Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tyrmistynyt uusi miesystävä söi 4 grillimakkaraa kerralla ja rinnalla perunaa ja muuta piemtä grillattavaa.

Vierailija
12.07.2023 |

Kauhea määrä rasvaa ja suolistosyöpäriski kohoaa.
En usko, että oli eka tai toka kerta, kun tekee noin.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli kymmenen vuoden ajan syönyt kaiken ruoan näkö ja kuuloetäisyyden ulkopuolella muista ihmisistä. Näin ei kenenkään tarvitse nähdä vaivaa syömistäni tai syömättä jättämisistäni. Eikä mun tarvi kuunnella vaivan näkemistä. Suosittelen AP sulle ja miehelles tätä samaa.

Vierailija
42/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten ap? Mun mieheni syö hetkessä 8 grillimakkaraa. Hän on 172cm ja 72kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työukko on makkaransa ansainnut.

Et sä tyytyväinen olisi varmaan siihenkään, jos sulla olis soijanakkia vetävä "mies". Nyt sulla kuitenkin ilmeisesti on kumppani, jota voi mieheksi sanoa.

Vierailija
44/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Eiku, niinhän minäkin joskus teen.

Enemmän ihmettelen miestä joka syö yhden makkaran.

Kiitos! Päivän paras röhöhönauru! Makkaran ystävä en ole mutta hauskan kirjoituksen ystävä kyllä. 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Tämä aloitus muistuttaa niin kovin vanukas söi miehen aloituksia.,

Vierailija
45/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sun kotona mässyttämässä kaapit tyhjiksi?

Kun ollaan toisten tarjoiluja syömässä, niin sivistykseen kuuluu, että ei vedetä naamaan kaikki mitä näkee. Jotain rajaa tuohon ahneuteen.

Joillakin köyhillä äijillä on pohjaton ruokahalu kun pääsevät toisten ruokapöytään.

Vierailija
46/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, normaali painoinen ja syön helposti kolme grillimakkaraa.

Nehän ovat pieniäkin nykyisin.

Meillä syödään nyt kesälomalla mökillä, vain kerran päivässä lämmin

ateria. Ja se syödään yleensä illalla, saunan jälkeen.

Kyllä silloin on jo nälkä, kun on koko päivän touhuilut ulkona kaikenlaista.

Tulee unikin hyvin, saunan jälkeen, kun vatsa on täysi.

Mikä on painosi ja pituutesi ? Entä verenpaineesi ?

En ole tuo nainen keltä kysyt mutta vastaan tähän koska syön juuri niin monta makkaraa kuin haluan

167/58, verenpaineet on aina olleet alakanttiin, 120/70 joskus tipahtelevat 90/50. Veriarvot on myös hyvät.

Miksi joku haluaa puuttua toisen ihmisen syömisiin? Miksi kyselet näitä asioita?

Vierailija
47/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli kymmenen vuoden ajan syönyt kaiken ruoan näkö ja kuuloetäisyyden ulkopuolella muista ihmisistä. Näin ei kenenkään tarvitse nähdä vaivaa syömistäni tai syömättä jättämisistäni. Eikä mun tarvi kuunnella vaivan näkemistä. Suosittelen AP sulle ja miehelles tätä samaa.

Teen samaa. Jollakulla on aina sanottavaa eväistäni. Inhoan sitä. Tässäkin ketjussa odotetaan kieli pitkällä tilinpitoa miksi joku syö x määrän ja vaaditaan painoindeksit sekä veriarvot. Käsittämättömän tökeröä, toista ihmistä alentavaa käytöstä. 

Vierailija
48/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään miestä ole kun itse olet.

Vierailija
49/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on toistuvaa, niin älä ota elätiksi.

Vierailija
50/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Vierailija
51/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, normaali painoinen ja syön helposti kolme grillimakkaraa.

Nehän ovat pieniäkin nykyisin.

Meillä syödään nyt kesälomalla mökillä, vain kerran päivässä lämmin

ateria. Ja se syödään yleensä illalla, saunan jälkeen.

