Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä varattu, joka olet rakastunut kanssa varattuun mieheen? Miten kävi?

Vierailija
12.12.2006 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvin kävi ainakin meille.

Vierailija
2/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä oliko meidän välillä aitoa rakkautta, mutta suhde oli helvtin kiihkeä 5 kk. molemmat perheellisiä ja naimisissa. sitten vaan todettiin, ettei kannata jatkaa. ehkä siitä katosi se hurmio eikä kyse ollutkaan kuin uutuudenviehätyksestä. vitutti, itketti, mutta samaan aikaan helpotti. meillä kaikki alkoi ihan panokaveripohjalta, mutta tunteet alko roihuumaan varhasessa vaiheessa. nyt " erosta" on muutama viikko ja myönnän, että hän pyörii ajatuksissa PALJON.

mutta parempi näin. ihan totta. tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan naimissa ja meillä on yksi yhteinen lapsikin jo, minun edellisen liiton lapsen lisäksi:)

Takana siis minulla avioero ja miehellä avoero. Tuloksena uusioperhe, jossa minun exä ja nyxä tulevat erittäin hyvin toimeen, miehen ex ei edelleenkään ole päässyt asiasta yli ja aikaa on kuitenkin kulunut jo viisi vuotta. Eli ei helppo tie, mutta päivääkään emme ole katuneet.

Ihmeellisintä minussa tässä on miehen ex. Minulla oli takana 11 vuoden liitto, ero oli exälle kova pala, mutta on hienosti siitä selvinnyt ja käyttäytyy todella fiksusti sekä omaa lastaan, minun nyxää että meidän lasta kohtaan. Miehellä oli takana 1,5 vuoden suhde, ilman lapsia ja ex on tuhlannut viisi vuotta elämästään olemalla katkera. Ihan itsensä takia, antais jo olla ja alkais elämään, mennyttä kun ei saa enää takaisin.

Vierailija
4/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyisellä miehelläsi ja sen exällä ei ole lapsia, niin miksi ovat tekemisissä? Kun tiedät että on katkera jne.

Vierailija
5/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hurjaa löytää ihminen, jonka kanssa kaikki loksahtaa paikoilleen. JOka on paras ystävä ja jota haluat intohimoisesti. Mutta jonka kanssa et voi elää..Molemmilla pieniä lapsia, molemmat naimisissa nuoruuden ensirakkauden kanssa.

EHkä jonain päivänä, mutta pelkään pahoin...

Vierailija
6/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiedä mitä tekisin, kaiketi aika näyttää...

Vierailija
7/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee 40 vuotta täyteen. Aateltiin sisarusten kanssa viedä syömään. Oisko muita ideoita?

Vierailija
8/17 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se menee niin, että luuseripettäjä järjestelee itselleen " uuden elämän" puolisonsa selän takana yrittämättäkään keskustella tilanteesta. Aika raukkamaista minusta, en haluaisi tuolla tavalla käyttäytyvää miestä ikinä elämääni.

Vierailija
9/17 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tapailemme julkisilla paikoilla, joissa ei mitään fyysistä pettämistä voi tapahtua.

Meille on tärkeää olla yhdessä. Jos ei voida olla rakastavaisia, niin sitten ollaan ystäviä. Vaikeaahan se on mutta naimisissa oleva äiti ei kaikkea haluamaansa saa.

Vierailija
10/17 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun sydämelle. Kumpainenkaan ei meistä suunnittele eroa, että haluamaani miestä en saa. Kyllä sen järjellä ymmärrän, mutta tuo syrän ei vaan ota onkeensa. Kauhea ikävä koko ajan :(

En suunnitellut tällä lailla rakastuvani enkä oikein tiedä miten tässä näin kävikään, ei ole mun tapaista ollenkaan.

Vierailija
11/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsia?

Vierailija
12/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan todella rakastua siihen toiseen mieheen... Hän vaan on juuri sellainen mies, josta todella välitän. Meillä on uskomatonta kemiaa välillämme, on vaikeaa pitää näppejä erossa hänestä. Eroan miehestäni parin kuukauden sisällä. (asunto hankittava hänelle ensin). Sitten tapailemme vielä ainakin pari kuukautta salassa ja kun pahin on ohitse, alamme toivottavasti seurustella julkisesti.

Vierailija
13/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi voinut kuvitella pettäväni miestäni ikipäivänä, mutta nyt en tunne edes huonoa omaatuntoa. Suhteeni omaan mieheeni on kuitenkin jo lopullisesti ohitse, eikä eromme liity tähän toiseen mieheen. -2-

Vierailija
14/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole koskaan kaduttanut hetkeäkään. Mutta tietenkin tilanne oli helpompi, koska oltiin lapsettomia, mutta toinen avoliitossa ja toinen avioliitossa. Pitkät suhteet siis taustalla. Ikää oli 25 ja 29.

Vierailija
15/17 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varattu ja olen rakastumassa varattuun mieheen. Minun liittoni päättyy eroon ja varatun miehen avoelämäkin päättynee piakkoin. Toistaiseksi tapailemme salassa ja pidämme suhteemme mahdollisimman platonisena (ei seksiä).

Vierailija
16/17 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilanne päällä ja mietin vaan voiko tästä tulla mitn...

ap

Vierailija
17/17 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma liitto kaatuu omiin ongelmiinsa, ei tähän varattuun mieheen. Varattu mieheni asuu avoliitossa, mutta ei kihloissa/lapsia ja liitto ennen minua ollut onneton.

Omasta liitostani on kuitenkin 1 lapsi, jonka etua on ajateltava kaikessa. Siksi etenemme erittäin hitaasti. Seksiä ei harrasteta ennen kuin molempien liitot ohitse. Nyt jo olemme niin kiintyneitä toisiimme, että seksi mutkistaisi asioita entisestään. Sitä paitsi uskon että minulla ja varatulla miehelläni saattaisi olla yhteinen tulevaisuus, enkä halua että sitä varjostaa fyysinen suhde edellisen liiton aikana.

Hankalaa toden totta on ja nytkin tekisi mieli vain hänen kainaloonsa. -2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi