Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä näitä "maiskuttelijoita" oikein aina löytyy?

Vierailija
29.08.2008 |

Bussi 205 ja lähellä istui nuorehko nainen joka mässytti koko ajan jotain. Hirveä maiskutus kuului.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/34 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaako tutulta? Aina kun olet kaupassa, liukuportaissa, bussiin tai metroon menossa tai ihan mitä tahansa muuta., niin aina joku jolla on NIIN kauhea kiire, maiskuttelee siellä takana. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan useimmat kuitenkin tietävät, mitä tarkoitan. ap

Vierailija
4/34 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin ymmärsin viestistäsi jotain ihan muuta.

Vierailija
5/34 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla iso ihminen.

Ja jospa niitä kasvaa vaikka puussa.

Vierailija
6/34 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sietää kyllä katsoa peiliin ja opetella reippaampi etenemistapa, jos aina maiskuttelijoihin törmää.

Vierailija
7/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole 50kg painolla kovin iso ihminen, enkä kiireisenä työssäkäyvänä kovin hidaskaan. Kyllä täällä pääkaupunkiseudulla törmää ihan joka päivä noihin ihmisiin, jotka tuhisevat ja maiskuttavat koko ajan kun on niin kauhea kiire. Ihan viimeksi törmäsin tänään, riitti se tuolle ihmiselle, että hän tuli minua vastaan kapealla käytävällä tavaratalon cd-levy osastolla, ja hän ei väistänyt, oletti että minä väistän ja maiskutteli ja tuhisi sitten kun joutui itsekin samalla väistämään.

Vierailija
8/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että sillä ei ole hampaita. Varsinkin unissaan tekee tätä, joten ei ole yhteydessä kiireeseen. Ei häiritse minua, koska en anna häiritä. Meissä jokaisessa on puutteemme!

Vierailija
9/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä osaa oikeesti olla ärsyttävää!! Jos on todella niin kova kiire, niin vois ystävällisesti sanoa vaikka, että anteeksi pääsenkö ohi.

Mä alan aina tahallisesti lorvimaan entistä pahemmin, jos joku tulee taakse maiskuttelemaan tai tuhisemaan, prkl!

Vierailija
10/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liukuportaissa seistään OIKEALLA, jotta vasemmalta puolelta pääsevät kiireisemmät ohi! Melkein päivittäin täällä pääkaupunkiseudulla törmää näihin juntteihin, jotka seisoskelevat vasemmalla puolella kaikessa rauhassa, eivätkä tajua tukkivansa tien. Silloin saattaa minun suustani päästä närkästys maiskautus, ennen sitä "ANTEEKSI, voisitko väistää?" -repliikkiä.

Vierailija
11/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tulee kun kieli laitetaan kitalaen etuosaan ja irroitetaan sieltä niin että tulee turhautumista kuvailema ääni.

Vierailija
12/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei riitä, niin sanon vielä. En mäkään ymmärrä että miten se on niin vaikeeta tajuta että niissä portaissa seistään oikealla. Joillakin on ihan OIKEASTI kiire, vaikkapa bussiin tms. Ei kukaan huvin vuoksi varmaankaan ryntäile niissä portaissa.

Vierailija
13/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kissa sylissä...

Vierailija
14/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liukuportaissa seistään OIKEALLA, jotta vasemmalta puolelta pääsevät kiireisemmät ohi! Melkein päivittäin täällä pääkaupunkiseudulla törmää näihin juntteihin, jotka seisoskelevat vasemmalla puolella kaikessa rauhassa, eivätkä tajua tukkivansa tien. Silloin saattaa minun suustani päästä närkästys maiskautus, ennen sitä "ANTEEKSI, voisitko väistää?" -repliikkiä.

Kyllä mä osaan liukuportaissa seistä oikealla, niin että ohi mahtuu ja tämän olen myös lapsilleni opettanut. Mutta kyllä se vaan vituttaa, kun joku tulee leveällä käytävällä selän taa maiskuttelemaan vaikka ohi mahtuis reippaasti!

Vierailija
15/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tyyppi, joka haahuilee aina muiden edessä, seisoo vasemmalla liukuportaisse tai laittaa kärrynsä keskelle marketin liukuportaissa. Myös liukuportaiden päähän pysähtyvät pyöriskelijät ärsyttävät "mihin mää tulin ja mihin meen?". Ei tajuta, että ne liukuportaat purkaa sitä maiskuttelevaa väkeä siihen ap:n päälle. Lisäksi käytävillä kulkiessaan kannattaa suosia oikealla kulkemista. Kun ihmisiä vaan jossain on enemmän, niin jokaisen täytyy huomioida toiset eikä pyöriskellä tiellä.

Vierailija
16/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöriskelijä mihin mää tulin ja mihin meen

Vierailija
17/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalta tulleet tunnistaa metron liukkareissa aina siitä, että ne toljottaa vasemmalla suu auki ihmeissään.

Vierailija
18/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluuko ne äänihuulet jotenkin siitä, jos ihan reippaasti sanoisi: "anteeksi"?

Itse rattaiden kanssa usein liikkuvana aina iloisesti huudan anteeksi (jos joku on jäänyt jalkakäytävälle / kaupan käytävälle tms. unelmoimaan) ja kun saan tietä, leveällä hymyllä huikkaan: "kiitos!"

Ei maksa mitään. Samoin huikkaan kiitokset perään, jos joudun soittamaan pyörän kelloa, kun bussin odottajat unelmoivat keskellä pyörätietä. Heilautan myös kättä, jos autoilija antaa tietä suojatiellä.

Vähän ystävällisyyttä kehiin kanssihmiset!

Vierailija
19/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naputan kynsilläni metallisen korttikoteloni kantta.

kerran oli jo kynnet tosi kovilla kun hain veronpalautuksiani (olin unohtanut lähettää mun tilinron verottajalle, että sikäli oma moka) postista, jono oli monta kymmentä metriä pitkä, ja lopulta kun olin jo seuraavana vuorossa niin se mun edellä asioinut ihminen rupeaa siinä luukulla arvuuttelemaan, että pitäisikö ottaa omat palautukset käteisenä vai tilisiirtona, ai ne saa minkä vaan pankin tilille, no jos hän ottaa osan tilille ja osan käteisenä, ai mutta minkähän verran sitä sitten ottais vai pitäiskö vaan ottaa koko summa käteen... varmaan vartin arpoi siinä, virkailijakin oli hermostuneen oloinen.

Vierailija
20/34 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan riittää, että on jonoa tai että joutuu jonkun ihmisen taakse jossakin tilanteessa, niin jo alkaa tämä maiskuttelu. Ja kun hiukan katselee ympärilleen, ketkä ne siellä maiskuttelee, niin kyseessä on ihan sama ihmisryhmä kuin jotka mesoavat joka käänteessä, että lastenrattaat on tiellä ja lapsia ei saisi bussiinkaan viedä, tietenkin ne iäkkäämmät naisihmiset, joilla ei todennäköisesti ole kiire minnekään. Itselleni maiskuteltiin eilen selän takana kun olin menossa metroon ja odotin,että ensin toiset tulisivat ulos. Joku jo maiskutteli kun olisi pitänyt kai alkaa rynniä sisään samalla minuutilla kun ovet aukeavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi