Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Jussi, 47, yrittää iskeä naisia tavalla, jota pidetään jopa pelottavana Minulle on sanottu, ettei niin saa tehdä

Vierailija
11.07.2023 |

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009682460.html

"Lada-Jussi" teki tänä aamuna paluun lehtien palstoille. Mies ei ole koskaan seurustellut, mutta on ilmeisesti koskenut naista. Jussin kuvat ovat paljon puhuvia ja niistä varmasti löytyy informaatiota, mitä korjata esimerkiksi ensi kesän aitoja kohtaamisia ajatellen.

Miten sinä neuvoisit Jussia? Itse puuttuisin ulkoiseen habitukseen: risuparta pois, hiukset pois, silmälasit pois, kiloja pois, hammaslääkäriin, dieetille, salille, vaatekauppaan yms. Myös kuvissa esiintyvä Hello Kitty-peitto kiinnittää huomion.

Kommentit (921)

Vierailija
141/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tuota, että naisia pelottaa jos joku lähestyy suoraan ja kysyy miten olisi treffit. Kauas on tultu nuoruudestani 80-luvun alusta jolloin tytöt toivoivat ja Suosikki-lehdessäkin sanottiin, että tulkaa pojat juttelemaan. Nyt jos sen joku uskaltaa tehdä niin heti epäillään hulluksi. 

Kysyy suoraan, että mennäänkö naimisiin. Se on outoa ja pelottavaa..

"Kulonen on suoran toiminnan mies. Hän huomaa nopeasti, onko toisella sormusta sormessa. Jos ei ole, hän saattaa lähestyä, heittää jotain avioliittoon liittyvääkin."

Kaveri ei osaa miettiä että mitenkäs tämä mun taktiikka nyt on toiminut. Ei vissiin kovin hyvin, varmaan kannattais tehdä asioita toisin.

Vierailija
142/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten olisi ollut mahdollista pokata joku Svetlana rajan toiselta puolelta. Nyt hankalampaa.

Svetlanan kanssa olisi voinut hakea Ladan osia venäjältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tuota, että naisia pelottaa jos joku lähestyy suoraan ja kysyy miten olisi treffit. Kauas on tultu nuoruudestani 80-luvun alusta jolloin tytöt toivoivat ja Suosikki-lehdessäkin sanottiin, että tulkaa pojat juttelemaan. Nyt jos sen joku uskaltaa tehdä niin heti epäillään hulluksi. 

Kysyy suoraan, että mennäänkö naimisiin. Se on outoa ja pelottavaa..

"Kulonen on suoran toiminnan mies. Hän huomaa nopeasti, onko toisella sormusta sormessa. Jos ei ole, hän saattaa lähestyä, heittää jotain avioliittoon liittyvääkin."

Kai sellaista voi kysyä. Miksi se ketään pelottaisi?

Vierailija
144/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä koe, että hänen kannattaisi alkaa muuttaa itseään. Sehän olisi vain teennäistä huijausta. Omalaatuinen tyyppi tarvitsisi omalaatuisen kumppanin, eikä sellaista löydy, jos yrittää esittää normaalia.

Ehkä kaveri ei ole ihan neurotyypillinen? Jos näin, niin ehkä toinen epätyypillinen voisi ymmärtää? 🤔

En ymmärrä 

t. asperger

En minäkään T:autisti.

Voisiko tämän vihapuheen meitä kohtaan muutenkin jo lopettaa?

Joku ei käy suihkussa eikä pese pyykkiä, kelpaa varmasti autistinkirjolaisille kun nehän on semmoisia epäsiistejä kaikki.

Kiitos tästä.

Epäsiisteys ei ole asia, joka tässä yhdistetään autismin kirjoon, vaan se, ettei ymmärrä sosiaalisia normeja. Ei ole sosiaalisesti ok että kertoo itsestään aivan kaiken ja näyttää kotoaan aivan kaiken (törkyn). Näyttää itsensä siis tosi huonossa valossa, ja samalla ihmettelee kun ei saa seuraa. No ei me muut ihmetellä. 

Autismin kirjolla on myös tyypillistä, että on tavattoman säntillinen, tunnollinen, tarkka, erittäin siisti ja täsmällinen. Tällä Jussilla työ on sellainen että vaatii täsmällisyyttä. 

Tällä palstalla on uskomaton fetissi ja osalla viha autismin kirjoa kohtaan. Joka ikinen asia pitää pyrkiä selittämään jollain autismilla.

Aika monella on nepsypiirteitä, vaikka ei olisikaan niin paljon, että riittää diagnoosiin asti. Ne jotka tunnistaa nepsypiirteitä, helposti näkee niitä, myös nenteillä voi olla jonkun verran piirteitä. 

Minusta se ei ole "vihaa" että huomaa niitä piirteitä olevan. 

Itselläni on lapsi joka on autismin kirjolla, ja olen sen vuoksi tosi kiinnostunut, sanotaan nyt vaikka, ilmiöstä. Miten joillain ne aivot toimii niin tosi eri tavoin. 

Lapsi on vielä yläkoulussa eli on vielä löytymättä se oma paikka yhteiskunnassa, joten olen vielä monta vuotta erittäin kiinnostunut autismin piirteistä ja mistä niitä vahvuuksia löytää ja miten haasteiden kanssa tulee toimeen jne. 

Voi olla että jollain on fetissi tai viha, mutta minä olen kiinnostunut ihan vain lapsen takia alunperin. Ja olen lukenut aiheesta "kaiken", ja luen edelleen kun joku artikkeli tulee vastaan. ...Ehkä olen itsekin jonkun verran kirjolla ja erityisen kiinnostuksen kohteeni on juuri se autismi, heh. 

Vierailija
145/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, vaikka siistiytyy, jos asenne omaan itseensä, maailmaan ja muihin ihmisiin pysyy nuhjuisena. 

Vierailija
146/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tolla äijällä on hyvä huumorintaju. Hän ei vaikuta lainkaan sellaiselta vihaiselta, katkeralta kitisijältä, päinvastoin! Koko artikkelihan on kirjoitettu siihen tyyliin, että se pitääkin lukea niinkuin pilke silmäkulmassa.

Piha pitäis vain siistiä, samoin koko asunto ja herra itsekin. Siis ihan hiusten ja parran trimmaus ja hyvät vaatteet.

Miehessä ei ole mitään vikaa siis, on omalaatuisen ja hauskan oloinen tyyppi.

Niin. Kyllähän narsistista tai psykopaatistakin saa kirjoitettua humoristisen artikkelin, mutta se huumori on vain artikkelissa niin kuin tässäkin tapauksessa.

Vierailija
147/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten olisi ollut mahdollista pokata joku Svetlana rajan toiselta puolelta. Nyt hankalampaa.

Svetlanan kanssa olisi voinut hakea Ladan osia venäjältä.

Svetlana antaisi Jussille elämänsä lada kyydit.

Vierailija
148/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kohtaamisongelma tässä on. Miten saataisiin epäsiistit oudot kissatädit kohtaamaan outojen ladamiesten kanssa.

Vierailija
149/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä koe, että hänen kannattaisi alkaa muuttaa itseään. Sehän olisi vain teennäistä huijausta. Omalaatuinen tyyppi tarvitsisi omalaatuisen kumppanin, eikä sellaista löydy, jos yrittää esittää normaalia.

Ehkä kaveri ei ole ihan neurotyypillinen? Jos näin, niin ehkä toinen epätyypillinen voisi ymmärtää? 🤔

En ymmärrä 

t. asperger

Joku ei käy suihkussa eikä pese pyykkiä, kelpaa varmasti autistinkirjolaisille kun nehän on semmoisia epäsiistejä kaikki.

Kiitos tästä.

Epäsiisteys ei ole asia, joka tässä yhdistetään autismin kirjoon, vaan se, ettei ymmärrä sosiaalisia normeja. Ei ole sosiaalisesti ok että kertoo itsestään aivan kaiken ja näyttää kotoaan aivan kaiken (törkyn). Näyttää itsensä siis tosi huonossa valossa, ja samalla ihmettelee kun ei saa seuraa. No ei me muut ihmetellä. 

Autismin kirjolla on myös tyypillistä, että on tavattoman säntillinen, tunnollinen, tarkka, erittäin siisti ja täsmällinen. Tällä Jussilla työ on sellainen että vaatii täsmällisyyttä. 

Tällä palstalla on uskomaton fetissi ja osalla viha autismin kirjoa kohtaan. Joka ikinen asia pitää pyrkiä selittämään jollain autismilla.

Aika monella on nepsypiirteitä, vaikka ei olisikaan niin paljon, että riittää diagnoosiin asti. Ne jotka tunnistaa nepsypiirteitä, helposti näkee niitä, myös nenteillä voi olla jonkun verran piirteitä. 

Itselläni on lapsi joka on autismin kirjolla, ja olen sen vuoksi tosi kiinnostunut, sanotaan nyt vaikka, ilmiöstä. Miten joillain ne aivot toimii niin tosi eri tavoin. 

