Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
STRAWBERRYNET tietäjät, jelppiä!
29.08.2008 |
Oletteko valinneet lähetystavaksi registred vain non-registred? Itse haluaisin ottaa sen kirjaamattoman, ettei tarvitse olla kuittaamassa. Tuleeko se toinen myös suoraan kotiin (jos sopii kirjeeseen)? Mietin vaan jos jokatapauksessa menee postitoimistoon, niin sitten on sama valita se kirjattu vaihtoehto...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka tapauksessa koska se on sellainen pahviloota jossa on styroksia sisässä täytteenä eikä mahdu postiluukusta sisään.