Olen tyrmistynyt uusi miesystävä söi 4 grillimakkaraa kerralla ja rinnalla perunaa ja muuta piemtä grillattavaa.
Kauhea määrä rasvaa ja suolistosyöpäriski kohoaa.
En usko, että oli eka tai toka kerta, kun tekee noin.
Kommentit (103)
Aiemmin grillailtiin ystävien ja sisarusteni kanssa usein. En vaan ikinä katsonut kuka kuinkakin monta makkaraa tai lihapalaa söi. Meillä ei laskettu ja katsottu mitä söi, jokainen söi sitä mistä tykkäsi ja ihan niin paljon kuin halusi. Ruoka riitti aina ja jäi ylikin.
Voi sua raukkaa. Kaikkea sitä ihminen joutuu kokemaan.
Yksi ateria irrallisena kontekstista. Onko mies liikunnallinen? Mitä muuta oli syönyt? Muut elintavat? Menikö kyytipoikana sihijuomia?
Ja lisäksi, on makkaroita ja makkaroita.
En nyt tästä siis vielä ällistyisi.
Oisko ollut nälissään ja sinä tarjosit .Että söi hieman talteen tulevien ruoattomien päivienkin varalta.
Olin brittiperheen luona kesäjuhlassa ja siellä grillattiin ensin iso kasa kyljyksiä, sitten isompi kasa makkaroita ja lopuksi oli jokaiselle vielä hampurilainen, jauhelihapihvi plus sämpylä grillattiin ja sooseja päälle. Maha tuli aika täyteen. Perunasalaattia ja jotain kaalisalaattia oli myös. Kyllä tuolla murkinalla jaksoi istua myöhään yöhön asti heidän puutarhassaan.
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Järjetön määrä jo suolaakin, varmaan verenpaineet pilvissä
Itse syön ehkä 4 kertaa vuodessa 1 makkaran jossain tapahtumassa, ei pysty yhtään enempää kerralla tuota roskaruokaa
Kun olisivat edes oikeita lihamakkaroita, eikä nahka / rasvamössöä
Vain tyhmä mässyttää huonoja makkaroita kun saa parempiakin.
Suurin osa ostaa niitä halpismakkaroita
Syövätkö naiset muka nakkeja ja makkaraa?? Eikö pitäisi mieluummin olla muutama salaatinlehti, joka muodikas dippikastike, soijarouhetta, ja tofua?
Peilistä näkyy kannattaako makkaran syöminen vai ei.
Silloin pitää syödä kun on nälkä. Luultavasti pidät häntä aivan liian pienellä ruoalla.
Tiedät ensi kerralla sanoa miesystävälleni että tuo ruokakassin tullessaan. Jos änkyröi, niin sano että se olisi kohteliasta tai jopa kohtuullista!
Vierailija kirjoitti:
Syövätkö naiset muka nakkeja ja makkaraa?? Eikö pitäisi mieluummin olla muutama salaatinlehti, joka muodikas dippikastike, soijarouhetta, ja tofua?
Olen nainen enkä syö tofua ja soijarouhetta koskaan. Jos olen kutsuttu grillailemaan syön sitä mitä on tarjolla. Olen kaikkiruokainen ilman minkäänlaisia ruokarajoitteita lisäksi en ole läski. Muutamia ruokia kartan maun vuoksi kuten juuri tofua ja soijaa, samaan kategoriaan kuuluu sushi ja aasialaiset safkat. Ei vaan maistu ne. Turhaa nillitystä jos kesällä muutaman kerran syö grillimakkaroita, että on liikaa suolaa ja verenpaine nousee ym. tyhjänpäiväistä horinaa.
Syökö se päivittäin neljä grillimakkaraa, vai pari kertaa kesässä? Siinä on nimittäin vissi ero.
Mä oon ollu aina tyytyväinen jos mies on ollu hyväruokainen. Ihana tehdä ruokaa ihmiselle joka arvostaa sitä
Hassua että miehet kauhistelevat naisten suklaata (tai kakkua) ja jotkut naiset miesten grillimakkaraa, grilliruokia.
En ymmärtä näitä lihamakkaroiden ystäviä. Mitä jauhoisempi, sitä parempi.
Palan painikkeeksi tuopillinen kädenlämpöistä kaalimehua?
Se on peeaa mies. Syö kuin sika muitten ruokia.
Kohta se kerjää sulta rahaa lainaksi.
Mäkin söin eilen 4 grillimakkaraa, eikä tehny tiukkaakaan. Ei edes mies uhannut erolla.