Lapsi on vielä yläkoulussa eli on vielä löytymättä se oma paikka yhteiskunnassa, joten olen vielä monta vuotta erittäin kiinnostunut autismin piirteistä ja mistä niitä vahvuuksia löytää ja miten haasteiden kanssa tulee toimeen jne. 

Voi olla että jollain on fetissi tai viha, mutta minä olen kiinnostunut ihan vain lapsen takia alunperin. Ja olen lukenut aiheesta "kaiken", ja luen edelleen kun joku artikkeli tulee vastaan. ...Ehkä olen itsekin jonkun verran kirjolla ja erityisen kiinnostuksen kohteeni on juuri se autismi, heh. 

Autistinaisten ertiyiskiinnostus on usein psykologiset jutut.

Vierailija
150/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin pitää juoda baareissa viinaa ja opetella small talkia naisten kanssa. Minä kun olin nuori niin mentiin aina baareihin ja yökerhoihin naisia iskemään ja sieltä löysin vaimoni.

Vierailija
151/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi näyttää ulkoiselta olemukseltaan Gösta Sundqvistin kadonneelta veljeltä ja palsta kihisee.

Ja kyllä on helppo arvostella toista parin TOIMITTAJAN valitseman lauseen perusteella. Voihan olla, että tyyppiä on jännittänyt kyseinen haastattelu ja lipsauttanut pari noista jutuista. Eli pientä rajaa tähän lynkkaukseen!

Vierailija
152/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä AP:n ohjeissa. Ei pidä muuttaa itseään jonkun mielen mukaiseksi, vaan valita se jolle kelpaa sellaisena kuin on. Vai hankkisitko AP itse silarit titsukoihin ja pyrstöön, jotta miehet huomaisivat?

Ei ole kyse jonkun mielen mukaiseksi muuttumisesta. Kukaan ei ole vaatinut Jussille plastiikkakirurgiaa, vaan perushuolehtimista itsestään. Aivan varmasti ap kuten suurin osa meistä muistakin huolehtii perussiisteydestä. Eikä esim päästäisi edes sisään tuollaiseen keittiöön tai makkariin. 

Aika hiivatin moni nainen jos tahtoo että flaksi käy, laittaa ne hiukset, laittaa ehkä meikkiäkin, laittaa nätit vaatteet. Kai saman neuvon voi miehellekin antaa, joka ihmettelee miksi ei flaksi käy. 

Joku edellä sanoikin hyvin, "älä näytä siltä että haiset". 

AP nimenomaan neuvoi miten Jussi tulisi muuttua miellyttääkseen. Luitko edes avausta?

Jussin kannattaa pysyä sellaisena kuin tykkää olla ja jättää sinun kaltaisesi huomiotta. Jossakin on Jussille just passeli nainen ja tämä näkyvyys auttaa hänen löytymisessään.

Luitko itse? Aloituksessa lueteltiin ihan tavallisia itsestään huolehtimisen keinoja. Ihan tavallisia, suurimmalle osalle. Suurin osa käy joka tapauksessa parturissa, hammaslääkärissä, vaatekaupassa, seuraa painoaan jne. Miksi se on väärin sanoa ääneen? Suurin osa toimii niin! On sitten parisuhdemarkkinoilla tai ei. 

Vierailija
153/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kohtaamisongelma tässä on. Miten saataisiin epäsiistit oudot kissatädit kohtaamaan outojen ladamiesten kanssa.

Vastakohta hänelle sopisi. Joku justiina pitämään yllä järjestystä ja siirtelemään kokoelman osaset suoriin riveihin. 

Vierailija
154/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoton mies kirjoitti:

Tälläkin palstalla on jussin kaltaisia miehiä jotka haaveilee parisuhteesta mutta ulkonäkö ei vaan riitä naisen saamiseen.

Maailma on muuttunut. Ennen sanottiin, että kyllä kaikille on joku ja kannattaa yrittää. Nyt sanotaan suoraan, että olet paska ruma luuseri joka ei saa ketään. 

Tuloksena ehkä yksi kymmenestä miehestä hoitelee useita naisia samaan aikaan. Nämä ovat sitten niitä joista luemme naisten juttuja paskoista existään jotka pettivät ja kusettivat. 

Vierailija
155/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä 

t. asperger

Kiitos tästä.

Autistinaisten ertiyiskiinnostus on usein psykologiset jutut.

Oikeastiko? Olisipa hauska sattuma jos näin oikeasti on.

Niin ja en aina myöskään huomaa sarkasmia, mikä nyt tähän todettakoon. :D 

Vierailija
156/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä AP:n ohjeissa. Ei pidä muuttaa itseään jonkun mielen mukaiseksi, vaan valita se jolle kelpaa sellaisena kuin on. Vai hankkisitko AP itse silarit titsukoihin ja pyrstöön, jotta miehet huomaisivat?

Ei ole kyse jonkun mielen mukaiseksi muuttumisesta. Kukaan ei ole vaatinut Jussille plastiikkakirurgiaa, vaan perushuolehtimista itsestään. Aivan varmasti ap kuten suurin osa meistä muistakin huolehtii perussiisteydestä. Eikä esim päästäisi edes sisään tuollaiseen keittiöön tai makkariin. 

Aika hiivatin moni nainen jos tahtoo että flaksi käy, laittaa ne hiukset, laittaa ehkä meikkiäkin, laittaa nätit vaatteet. Kai saman neuvon voi miehellekin antaa, joka ihmettelee miksi ei flaksi käy. 

Joku edellä sanoikin hyvin, "älä näytä siltä että haiset". 

AP nimenomaan neuvoi miten Jussi tulisi muuttua miellyttääkseen. Luitko edes avausta?

Jussin kannattaa pysyä sellaisena kuin tykkää olla ja jättää sinun kaltaisesi huomiotta. Jossakin on Jussille just passeli nainen ja tämä näkyvyys auttaa hänen löytymisessään.

Luitko itse? Aloituksessa lueteltiin ihan tavallisia itsestään huolehtimisen keinoja. Ihan tavallisia, suurimmalle osalle. Suurin osa käy joka tapauksessa parturissa, hammaslääkärissä, vaatekaupassa, seuraa painoaan jne. Miksi se on väärin sanoa ääneen? Suurin osa toimii niin! On sitten parisuhdemarkkinoilla tai ei. 

Suurin osa suomalaisista naisista (66%) ja miehistä 75%) on ylipainoisia. Eli tuo painon tarkkailu on hieman ristiriidassa faktojen kanssa.

Mun miehellä on risaisia vaatteita ja parit kengät voisi heittää suoraan johonkin kokkoon. Jos olen reissussa, niin tyyppi ei aja partaa ja elää käytännössä kotona (etätyöt jo kauan). Ei nyt ole kuin tarinan mies, mutta ei miehet noita asioita arvosta kuten naiset.

Toki oon sitä mieltä, että voisi siistiä hiuksia, partaa ja vaihtaa silmälasit.

Vierailija
157/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ulkoisesta olemuksesta viis... naisiakin on vaikka mihin lähtöön, mutta tuo saastan keskellä asuminen kielii jonkinmoisesta mt-ongelmasta. Tuonne sikolättiin ei saa houkuteltua kuin toisen hoarderin.

Tämäpä just. Ei ne ladanraadot pihassa ole se suurin ongelma, mutta tuo likaisuus on. Kuvien perusteella keittiö on saastainen, sänky on saastainen, henk.koht. hygieniassakin suurella todennäköisyydellä on puutteita... Kyllähän tuo paljon kertoo ihmisestä, ettei edes lehtijuttuun ole saanut siivottua kotiaan, vaan esittelee saastaa valokuvissa. Kuka tahansa kääntyisi kannoillaan viimeistään siinä kohtaa, kun näkisi tuon kämpän. Ja todennäköisesti jo aiemmin, jos likaisuus ulottuu myös henkilökohtaiseen hygieniaan.

Stalkkasin tyypin fasessa ja vielä 2010 tuo sama asunto näyttää siistimmältä, samoin henkilö itse.

Vierailija
158/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjenhallinnan taidot puuttuvat ja ikää sen verran, ettei muuksi muutu 🤷🏻.

Vierailija
159/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ikäviä kommentteja täällä. Minusta Jussi vaikuttaa kivalta ja hänellä on nätit, lempeät silmät. Hyvissä töissä, eikä varmasti tulisi hänen kanssa tylsää. Vaikuttaa hauskalta kaverilta. Se, ettei ole puolisoa löytänyt, johtuu varmaan siitä, että on vähän omalaatuinen. Mutta eihän se este ole, toivotaan, että löytyy vielä rakkaus hänellekin. Tsempit Jussille!

Suurin syy on hygienian puute. Ei tule naista löytämään, ennen kuin opettelee pitämään huolta itsestään ja asumuksestaan. Ei kukaan nainen halua elää p*skan keskellä tai käskeä miestä suihkuun, pesemään hampaat ja vaihtamaan puhtaat vaatteet. Voin kuvitella, missä kunnossa pesutilat ovat, jos muu asunto näyttää tuolta *oksennus*

Vierailija
160/921 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikka onkin likainen ja sotkuinen, niin huumorintajua löytyy. Ei uhriudu eikä ruikuta, niinkuin jotkut äijät täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi