Nyt on Purran kirjoittelut maailmanlaajuisessa tiedossa, Euronews uutisoi asiasta.
https://www.euronews.com/2023/07/11/racism-and-violence-finlands-govern…
Onko parempaa aikaa olla Suomalainen?
Kommentit (710)
David Mac Dougall on kirjoitatnut jutun, josta guardian ja muut ovat kopioneet jutun .
Eli syypäänä on David Mac Dougall.
Kun David Mac Dougall:IN twitter tiliään, kyseessä ei ole objektiivinen toimittaja vaan on selvästä vasemmistolainen. tämän vuoksi en odota häneltä tasapainoista näkökulmia. mielestäni hän myös värittää juttuja, laittamalla "yliampuvia otiskoita " juttuihina.
Pitää ruveta selvittäämään David Mac Dougall tausatoja, koska hän ei ole harmiton toimitatja, vaan vääristelevä troilli. vÄÄRISTELYLLÄ TARKOITAN SITÄ ETTÄ jutujen näkökulmien valintaa.Se e ole objektiivista tiedon välitystä. on myös hyvin ilkeä muille, esim haukkui henkilöön menevillä selkaukisilla Ukkolaa.
Jutulla vain viisi lukijakommenttia joista puolet suomalaisia. Ei siis kiinnosta ketään Euroopassa!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme luulee äänestäneensä jotain kukkahattutätiä antaessaan äänensä Purralle? Purra ei ole koskaan esittänyt olevansa mitään muuta kuin on. Olen satavarma, että Purraa äänestettiin ihan tietoisesti.
Ihmiset ovat saaneet tarpeeksi!
Ette te ole edes ihmisiä. Me olemme saaneet tarpeeksi teistä ra zi zteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa on äänestänyt . Jos äänestystulos ei kelpaa kuka on kelvollinen äänestämään ? Äänestetäänkö uudestaan niin kauan että mieluinen tulos tulee ja kuka päättää mikä on oikea tulos ?
Kansasta 80% äänesti ei persuille.
Tämä on oikea tulos. Riikka ulos.
Sinä et valitettavasti voi laillisesti valittua ministeriä erottaa, sorry : )
Miksi Niinistö valittaa vaikka on itse rasisti? "kasakka ottaa mikä on huonosti kiinni". Miksi mammat ja media ei kauhistele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se on varmaksi todistettu että kirjoittaja on Purra? Jos ei, niin miksi levitellä kansainväliselle lehdistölle sellaisia väitteitä.
Kun Riikka Purra ei kiellä tuollaisia kirjoittaneeksi, niin silloin hän on ne itse kirjoittanut.
Ei ole, ennen kuin myöntää ne itse kirjoittaneensa : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa on äänestänyt . Jos äänestystulos ei kelpaa kuka on kelvollinen äänestämään ? Äänestetäänkö uudestaan niin kauan että mieluinen tulos tulee ja kuka päättää mikä on oikea tulos ?
Ymmärräthän, että jos Purra ei eroa tai esitä vilpitöntä anteeksipyyntöä ja tuomitse rasismia, hänen luottamuksestaan äänestetään eduskunnassa ja todennäköisesti RKP ei äänestä hänen luottamuksensa puolesta? Silloin hän viimeistään joutuu eroamaan.
No pian tämäkin kohu loppuu ja Purrakin keskittymään oikeaan työhöönsä eli ministerin hommaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai itsekin ymmärrät tämän argumentin surkeuden?
80% äänesti myös ei demareille.Persut on eri asia. Minä olen reilu parinkymmenen vuoden aikana äänestänyt niin demareita, keskustaa, vihreitä kuin kokoomustakin. Rkp:ta muistaakseni en, mutta ei minulla niitäkään vastaan mitään isompaa ole. Edelleen minulle olisi ihan ok, jos mikä vaan edellä mainituista olisi vallassa. Kunhan se ei ole persut. Eikä mielellään kristilliset tai vasemmistoliittokaan, mutta niitäkin pystyisin sietämään, jos olisi pakko. Persuja en. Ne eivät osaa mitään, niillä ei ole ratkaisuita mihinkään, ne valehtelevat joko tahallaan tai tyhmyyttään ja niitä saa hävetä koko muun maailman edessä.
Olen melko varma, etten ole ainoa joka ajattelee näin. Todennäköisesti suuri osa heistä ketkä eivät äänestäneet esimerkiksi demareita tai keskustaa voisivat kohtalaisen helposti sietää tilannetta, joissa ne pääsisivät valtaan. Persujen suhteen tilanne on aivan toinen.
Minäkin olen äänestänyt samoin kuin sinä. Melkein kaikkia puolueita.
Lopulta päädyin äänestämään persuja, kun haluan nähdä mitä seuraa?
Olen aika kriittinen siihen mihin ja minne suomessa syydetään rahaa.
On muutoksen aika ja haluan nähdä muutoksen. Annetaan sille mahdollisuus.
No onhan se myöntänyt. Pyysi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärräthän, että jos Purra ei eroa tai esitä vilpitöntä anteeksipyyntöä ja tuomitse rasismia, hänen luottamuksestaan äänestetään eduskunnassa ja todennäköisesti RKP ei äänestä hänen luottamuksensa puolesta? Silloin hän viimeistään joutuu eroamaan.
Ei tule luottamusäänestystä. Purra on jo pyytänyt anteeksi. Purra jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se myöntänyt. Pyysi anteeksi.
Ja vihervasemmiston mustamaalauskampanja kuivui taas kasaan : ) Mitä seuraavaksi?
Euronews on nykyään täynnä näitä. Vaikuttaa vaan siltä, että esim. Ruotsin puolella retoriikka on hieman eri tasoilla, eikä voine puhua enää pikaistuksissaan kirjoitetuista asioista 15 vuotta sitten.
https://www.aa.com.tr/en/europe/swedish-far-right-politicians-exposed-f…
https://www.aa.com.tr/en/europe/swedish-far-right-politician-caught-sha…
Vai pyysi anteeksi... No, persut, mitäs nyt sanotte? 😂😂
Purra meni nelinkontin ja pyysi anteeksi! Ihanaa nähdä persun sopertelevan anteeksiantoa, että vain saisi pitää ministeri-Audinsa! Voi kuin herttaista.
Nyt Bidenin eteen koko hallituksen rsistiporukka - ja sitten jenkkien republikaanimedialle vinkkiä, että siellä se teitin höperö demokraattipressa kättelee nassuja ja razzuja. Paskamyrsky on valmis ja - toden totta - Suomi saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on seuraavana ajojahdin kohteena vassari medioille?
Huomennahan se tiedetään. Purra-case meni kuitenkin myttyyn.
Kiva. Vihervassarit saivat jotain aikaiseksi. Siis pesukarhujen demonisoinnin lisäksi. Ei turhaa puuhastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vai pyysi anteeksi... No, persut, mitäs nyt sanotte? 😂😂
Purra meni nelinkontin ja pyysi anteeksi! Ihanaa nähdä persun sopertelevan anteeksiantoa, että vain saisi pitää ministeri-Audinsa! Voi kuin herttaista.
Herttaista, ettei vihervasemmiston ajojahti ja hallituksenkaatoyritys ei tälläkään kertaa onnistunut : )
Älä anna periksi Riikka!! Äänestäisin sinua uudelleen.
Kun Riikka Purra ei kiellä tuollaisia kirjoittaneeksi, niin silloin hän on ne itse kirjoittanut.