Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monennilla treffeillä yleensä suutelu/seksiä?

Vierailija
11.07.2023 |

Olen mies ja mulla on monta vuotta viime siitä kun viimeksi deittaillut. Olen nyt nähnyt pari kertaa yhtä naista ja kolmas kerta tulossa. Ei olla harrastettu seksiä tai edes suudeltu, pari kertaa halattu vain. Mietin että pitäisikö tässä tehdä jotain aloitteita ettei joudu friend zonelle vai antaa edetä omalla painollaan vai kenties ottaa puheeksi asia seuraavaksi kun nähdään? Nainen vaikuttaa vähän ujolta eikä ole oikein tilannetta tullut jossa olisi voinut edes harkita aloitetta suuteluun. Itsellä ei ole siis mikään kiire noiden suhteen kunhan oltaisi samoilla linjoilla kun en mitään uusia kavereita ole etsimässä. Mitä mieltä ihmiset tästä tilanteesta?

Monensilla treffeillä yleensä olette suudelleet tai harrastaneet seksiä ja onko kokemuksia friend zonelle joutumisesta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoikka treffieillä peppuun

Kyllä miesten kesken.  En tykkää mistään hiplailuista tai puheista.  Housut alas, kumi päälle, kunnolla liukastetta ja sisään.

Vierailija
42/44 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fiilis oikea niin ekoilla treffeillä jo pussailtu. 

Ja siitä sitten edetty sen fiiliksen mukaan seuraavilla kerroilla. Joskus on menty sänkyyn ekoilla treffeillä joskus toisilla ja joskus myöhemmin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä sekstailla ekoilla treffeillä, jos hyvä kemia ja soveltuvat puitteet.

N55

Vierailija
44/44 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin seksuaalis-romanttinen lähestyminen käytännössä pitää tehdä ekoilla treffeillä, pikku pusu, intiimimpi hali, käden ajautuminen polvelle... 

Seksille edelleen kolmansien treffien sääntö on ihan toimiva perusohje, mutta tilanteen kehityksen mukaan.