaan kaikki mitä ennustettiin on tapahtunut. Mutta en siltikään ole varma kertoiko ennustaja kohtalon niin laveasti että osuimme väkisinkin.

Vierailija
2/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin vaimon kanssa kauan sitten. Jäi vähän outo tunne. Tavallaan kaikki mitä ennustettiin on tapahtunut. Mutta en siltikään ole varma kertoiko ennustaja kohtalon niin laveasti että osuimme väkisinkin.

Hmm. Tätä mäkin olen miettinyt järjen kannalta.

Mut sit taas tuo kaverin ennuste oli tosi outo ja toteutui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputan tähän vielä ton kaverin tapauksen. Ennusti siis eron kun kaveri oli tosi onnellisessa suhteessa. Ennusti että kohtalo on joku vaalea todella kaunis nainen..

No tuohon aikaan kaveri oli todella ylipainoinen ja ruma. Oma naismaku oli tummatukkaiset naiset.

No tuli ero ja kaveri alkoi huolehtia itsestään. Laihtui ja nyt seurustelee kuvankauniiin blondin kanssa.

Vierailija
4/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Sanoi, että suhteemme on ihana ja niinhän se olikin silloin. Ihmetteli kuka toinen mies oli.Olin silloin myös ihastunut toiseenkin vaikka rakastin miestäni. Tämä mies on kiehtonut minua koko suhteemme ajan aika ajoin enemmän ja vähemmän. Kertoi myös opiskelusta ja muutosta. Nämä asiat tapahtuivat kyllä pitkän ajan kuluessa. Kertoi myös minun olleen samurai menneisyydessäni. Harmi, ettei kertonut että suhteemme muuttuu huonoksi pitkällä aikavälillä. Tein tämän miehen kanssa nimittäin lapsen kymmenen yhdessäolovuoden jälkeen.

Vierailija
5/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt. Sanoi, että suhteemme on ihana ja niinhän se olikin silloin. Ihmetteli kuka toinen mies oli.Olin silloin myös ihastunut toiseenkin vaikka rakastin miestäni. Tämä mies on kiehtonut minua koko suhteemme ajan aika ajoin enemmän ja vähemmän. Kertoi myös opiskelusta ja muutosta. Nämä asiat tapahtuivat kyllä pitkän ajan kuluessa. Kertoi myös minun olleen samurai menneisyydessäni. Harmi, ettei kertonut että suhteemme muuttuu huonoksi pitkällä aikavälillä. Tein tämän miehen kanssa nimittäin lapsen kymmenen yhdessäolovuoden jälkeen.

Oliko nää muutokset helppoja ennustaa muutenkin vai yllättäviä

Vierailija
6/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nää muutokset helppoja ennustaa muutenkin vai yllättäviä

No kyllä varmasti on ennustaa tuollaista kelle tahansa, mutta en kertonut hänelle mitään. Korteista näki tämän toisen miehen.

Vierailija
7/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en siltikään ole varma kertoiko ennustaja kohtalon niin laveasti että osuimme väkisinkin.

Tämä.

Toinen on itseään toteuttavat ennustukset.

Toteutumattomat ennustuksen osat in myös helppo unohtaa.

"Tapaat pitkän ja tumman miehen." On aika varmasti toteutuva ennustus.

Vierailija
8/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap mutta kysyn lisäkysymyksinä:

onko näiden ennustajien palvelut kalliita?

oletteko soittaneet vai nähneet niitä livenä jossain????

Vierailija
9/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en siltikään ole varma kertoiko ennustaja kohtalon niin laveasti että osuimme väkisinkin.

Tämä.

Tää tässä kans vähän pelottaa. Moni voi alkaa elämään ennustusta. Ja just vaikka kiinnittämään enemmän huomiota pitkiin tummiin miehiin.. On siis jo lähtökohtaisesti valmis tapaamaan tälläisen

Vierailija
10/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille (koulujakäymätön ja silloin keski-ikäinen nainen) meedio sanoi, että hän on jossain edellisessä elämässään ollut kiinalainen temppelitanssija. Vähänks helppo ladella tollasia kivoja visioita joillekin väsähtäneille perheenemännille? Todisteita ei tarvitse esittää, mutta kukapa emäntä ei tykkäisi kuulla olleensa jotain siroa ja eksoottista joskus vuonna X...

Vierailija
11/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin lähteä ennustajan luokse, kun kuulin, että hänellä olisi erityinen kyky nähdä tulevaisuuteen. Olin kyllä aika epäileväinen, mutta uteliaisuus voitti ja päätin mennä kokeilemaan, mitä hänellä olisi sanottavaa minulle. Astuessani sisään ennustajan yksinkertaiseen tupaansa, minua tervehti vanha nainen, jolla oli pitkä, harmaa tukka ja silmät täynnä arvoituksellisuutta. Hän pyysi minua istumaan ja kertomaan, mistä halusin tietää. Sanoin hänelle hieman ujosti haluavani tietää, mitä tulevaisuudessa minulle tapahtuisi. Ennustaja otti käteni omiinsa ja sulki silmänsä syvään henkäisten. Hän alkoi puhua matalalla ja salaperäisellä äänellä, kertoen minulle asioita, joita en olisi koskaan osannut odottaa. Yhtäkkiä, kesken ennustuksen, hän laski kätensä poskelleni ja suuteli minua hellästi huulille. Olin täysin hämmennyksissä – en ollut odottanut tällaista käännöstä tapahtuvan! Hetken ajan unohdin kaiken muun ympäriltäni, kunnes heräsin siihen, että hän hymyili minulle veikeästi. Hänen paljaat rintansa heiluivat edessäni ja katseeni kiinnittyivät kovettuneisiin nänneihin.

"Älä huolehdi", hän sanoi rauhoitellen minua, "en minä ole sama kuin muut ennustajat. Tunsin, että sinä tarvitsit hieman rohkaisua, ja päätin auttaa sinua omalla tavallani." Vaikka suutelun aluksi olin hämmentynyt, tunsin kummallista tyydyttyneisyyden tunnetta ja pikkuhousuni olivat märät. En edes tiedä kauanko nukuin. Tästä tuli minulle salainen tapa, josta mieheni ei tiedä.

Mahtava stoori. Jallun "lukijoiden omat jutut" tasoa...

Vierailija
12/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viime toukokuussa. Kahden vuoden sisään muutan lähemmäs luontoa.

Olen alkanut katsella asuntoja.

Vierailija
13/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus melkein 40 vuotta sitten, silloisten koulukavereiden kanssa. Ennustaja ennusti minulle kolmea miestä ja neljättä, jonka kanssa asun  joskus syrjäisessä kodissa kuusimetsän siimeksessä ja asunnon sisustus on punamusta-valkoinen. Toisesta miehestä erottuani ja kolmannen kanssa yhteen muutettuani muistin ennustuksen :) 

Vierailija
14/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Tää tässä kans vähän pelottaa. Moni voi alkaa elämään ennustusta. Ja just vaikka kiinnittämään enemmän huomiota pitkiin tummiin miehiin.. On siis jo lähtökohtaisesti valmis tapaamaan tälläisen

Tää mua pelottaa eniten.. Ennustaja sanoi että hän ei nää aikajanoja.. Hän voi nähdä vaikka mun vaimon toisen miehen kanssa. Mutta kun ei tiedä milloin. Onko se huomenna vai onko se sitten kun ollaan eletty täydellinen elämä vaimon kanssa ja mä oon maan alla.. Tossahan voi olla ero tai jtn muuta kuin alkaa näitä miettiä.

Hämmästyin tosi paljon sitä että tää Ennustaja ennemminkin työnsi mua pois kuin olisi yrittänyt saada rahaa. Jäätiin siihen tulokseen et tulen parin v päästä uudelleen ja en maksanut mitään.

Vierailija
15/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidille (koulujakäymätön ja silloin keski-ikäinen nainen) meedio sanoi, että hän on jossain edellisessä elämässään ollut kiinalainen temppelitanssija. Vähänks helppo ladella tollasia kivoja visioita joillekin väsähtäneille perheenemännille? Todisteita ei tarvitse esittää, mutta kukapa emäntä ei tykkäisi kuulla olleensa jotain siroa ja eksoottista joskus vuonna X...

Tää koko ennustus setti on hiton outoa. Olen äärimmäisen looginen ihminen. En usko mihinkään ilman todisteita.. mut sit just tää menin junaa kortista lukijalle. En kertonut itsestäni yhtään mitään, silti tää tyyppi analysoi mut täysin oikein niistä korteista.. Kertoi tulevia juttuja ym.

Ja mä en vaan ymmärrä.

Vierailija
16/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino Kassisen luona kävin.

Vierailija
17/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään.

Kolme vaihtoehtoa teiltä kusetetaan rahat.

Te alatte elämään ennustuksia todeksi.

Saatte kuulla jotain mitä ette haluaisi tietää.

Omasta mielestä on ihmisiä jotka pystyvät aistimaan asioita ja aina ne asiat eivät ole kivoja kuten tutulle kävi ilmi. Ennustus loppui lauseeseen yksi on joukosta pois viittaus erääseen päivään. Muutama päivä ennen tätä perheen isä nukkui pois.

Vierailija
18/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ennustajalla ja osaan ennustaa itse. Se mitä korteissa näkyy ei tarkoita sitä, että se mitä niissä näkee tulee takuuvarmasti tapahtumaan vaan se enemmänkin kertoo siitä mikä on todennäköistä tapahtua tämän hetken energioidesi mukaan. Sinulla on kuitenkin vapaa tahto ja voit aina muuttaa toimintatapojasi ja manifestoida erilaisen todellisuuden jos näin haluat. Kuuntele aina omaa intuitotasi sen sijaan, että sokeana uskoisit sen mitä korteissa sanotaan. 

Vierailija
19/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näen, että olet hyväuskoinen ihminen"

Vierailija
20/22 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää myös, että espanjan kielen sana 'vale' on suomeksi 'ok/selvä'