Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyrmistynyt uusi miesystävä söi 4 grillimakkaraa kerralla ja rinnalla perunaa ja muuta piemtä grillattavaa.

Vierailija
12.07.2023 |

Kauhea määrä rasvaa ja suolistosyöpäriski kohoaa.
En usko, että oli eka tai toka kerta, kun tekee noin.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin söin eilen 4 grillimakkaraa, eikä tehny tiukkaakaan. Ei edes mies uhannut erolla.

Vierailija
22/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen miehen valitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin grillailtiin ystävien ja sisarusteni kanssa usein. En vaan ikinä katsonut kuka kuinkakin monta makkaraa tai lihapalaa söi. Meillä ei laskettu ja katsottu mitä söi, jokainen söi sitä mistä tykkäsi ja ihan niin paljon kuin halusi. Ruoka riitti aina ja jäi ylikin. 

Vierailija
24/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua raukkaa. Kaikkea sitä ihminen joutuu kokemaan.

Vierailija
25/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ateria irrallisena kontekstista. Onko mies liikunnallinen? Mitä muuta oli syönyt? Muut elintavat? Menikö kyytipoikana sihijuomia?

Ja lisäksi, on makkaroita ja makkaroita.

En nyt tästä siis vielä ällistyisi.

Vierailija
26/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut nälissään ja sinä tarjosit .Että söi hieman talteen tulevien ruoattomien päivienkin varalta. 

Vierailija
27/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin brittiperheen luona kesäjuhlassa ja siellä grillattiin ensin iso kasa kyljyksiä, sitten isompi kasa makkaroita ja lopuksi oli jokaiselle vielä hampurilainen, jauhelihapihvi plus sämpylä grillattiin ja sooseja päälle. Maha tuli aika täyteen. Perunasalaattia ja jotain kaalisalaattia oli myös. Kyllä tuolla murkinalla jaksoi istua myöhään yöhön asti heidän puutarhassaan. 

28/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Järjetön määrä jo suolaakin, varmaan verenpaineet pilvissä

Itse syön ehkä 4 kertaa vuodessa 1 makkaran jossain tapahtumassa, ei pysty  yhtään enempää kerralla  tuota roskaruokaa

Kun olisivat edes oikeita lihamakkaroita, eikä nahka / rasvamössöä

Vain tyhmä mässyttää huonoja makkaroita kun saa parempiakin.

Suurin osa  ostaa niitä halpismakkaroita

Vierailija
29/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövätkö naiset muka nakkeja ja makkaraa?? Eikö pitäisi mieluummin olla muutama salaatinlehti, joka muodikas dippikastike, soijarouhetta, ja tofua?

Vierailija
30/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä näkyy kannattaako makkaran syöminen vai ei.

Vierailija
31/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pitää syödä kun on nälkä. Luultavasti pidät häntä aivan liian pienellä ruoalla.

Vierailija
32/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät ensi kerralla sanoa miesystävälleni että tuo ruokakassin tullessaan. Jos änkyröi, niin sano että se olisi kohteliasta tai jopa kohtuullista!

Vierailija
33/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syövätkö naiset muka nakkeja ja makkaraa?? Eikö pitäisi mieluummin olla muutama salaatinlehti, joka muodikas dippikastike, soijarouhetta, ja tofua?

Olen nainen enkä syö tofua ja soijarouhetta koskaan. Jos olen kutsuttu grillailemaan syön sitä mitä on tarjolla. Olen kaikkiruokainen ilman minkäänlaisia ruokarajoitteita lisäksi en ole läski. Muutamia ruokia kartan maun vuoksi kuten juuri tofua ja soijaa, samaan kategoriaan kuuluu sushi ja aasialaiset safkat. Ei vaan maistu ne. Turhaa nillitystä jos kesällä muutaman kerran syö grillimakkaroita, että on liikaa suolaa ja verenpaine nousee ym. tyhjänpäiväistä horinaa. 

Vierailija
34/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se päivittäin neljä grillimakkaraa, vai pari kertaa kesässä? Siinä on nimittäin vissi ero.

Vierailija
35/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu aina tyytyväinen jos mies on ollu hyväruokainen. Ihana tehdä ruokaa ihmiselle joka arvostaa sitä

Vierailija
36/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että miehet kauhistelevat naisten suklaata (tai kakkua) ja jotkut naiset miesten grillimakkaraa, grilliruokia.

Vierailija
37/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen paino? 130kg?

Vierailija
38/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtä näitä lihamakkaroiden ystäviä. Mitä jauhoisempi, sitä parempi.

Vierailija
39/103 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palan painikkeeksi tuopillinen kädenlämpöistä kaalimehua?

Vierailija
40/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on peeaa mies. Syö kuin sika muitten ruokia. 

Kohta se kerjää sulta rahaa lainaksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi