Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille synttärionnittelut tärkeitä?

Vierailija
12.07.2023 |

Facessa pitäisi onnitella kakenlaisia puolituttuja, mutta en onnittele tutumpiakaan. En itse odota synttäripäiväonnitteluja lainkaan, itselleni se on yhdentekevää. Mutta mietin, odottaako joku oikeasti onnitteluja, ja onko se tärkeää? Täytyy ryhdistäytyä, jos se onkin niin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään ihan perinteisestä: hyvää syntymäpäivää toivotuksesta. Ei sen ihmeempää tarvitse.

Vierailija
2/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeitä, mutta ei puolitutuilta vaan läheisiltä. Äidiltä, isältä, veljiltä ja läheisiltä ystäviltä odotan kyllä onnitteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tärkeiltä ihmisiltä. Minä tiedän kyllä arvoni jos unohdetaan, ja toimin sen mukaisesti jatkossa ko ihmissuhteessa. Facebookissa ei ole julkisesti kenellekään syntymäpäivääni näkyvissä, ne tietävät joiden olen halunnut tietävän.

Vierailija
4/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäriäni ei muistanut viimeksi kukaan

Mulla ei ole facebookissa syntymäaika näkyvissä 

Vierailija
5/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan lähinnä lähimmäisiltä perheenjäseniltä onnitteluja.

Somessa en ole, joten ei tarvitse siellä stressata asiaa

Vierailija
6/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa onnitteluja.

Vierailija
7/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan onnittele. Eipä toisaalta, ei mulla ole koskaan ollut edes synttäreitä johon joku olisi tullut vieraaksi.

Vierailija
8/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivä tuntuu yleensä kiusalliselta, voisin vaikka nukkua sen ohi. Toisaalta, jos oma perhe ei onnittelisi, tulisihan siitä vähän surullinen olo.

Vierailija
9/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vain! Tänään aamulla koko työyhteisö lauloi onnittelulaulun! Faceen toivon paljon onnitteluja, tykkään! Ja tänään vietetään jo aikuisten kotoa poismuuttaneiden lasten kanssa isot synttärijuhlat. Vaikka ei ole edes tasajuhlat. Tykkään juhlia ja saada onnitteluja. Tänään tarjoa työkavereille mansikoita, kermavaahtoa ja suklaata. :)

Vierailija
10/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Piilotin facesta syntymäajan niin ei onnitteluja edes tule. En itsekään jaksa onnitella facekavereita vanhenemisen johdosta.

Vierailija
11/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pieni synttärionnittelu piristää päivää ja saa hyvälle mielelle. Ei mitään prameilevaa ylihehkutusta, vaan ystävällisesti huomioiden ja pienellä vaivalla. Nämä pienet eleet ovat arkipäivän piristyksiä.

Vierailija
12/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit ovat henkilökohtainen asia ja ennen julkisia onnitteluja pitää tunnustella haluaako syntymäpäiväänsä viettävä esim. näitä julkisia onnen toivotuksia facebookissa. Minä onnittelisin ystävää ja myös sukulaisia yksityisemmin.

Vierailija
13/13 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Facessa olin, niin tosiaan kaikenlaiset puolitutut, vanhat koulukaverit yms. luikautti sen "hyvää syntymäpäivää" kun aika koitti. Muuten eivät toki olleet missään yhteyksissä, joten tuntui jotenkin väkinäiseltä. Muistetaan vain koska sovellus ilmoitti, että nyt olis syntymäpäivää tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä