Olen tyrmistynyt uusi miesystävä söi 4 grillimakkaraa kerralla ja rinnalla perunaa ja muuta piemtä grillattavaa.
Kauhea määrä rasvaa ja suolistosyöpäriski kohoaa.
En usko, että oli eka tai toka kerta, kun tekee noin.
Kommentit (103)
BMW kirjoitti:
Järjetön määrä jo suolaakin, varmaan verenpaineet pilvissä
Itse syön ehkä 4 kertaa vuodessa 1 makkaran jossain tapahtumassa, ei pysty yhtään enempää kerralla tuota roskaruokaa
Kun olisivat edes oikeita lihamakkaroita, eikä nahka / rasvamössöä
Makkaran idis on etta koko ruho kaytetaan ja sinne jauhetaan kaikki epamaarinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laiha nainen ja verenpaine tosi hyvä ollut aina. Helposti menee 4 makkaraa,perunaa,leipää ym. Meillä ihmisillä hyvin erilaiset aineenvaihdunnat, valitettavasti. Toiset pulleroiset syövät tosiaankin niiiin pienillä annoksilla. En ymmärrä. Mysteeri juttu tämä. Jos tuo ruokamäärä on sinulle kauhistus, kehotan lopettamaan suhteen tai juttelemaan asian perinpohjin. Tuttava perheessä kävi nimittäin niin, että kun hippiäisen annoksia syövä vahvaluonteinen nainen ivasi, nauroi ja haukkui jatkuvasti suuresti syövää miestään, jolla ilmeisesti sukumme aineenvaihdunta, mies kuoli laihuuteen ja nälkään. Lopetti lihan, makean, kaiken. Sairaalassa välillä aliravitsemuksen takia. Laihtui, kuihtui ja kuoli. Lopeta siis hyvän sään aikana äimistely. Jokainen syö kuin syö. Laihat naisetkin syövät 4 makkaraa ja enemmänkin. Ei ole tavatonta.
Neljä grillimakkaraa on yksi paketti ja siinä on noin 400 grammaa. Eikö se ole aivan liikaa yhtä ateriaa kohden? Älytön määrä eläinperäistä rasvaa ja roiskeita. Niissä halvimmissa makkaroissa on myös koneellisesti erotettua siipikarjan jotain ja kanan rasvaa eli kanan nahat jauhetaan tasaiseksi massaksi sekaan.
Entä sitten? Roskiinko syömäkelpoiset ruhonosat pitäisi mielestäsi heittää? Vai etkö kenties ole tietoinen että makkarat ovat nimenomaan kehitetty aikoinaan jotta saataisiin kaikki viimeinenkin veri ja syömäkelpoinen teurasjäte käytettyä.
Mun puolesta ruhonosista saa tehdä mitä halutaan. Se ei ole nyt se pointtini. Minä en voi syödä just kanan/broilerin nahkaa sen korkean puriinipitoisuuden takia. Makkaroissa taitaa olla melko paljon rasvaa. Lihapitoisuus ilmoitetaan prosentteina. Siinä lihassa on kuitenkin myös sian nahat ja rasvat mukana niissä prosenteissa.
Lähinnä sitä vaan, että onko ihan terveellistä vetää tällaista säilöntäainita pursuavia makkaroita noin paljon.
Mieluummin sitten grillipihvejä tai kyljyksiä kokolihatuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laiha nainen ja verenpaine tosi hyvä ollut aina. Helposti menee 4 makkaraa,perunaa,leipää ym. Meillä ihmisillä hyvin erilaiset aineenvaihdunnat, valitettavasti. Toiset pulleroiset syövät tosiaankin niiiin pienillä annoksilla. En ymmärrä. Mysteeri juttu tämä. Jos tuo ruokamäärä on sinulle kauhistus, kehotan lopettamaan suhteen tai juttelemaan asian perinpohjin. Tuttava perheessä kävi nimittäin niin, että kun hippiäisen annoksia syövä vahvaluonteinen nainen ivasi, nauroi ja haukkui jatkuvasti suuresti syövää miestään, jolla ilmeisesti sukumme aineenvaihdunta, mies kuoli laihuuteen ja nälkään. Lopetti lihan, makean, kaiken. Sairaalassa välillä aliravitsemuksen takia. Laihtui, kuihtui ja kuoli. Lopeta siis hyvän sään aikana äimistely. Jokainen syö kuin syö. Laihat naisetkin syövät 4 makkaraa ja enemmänkin. Ei ole tavatonta.
Neljä grillimakkaraa on yksi paketti ja siinä on noin 400 grammaa. Eikö se ole aivan liikaa yhtä ateriaa kohden? Älytön määrä eläinperäistä rasvaa ja roiskeita. Niissä halvimmissa makkaroissa on myös koneellisesti erotettua siipikarjan jotain ja kanan rasvaa eli kanan nahat jauhetaan tasaiseksi massaksi sekaan.
Entä sitten? Roskiinko syömäkelpoiset ruhonosat pitäisi mielestäsi heittää? Vai etkö kenties ole tietoinen että makkarat ovat nimenomaan kehitetty aikoinaan jotta saataisiin kaikki viimeinenkin veri ja syömäkelpoinen teurasjäte käytettyä.
Mun puolesta ruhonosista saa tehdä mitä halutaan. Se ei ole nyt se pointtini. Minä en voi syödä just kanan/broilerin nahkaa sen korkean puriinipitoisuuden takia.
No se on ihan sinun henkilökohtainen ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta ruhonosista saa tehdä mitä halutaan. Se ei ole nyt se pointtini. Minä en voi syödä just kanan/broilerin nahkaa sen korkean puriinipitoisuuden takia.
No se on ihan sinun henkilökohtainen ongelmasi.
Ei tässä ole henkilökohtaista ongelmaa. Totean vaan, että makkaroissa on älyttömästi rasvaa. Totesin myös, että en syö kananrasvaa ja sehän ei ole silloin ongelma.
Sulla on inttämisongelma. Oot vaan *usipää , ja se on sun ongelma.
Eroa heti, se syö sinut vararikkoon ennen kuin kuolee syöpään.
Miehet on yleensä kovia syömään, ja syövät mielellään kallista eläinproteiinia. Kuitenkin perheissä yleensä maksetaan ruuat puoliksi. Tähän yhtälöön kun lisätään naisten yleensä pienemmät tulot, niin naiset häviää silkkaa rahaa uskomattoman paljon, ja sitä enemmän, mitä kauemmin elävät miehen kanssa (miesten, jos lasketaan perheen teini-ikäiset pojat). Tästä puhutaan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ap? Mun mieheni syö hetkessä 8 grillimakkaraa. Hän on 172cm ja 72kg.
Valehtelet. Tuosta saa jo suolaakin yliannoksen
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ap? Mun mieheni syö hetkessä 8 grillimakkaraa. Hän on 172cm ja 72kg.
En valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, normaali painoinen ja syön helposti kolme grillimakkaraa.
Nehän ovat pieniäkin nykyisin.
Meillä syödään nyt kesälomalla mökillä, vain kerran päivässä lämmin
ateria. Ja se syödään yleensä illalla, saunan jälkeen.Kyllä silloin on jo nälkä, kun on koko päivän touhuilut ulkona kaikenlaista.
Tulee unikin hyvin, saunan jälkeen, kun vatsa on täysi.
Mikä on painosi ja pituutesi ? Entä verenpaineesi ?
Mä olen eri jolta kysyt, mutta minäkin vedän helposti kolme makkaraa ja perunoita sun muuta. Pituus 165cm ja paino 59,5kg, verenpaineet 110/70 hujakoilla aina kun mittaan.
En malta odottaa kalevauvan biisiä tästä
Ei siinä mitään, jos raavas mies syö paljon tai syö lihaa, varsinkin jos omaa myös lihasta. Mutta makkaraa, yök.
<poliisitiedote><polismeddelante>
Valkoihoinen lihaa syövä armeijan käynyt heteromies syö neljä grillimakkaraa nopeammin kuin hentoinen naisihminen sahaa yhden makkaransa veitsellä pieniksi suupaloiksi.
Täällä ei ole mitään nähtävää, hajaantukaa!
</tiedote></polismeddelante>
Kiitos tästä aloituksesta, päivän piristys. Koirakin heräsi hekotteluni 😁
Tosiaan makkarat on pienentyneet, mutta meillä miesväki syö ihan max 3 makkaraa.
Melko laiha kaverini ostaa grillikioskilta yleensä 3 annosta. Isot makkara perunat ja lihiksen kahdella makkaralla ja lisäksi jonkun annoksen illaksi.
Voisi sanoa, että miesystäväsi on niin sanottu pieniruokainen mies.
No minulla oli joka suhteen alussa tyttis suu amollaan syömästäni ruokamäärästä. Niin siis urheilutausta ja superaskas sarja. Kasa SM ja Pm mitaleita. Ja jos jollain on vielä TUL:n tilastoja niin sielläkin olen moninkertainen TUL:n mestari. Punaisen passini kyllä olen jo hukannut. Saata..nnngghhh..... nykyinen Lady tuhos ison läjän ......
::::::::::::::::::::::
Kyssäri ylläpidolle ....onko mun exä siellä duunissa? Alapeukku ilmestyy säänöllisesti hyvinkin neutraaleihini komeneihin eli ylläpidossa on joku anti patisti!
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valehtele.
😕 Oi,oi
Äskettäin selvisi, että olen laihtunut tosi paljon, oikein luut alkoi näkymään. No tuli tällä viikolla mätettyä kaikenlaisia herkkuja ja nakkeja. En ikinä ennen elämässä ole syönyt yhtä paljon nakkeja kuin eilen ja tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, normaali painoinen ja syön helposti kolme grillimakkaraa.
Nehän ovat pieniäkin nykyisin.
Meillä syödään nyt kesälomalla mökillä, vain kerran päivässä lämmin
ateria. Ja se syödään yleensä illalla, saunan jälkeen.Kyllä silloin on jo nälkä, kun on koko päivän touhuilut ulkona kaikenlaista.
Tulee unikin hyvin, saunan jälkeen, kun vatsa on täysi.
Mikä on painosi ja pituutesi ? Entä verenpaineesi ?
Mä olen eri jolta kysyt, mutta minäkin vedän helposti kolme makkaraa ja perunoita sun muuta. Pituus 165cm ja paino 59,5kg, verenpaineet 110/70 hujakoilla aina kun mittaan.
Yhden pystyn syömään ja sitten jo etova tunne tulee 171 cm 56 kg, urheileva
Mä söin eilen kaks makkaraa ja kaks pihviä kun rillasin kuin juti konsanaan. Mitäs siihen sanot?
Se on varmaan hetero!
Kunnon homo syö vain yhden kasvismakkaran ;-)