Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa vielä 15 vuotta työelämää? En enää jaksa.

Vierailija
12.07.2023 |

En enää kykene. Joka kerta olen pyrkinyt eteen päin, tehnyt kovasti töitä, opiskellut, hakenut töitä, tehnyt töitä. Ja nyt yhtäkkiä tuntuu, että en enää jaksa. Luovutan.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen aina ihmettelin niitä 50 v. työntekijöitä, jotka nosti aina kaikki ongelmat esille ja valitti. Nyt tuntuu, että haluaisin tehdä samaa. Ymmärrän. Työnantajalta ei koskaan saa mitään muuta kuin paskaa kohtelua. Outoja päätöksiä, keplottelua. Kavereille kaikki.

Minäkin olin nuorempana tuollainen mutta nyt kun olen yli 60 ja jo viitisen vuotta olen himmannut ja aion olla vielä työssä pari vuotta ja en ota mitään uusia tehtäviä - en vaan ota, päinvastoin olen siirtänyt entisiä töitäkin itseltäni pois muille. Valitan etten ehdi, en aio tehdä yhtään ylitöitä. Ennen painoin viikonloppuisinkin töitä, jos oli kiirettä. Tunti tunnista.

Jo pitään olen sanonut oman mielipiteeni ja se olisi pitänyt tehdä jo paljon aiemmin. Muuten ei mikään kehity ellei valita mutta pitää olla myös ehdotus miten sitten toisin tehtäisiin. Ei se ole pomon arvostelua vaan prosessit uusiksi ja kaikkea ei pidä uudistaa jos hyvin toimii.

Vierailija
62/63 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpäivän jälkeen kaadun sänkyyn,pakko nukkua että jaksaa edes kauppaan mennä.järjetöntä elämää

Pystyt sentään nukkumaan, positiivista sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti joustavat työsuhteet pitäisi olla nykyaikaa. Pitäisi olla kaikille mahdollista tehdä lyhennettyä työaikaa, osa-aikatyötä yms. Jos joku haluaa raataa 100 tuntia viikossa, antaa mennä. Kyllä tämä vielä omaan mahdottomuuteensa kosahtaa, mutta kärsitään nyt ensin vielä hippasen lisää.