Kyllä silloin on jo nälkä, kun on koko päivän touhuilut ulkona kaikenlaista.

Tulee unikin hyvin, saunan jälkeen, kun vatsa on täysi.

Mikä on painosi ja pituutesi ? Entä verenpaineesi ?

175/ 60

110/70

Voin syödä vaikka koko paketin, eli 4 makkaraa ja lisukkeet helposti yhdellä aterialla :P

Vierailija
52/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha nainen ja verenpaine tosi hyvä ollut aina. Helposti menee 4 makkaraa,perunaa,leipää ym. Meillä ihmisillä hyvin erilaiset aineenvaihdunnat, valitettavasti. Toiset pulleroiset syövät tosiaankin niiiin pienillä annoksilla. En ymmärrä. Mysteeri juttu tämä. Jos tuo ruokamäärä on sinulle kauhistus, kehotan lopettamaan suhteen tai juttelemaan asian perinpohjin. Tuttava perheessä kävi nimittäin niin, että kun hippiäisen annoksia syövä vahvaluonteinen nainen ivasi, nauroi ja haukkui jatkuvasti suuresti syövää miestään, jolla ilmeisesti sukumme aineenvaihdunta, mies kuoli laihuuteen ja nälkään. Lopetti lihan, makean, kaiken. Sairaalassa välillä aliravitsemuksen takia. Laihtui, kuihtui ja kuoli. Lopeta siis hyvän sään aikana äimistely. Jokainen syö kuin syö. Laihat naisetkin syövät 4 makkaraa ja enemmänkin. Ei ole tavatonta.

Vierailija
53/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laiha nainen ja verenpaine tosi hyvä ollut aina. Helposti menee 4 makkaraa,perunaa,leipää ym. Meillä ihmisillä hyvin erilaiset aineenvaihdunnat, valitettavasti. Toiset pulleroiset syövät tosiaankin niiiin pienillä annoksilla. En ymmärrä. Mysteeri juttu tämä. Jos tuo ruokamäärä on sinulle kauhistus, kehotan lopettamaan suhteen tai juttelemaan asian perinpohjin. Tuttava perheessä kävi nimittäin niin, että kun hippiäisen annoksia syövä vahvaluonteinen nainen ivasi, nauroi ja haukkui jatkuvasti suuresti syövää miestään, jolla ilmeisesti sukumme aineenvaihdunta, mies kuoli laihuuteen ja nälkään. Lopetti lihan, makean, kaiken. Sairaalassa välillä aliravitsemuksen takia. Laihtui, kuihtui ja kuoli. Lopeta siis hyvän sään aikana äimistely. Jokainen syö kuin syö. Laihat naisetkin syövät 4 makkaraa ja enemmänkin. Ei ole tavatonta.

Neljä grillimakkaraa on yksi paketti ja siinä on noin 400 grammaa. Eikö se ole aivan liikaa yhtä ateriaa kohden? Älytön määrä eläinperäistä rasvaa ja roiskeita. Niissä halvimmissa makkaroissa on myös koneellisesti erotettua siipikarjan jotain ja kanan rasvaa eli kanan nahat jauhetaan tasaiseksi massaksi sekaan.

Vierailija
54/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mieheltä eikä marjampoimijalta.

Vierailija
55/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa itsekin ihmettelen miehestäni .

Hän syö jo iltaan mennessä lähes puolta enemmän kuin minä syön ja sitten hän vetäisee 🤢 ihan iltapalana 3 - 4 grillimakkaraa !

Toki saa syödäkin, se ei ookaan se pointti.

Vaan pointti on se että hän EI liho yhtään. Ei siis grammaakaan.

Liikumme ihan saman verran, minä usei jopa enemmän.

Eihän tuohon päde mitkään logiikan.

Itse jos pinnistelee ja yritän kaikkeni että saisin muutamia kiloja tiputettua, niin mitäpä hän tekee...voi elämän kevät 🤣,

hän syö "vain" kerran viikossa nuo 4 grillimakkaraa iltapalanaan muuten kaikki uppoaa.

Ja, kappas vaan, painoa on tippunut kuukaudessa 2 tai 3 kg.

Hän on pitkä mies ja normaali painoinen.

Vierailija
56/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä grillimakkaraa on yksi paketti ja siinä on noin 400 grammaa. Eikö se ole aivan liikaa yhtä ateriaa kohden? Älytön määrä eläinperäistä rasvaa ja roiskeita. Niissä halvimmissa makkaroissa on myös koneellisesti erotettua siipikarjan jotain ja kanan rasvaa eli kanan nahat jauhetaan tasaiseksi massaksi sekaan.

Entä sitten? Roskiinko syömäkelpoiset ruhonosat pitäisi mielestäsi heittää? Vai etkö kenties ole tietoinen että makkarat ovat nimenomaan kehitetty aikoinaan jotta saataisiin kaikki viimeinenkin veri ja syömäkelpoinen teurasjäte käytettyä.

Vierailija
57/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet syö enemmän kuin naiset koska suurempi energiantarve. Naiselle riittää yksi käristemakkara ja salaattia.

58/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Järjetön määrä jo suolaakin, varmaan verenpaineet pilvissä

Itse syön ehkä 4 kertaa vuodessa 1 makkaran jossain tapahtumassa, ei pysty  yhtään enempää kerralla  tuota roskaruokaa

Kun olisivat edes oikeita lihamakkaroita, eikä nahka / rasvamössöä

Vain tyhmä mässyttää huonoja makkaroita kun saa parempiakin.

En sitten tiedä olenko itse syönyt huonoja, mutta kun olen joskus syönyt hyviksi ja lihaisaksi mainostettuja, niin on olleet koostumukseltaan ihan hirveitä, sellasia "kovia" natkuja tai palasia, könttejä mitä lie siellä seassa, ei vaan pysty. Harvoin kyllä makkaraa syön, mutta koostumuksen pitää olla miellyttävä, vaikka sitten oliskin "huono". Enkä ole edes tyhmä.

Vierailija
59/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen virkkeen perusteella ajattelin, että siinäpä vasta suursyömäri, kunnes luin eteenpäin :D

60/103 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Entäs vttu sitten? Olet löytänyt idiootin, pidä hyvänäsi? Maailmassa on paljon sekä naisia että miehiä, joilla ei ole minkäänlaista kontrollia syömiseensä. Siihen on joukko psyykkisiä syitä, lääketieteellisiä syitä, mutta myös yksi vähemmän puhuttu ruokavalioon liittyvä syy:

Nykytiedon mukaan 25% suomalaisista kärsii ns. alkoholista riippumattomasta rasvamaksasta, ja sen aiheuttamista oheistaudeista, esim. diabetes 2, keskivartalolihavuus jne. Rasvamaksan syy on liian runsas fruktoosi ravinnossamme, koska fruktoosia on kautta aikojen mielletty terveelliseksi sokeriksi. Sitä on ruokavaliossa sekä fruktoosina, että se on tavallisen sokerin hajoamistuote, ts. tavallisesta sokerista noin 50%  päätyy fruktoosiksi.

Fruktoosi on haitallista paitsi siksi, että se prosessoituu hyvin hitaasti ja siksi varastoituu rasvaksi maksaan, se aiheuttama kemiallinen reaktio blokkaa sen entsyymin tuotannon, jonka tulisi välittää aivoille viesti, että olet kylläinen. Siksi henkilö voi syödä pari pakettia grillimakkaroita, perhepizzan tms. yksinään yhdellä istumalla, vaikka olisi kylläinen jo 1-2 makkarasta. Jos pää ei tiedä että olet kylläinen, olet nälissäsi, vaikka söisit kuinka.

Entäs se huumori tässä asiassa? Ainoa mikä auttaa, on keto-dieetti, piste. Kaikki sokeri pois, kaikki hiilarit minimiin, kunnes se rasva lähtee sieltä maksasta, ja sitten sokeriton, niukkahiilarinen dieetti loppuelämäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän