Monennilla treffeillä yleensä suutelu/seksiä?
Olen mies ja mulla on monta vuotta viime siitä kun viimeksi deittaillut. Olen nyt nähnyt pari kertaa yhtä naista ja kolmas kerta tulossa. Ei olla harrastettu seksiä tai edes suudeltu, pari kertaa halattu vain. Mietin että pitäisikö tässä tehdä jotain aloitteita ettei joudu friend zonelle vai antaa edetä omalla painollaan vai kenties ottaa puheeksi asia seuraavaksi kun nähdään? Nainen vaikuttaa vähän ujolta eikä ole oikein tilannetta tullut jossa olisi voinut edes harkita aloitetta suuteluun. Itsellä ei ole siis mikään kiire noiden suhteen kunhan oltaisi samoilla linjoilla kun en mitään uusia kavereita ole etsimässä. Mitä mieltä ihmiset tästä tilanteesta?
Monensilla treffeillä yleensä olette suudelleet tai harrastaneet seksiä ja onko kokemuksia friend zonelle joutumisesta?
Kommentit (29)
Vasta toisilla treffeillä peppuseksiä, ekatreffeillä normi suuseksit ym.
Pitääkö ekoilla treffeillä käydä kaikki mieltymykset läpi, kuten että mites anaali ja tykkääkö, jos vetää hiuksista?
Vai haluaako nainen ennemmin sitä, että mies ottaa ohjat ja tekee mitä haluaa, nainen vain vikisee nautinnosta?
Yleensä on lohjennut ekoilla. Edellisestä viidessätoista naisesta vain kahta on saanut kolmannella treffeillä
Itse haluan myös tutustua mieheen hyvin treffeillä ja jos kemiaa niin pussailua voisi olla joko toisilla tai kolmansilla treffeillä. Tokilla treffeillä voisi olla muuten perus tutustumista ja lopuksi ennen kun erotaan mies antaisi suukon lopussa/lähtiessä. Siinä jäisin hyvillä fiiliksillä odottamaan seuraavia treffejä. Seksiä voisi olla sitten kun molemmat kokee että se tulee luonnostaan. Kyllä se kun päästään pussailemaan niin seksikin tulee aika luonnostaan jos molemmat syttyy toisistaan.
Nainen86
Yleensä annan pil luani heti ekoilla treffeillä, jos mies on vähänkään normaali ja paljaalla mennään.
N34
Miksi asiasta ei voi puhua suoraan? Seuraavilla treffeillä halaa ja sanoo, haluaisin suudella sinua. Kyllä siinä äkkiä käy selväksi, jos se toinen ei pusua halua.
Sama seksin kanssa. Muutamien treffien jälkeen sanoo suoraan, että haluaisin rakastella kanssasi. Jos sinäkin haluat, tehdään se, kun molemmat ovat siihen valmiita, mutta ei pidetä kiirettä.
Miksi näitä asioita pitää jotenkin häpeillä tai sievistellä?
Ei lainkaan tyhmä kyssäri. Tämähän on keskustelupalsta. Suomalaiset ei vaan osaa keskustella. Tuomita kyllä
pussata kyllä kannattaa suht pian että näkee klikkaako kemiat fyysisesti. Odotan kolmansilla treffeillä viimeistään seksiä ja jos nainen silloin vielä pihtaa niin tietää että pihtaamista on luvassa suhteessakin. Menee siis kiinnostus naiseen
Jos ei toisilla treffeillä saa kusta suuhun niin raviin. Ei kannata jäädä roikkumaan kyllä uusia kusilorttoja tinderistä löytyy