Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin juuri Vantaan Laurista lasten psykiatrian tohtorin haastattelun.ov

Vierailija
29.08.2008 |

Erittäin kiinnostavaa luettavaa johon voi helposti yhtyä. Siinä muunmuassa sanottiin että suomalaisen ajattelumallin mukaan lapsen aikainen itsenäistyminen ja vanhemmista riippumatta oleminen ei olekaan hyvä juttu. Korostettiin myös kotona olemisen tärkeyttä, "roolittomuutta" kotioloissa, sitähän me vanhemmatkin haluamme työpäivän jälkeen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan