Nyt on Purran kirjoittelut maailmanlaajuisessa tiedossa, Euronews uutisoi asiasta.
https://www.euronews.com/2023/07/11/racism-and-violence-finlands-govern…
Onko parempaa aikaa olla Suomalainen?
Kommentit (710)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni teistä vielä muistaa uutisoinnit Silvio Berlusconin sekoiluista?
Eihän Berlusconia mistään muusta muistetakaan kuin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten maalittaminen saa nyt loppua. Antakaa rauha jo kansallekin keskittyä esim. Bidenin vierailun seuraamiseen ym.. Kansa on valinnut perussuomalaiset hallitukseen ja pulinat pois.
Häh? Demarit saivat yhtä paljon ääniä. Pulisen taatusti seuraavat neljä vuotta, tai miten pitkään tämä hallitus kasassa pysyykin. Minä kun en hiljaisena pysy!!
Eikös olekin mielenkiintoista, että persuja haukutaan koko ajan. Eihän kukaan ole samaa mieltä jne, eivät edusta valtaväestöä jne. Ja nyt yhtäkkiä hävettää niin kovasti olla suomalainen? Miksi? Nytkö persut onkin ne, joiden sana painaa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Orpo vastaanotetaan tasolla Itä-Timor. Sisäänkäynti sivuovesta, isäntänä harjoittelija ulkoministeriöstä.
Saattaa hyvin olla juuri näin. Hymyt väkinäisiä, kädenpuristukset hyvin lyhyitä, ei ystävällistä vatkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten maalittaminen saa nyt loppua. Antakaa rauha jo kansallekin keskittyä esim. Bidenin vierailun seuraamiseen ym.. Kansa on valinnut perussuomalaiset hallitukseen ja pulinat pois.
Häh? Demarit saivat yhtä paljon ääniä. Pulisen taatusti seuraavat neljä vuotta, tai miten pitkään tämä hallitus kasassa pysyykin. Minä kun en hiljaisena pysy!!
Pulise pois, eipä elämässäsi taida muuta tekemistä ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan. Silvio pääsi kuin koira veräjästä, koska Italian lait ovat yhtä lepsuja kuin Suomen lait. Samoin Purra pääsee tästä vain pelkällä "anteeksipyynnöllä".
Onko sinun mielestäsi Italian maine ollut huono maailmalla Berlusconin sekoilujen takia vai muista syistä?
Hienosti edesauttaa "Ruotsin tiellä" tämäkin vaino.
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin mielenkiintoista, että persuja haukutaan koko ajan. Eihän kukaan ole samaa mieltä jne, eivät edusta valtaväestöä jne. Ja nyt yhtäkkiä hävettää niin kovasti olla suomalainen? Miksi? Nytkö persut onkin ne, joiden sana painaa?
Ne ovat hallituksessa, tosin käyttäytyvät jatkuvasti kuin olisivat vieläkin oppositiossa. Populisti on populisti, vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan. Silvio pääsi kuin koira veräjästä, koska Italian lait ovat yhtä lepsuja kuin Suomen lait. Samoin Purra pääsee tästä vain pelkällä "anteeksipyynnöllä".
Onko sinun mielestäsi Italian maine ollut huono maailmalla Berlusconin sekoilujen takia vai muista syistä?
Sekä että.
Kylläpä sitä nut ollahan vennäänmaalla kiimassa, kun oikein mammapalstalla pitää koittaa suomen yhtenäistä kansaa ajaa toistensa kurkkuun.
Hallitusta ei Suomessa valita huutoäänestyksin eikä demokratiaa pidetä yllä tällä tavoin.
Ei pidä antaa mennä tunteisiin ja te nuoret, jotka leikitte täällä höystämällä näillä ala-arvoisilla välihuomautuksillanne kaikkia keskusteluja niin miettikää minkälainen teidän kotimaanne on, jos venäläiset nyt vallan ottavat.
Ollaan eletty sekin n.k. suomettumisen aika eikä se ole kaukana nytkään.
Ei meidän pidä ryhtyä riekkumaan toisten pillin mukaan. Eikä toisaalta pidä uhotakaan.
Olkaa vastuullisia jokainen omalta osaltanne ihmiset.
Mitä hemmettiä. Riikka on ihan oikeassa ollu. Vai halutaanko me luisua johonkin ruotsin tielle ja jengien ylivaltaan suurissa kaupungeissa? Eikö tätä vassareiden politiikkaa nyt vihdoin saada poikki?
Vierailija kirjoitti:
Hienosti edesauttaa "Ruotsin tiellä" tämäkin vaino.
Uhriutuminen ei ole koskaan kaunista. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Orpo vastaanotetaan tasolla Itä-Timor. Sisäänkäynti sivuovesta, isäntänä harjoittelija ulkoministeriöstä.
Saattaa hyvin olla juuri näin. Hymyt väkinäisiä, kädenpuristukset hyvin lyhyitä, ei ystävällistä vatkaamista.
Vähän kuin Halosen kaudella? Tosin silloin Merkel kieltäytyi edes kättelemästä Halosta koska halveksi niin paljon Halosen DDR-taustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rikosnimike kyseisessä teossa?
Kunnianloukkaus
Esimerkiksi pilkkaavan kuvan teko ja sen jakaminen tai valheellisten juorujen levittäminenLaiton uhkaus
Esimerkiksi toisen uhkaaminen niin, että henkilöllä on perusteltu syy pelätä terveytensä puolesta, muun muassa pahoinpitelyllä uhkaaminenNo totta, Riikka Purralla olisi tosiaan perusteet tehdä rikosilmoitus kummastakin asiasta, mutta taitaa olla sen verran fiksu ettei käytä poliisin aikaan sellaisiin.
Miten Purraa on loukattu kunnianloukkauksella ja mikä laiton uhkaus häntä kohtaan on tehty?
Se, että teksti, minkä on itse kirjoittanut julkisesti nettiin, tulee netin ja tiedotusvälineiden kautta suurelle yleisölle julkiseksi ei ole rikos.
Jos nettiin kirjoittaa, niin se on ihan oma teko ja kaiken mitä nettiin olet kirjoittanut olet ihan itse jakanut maailmalle.
Hmmm. Mietipä sitä. Autan vähän:
1. Kukaan ei voi todistaa, että kaikki julkistetut tekstit ovat hänen kirjoittamiaan, sillä ne on kirjoitettu anonyymisti.
2. Vaikka olisivat, niin ne ovat epämiellyttäviä mutta eivät rikollisia.
3. Tästä huolimatta lukemattomat tahot ovat syyllistyneet kunnianloukkaukseen väittämällä hänestä vaikka mitä.
Nykyisen hallituksen maalittaminen alkoi heti vaalituloksen tultua selville. Vihervasemmiston pettymys ja pudotus oli suuri. En silti olisi ikinä uskonut, että Suomessa hallitusvastuussakin olleiden puolueiden tapa kohdella uutta hallitusta on koko Suomea kannattelevan peruskallion jyrsiminen rotan lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Italian maine huono? Miten se on konkreettisesti näkynyt jos näin on mielestäsi ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Berlusconi nyt ainoa populisti Italian vallankahvassa ole ollut, mutta kaikkein tunnetuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis vaan Purran kannattanu sanoa että entä sitten? Ne on ikivanhoja juttuja. Ihminen kasvaa melkein samaa tahtia iän kanssa.
En itsekään allekirjoittais enää kaikkea sitä mitä oon lukioikäisenä sanonut tai ajatellut.
Tämä ajojahti on jotain niin hirveää ja tarpeetonta.
Purra kirjoitti ne rasistiset väkivaltafantasiat 31-vuotiaana äitinä. Ne tekstit on sellaisia, joita terve ihminen ei kirjoita minkään ikäisenä.
Miten ei ole saanut potkuja?
Koska Purran nimiin laitetut *rasistiset väkivaltafantasiat* ovat vain fantasioita äärivasemmistolaisten päissä.
Kun joku anonyymitwittertili leikkaa ja liimaa keskustelupalstalta irtonaisia lauseita, jotta saa nimimerkki riikan näyttämään pahalta, vain täydelliset spedet ottavat sen kollaasin tosissaan ja aloittavat mouhoamisen.
Purra pyysi omia kirjoituksiaan anteeksi. Miten tämä tosiasia sopii sinun omiin teorioihisi?
MUTTA eipä Purra kertonut mitkä ovat hänen kirjoituksiaan, mitkä jonkun muun. Ja minkä asioiden kanssa ei enää ole samaa mieltä. Ei halua lähteä leikkiin lehdistön kanssa, mikä minusta ihan hyväkin.
Hallituspuolueiden puheenjohtajilta ilmestyi tiistai-iltana julkilausuma hallituksen suhtautumisesta rasismiin, yhdenvertaisuuteen ja syrjintään.
Julkilausuman mukaan hallituksessa on nollatoleranssi rasismille. Lisäksi julkilausumaan on kirjattu, että hallitus työskentelee tasa-arvon ja syrjimättömyyden eteen hallitusohjelmassa yhdessä kirjattujen periaatteiden mukaisesti.
Hallitus työskentelee määrätietoisesti yhdenvertaisuuden, tasa-arvon ja syrjimättömyyden edistämiseksi yhteiskunnassa. Kaikilla on oikeus tuntea olonsa turvalliseksi ja hyväksi Suomessa taustastaan riippumatta, julkilausumassa todetaan.