IL: Purra väitetyistä kirjoituksista: "Ei tulisi mieleenikään alkaa irtisanoutua tai pahoitella tekemisiäni"
Valtiovarainministerimme on häpeäksi Suomelle:
"Havainnot vihjaavat Purran kirjoittaneen muun muassa pikku s o m p u i s t a, nee ke reistä ja mok ka kikke leistä. Joukossa on myös kommentti, jossa nimimerkki Riikka kirjoitti lähijunassa tulevan ruumiita, jos hän saisi aseen käyttöönsä."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fd3c81c1-933e-4ea2-871d-b35f5a10c…
Kommentit (2553)
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä. Ällöttää nuo kirjoitukset.
Seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, että nyt täällä ollaan jo varmoja, että Riikka Purra kirjoitti kyseiset jutut. En haluaisi olla tämän porukan tuomiovallan alla.
Missä ollaan varmoja?
Etkö tosiaan näe? Edes rivien väleistä?
Tähänhän tällä jutulla tähdättiinkin. Ei todisteilla niin väliä, kunhan saadaan leimattua ja kauhisteltua jonkun vanhan jutun perusteella. Ja juttu jää elämään, kuten valhe Breivikin ihannoivasta suhtautumisesta Halla-ahoon.
Näytä minulle. Edes rivien välistä.
Missä on oltu varmoja, että Purra on kirjoittanut nuo tekstit? Sinä väitit niin.
Edes Purra itse ei kiellä kirjoittaneensa.
Purra kommentoi blogissaan, että ei kansanedustajana tai ministerinä kirjoittaisi kaikkia asioita, joita on aiemmin kirjoittanut. Hän ei kuitenkaan aio pahoitella menneitä
Aivan järkyttäviä tekstejä ja on ihan selvä, että ne ovat Purran. Yhtymäkohtia hänen elämäänsä on roppakaupalla asuinpaikoista, puolison ammattiin ja ulkomaanreissuihin. Ihan käsittämätöntä, että tällainen ihminen on ministerinä. Kuvottavia juttuja todella. Kuka tahansa, jota syyttä syytettäisiin, kieltäisi kirjoittaneensa noin. Ja taas tämä "huonoa huumoria" -puolustus. Ei tuo ole mitään huumoria vaan iljettävää verbaalista väkivaltaa. Miten voi olla mahdollista, että Suomessa normalisoituu avoin rasismi ja väkivallalla hekumointi? Äänestäjät avasivat oven näille nasseille vallan kamareihin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että Riikka panisi minua isolla mustalla strap-on-dildolla peräsuoleen ja huutaisi samalla solvauksia tummaihoisista.
Tämä on palstan poliittisen keskustelun taso.
Mehän täälläkin keskustelupalstalla voidaan allekirjoittaa omalla nimellä kaikki kirjoittamamme kommentit? Eikö? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko, että nyt täällä ollaan jo varmoja, että Riikka Purra kirjoitti kyseiset jutut. En haluaisi olla tämän porukan tuomiovallan alla.
Missä ollaan varmoja?
Tähänhän tällä jutulla tähdättiinkin. Ei todisteilla niin väliä, kunhan saadaan leimattua ja kauhisteltua jonkun vanhan jutun perusteella. Ja juttu jää elämään, kuten valhe Breivikin ihannoivasta suhtautumisesta Halla-ahoon.
Missä on oltu varmoja, että Purra on kirjoittanut nuo tekstit? Sinä väitit niin.
Edes Purra itse ei kiellä kirjoittaneensa.
Purra kommentoi blogissaan, että ei kansanedustajana tai ministerinä kirjoittaisi kaikkia asioita, joita on aiemmin kirjoittanut. Hän ei kuitenkaan aio pahoitella menneitä
Tuskin tuossa on edes vielä pahimmat, jos vielä ampumisfantasioista pahemmaksi voi paljon mennä.
Vierailija kirjoitti:
Purra on ollut täysin aikuinen kirjoittaessaan nuo jutut. Kertoo paljon ihmisestä, jos haaveilee tappamisesta. Riikan mielestä empatia ei sovi politiikkaan, mutta uskon, ettei Riikka tunne empatiaa mitään kohtaan.
Ajatelkaa mikä kohu olisi noussut, jos Sanna Marin olisi jotain vastaavanlaista vuosia sitten ulos päästellyt.
Onhan tuonne joku Sannakin kirjoitellut. Varmastikin Marin.
Vierailija kirjoitti:
OLen niin surullinen ja vihainen. Eniten minua pelottaa, että monet persujen äänestäjät ajattelevat samalla tavalla ja tämä on ihan normaalia ajattelua?
Pakkohan eduskunnan on äänestää epäluottamusta Purralle, tai muuten menetän uskoni poliittiseen järjestelmään. Ei kokoomuskaan voi yhden hallitusohjelman takia menettää mainettaan. Vaikka siellä onkin sotilaita, poliiseja, urheilijoita, Terejä, Kaumoja, Kalevoja. Niin - mikäs se kokoomuksen nykylinja on? Siren sai jo ryhmyriltä puhuttelun.
Luuletteko tämän argeologian muuttavan tilannetta hyvää vai huonoon suuntaan?
Ja tuollaista puppua syöttää medialle Tapio Kuusitapio. Mistä ei löydy mitään tietoa. Kuulostaa venäläisten keksimältä nimeltä.
Eih, tämä tekee niin huonoa Suomen maineelle ja sitä kautta taloudelle. Todella huono homma. Suomi nostettu maailman mediassa tämän uuden hallituksen myötä jo pari kertaa esille negatiivisessa valossa ja lisää vaan tulee. Nyt ne persut pihalle sieltä hallituksesta.
Onpa kiva huomata, että äänestin oikein.
Vielä kun kaikki nuo Riikan viittaamat "ihmiset" saataisiin pois Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ollaan varmoja?
Esimerkiksi tämän ketjun aloitusviestissä. Vaadittiin valtiovarainministeriä eroamaan, koska joku on joskus kirjoittanut johonkin nimimerkillä Riikka.
Näetkö kuinka jumalattoman sekaisin rääkyvä vasemmisto on?
Persut hätääntyivät ja yrittävät saada keskustelun poistumaan.
Median arvostus nolla. Eipä kannata uskoa vihervasen mediaa.Tuuttaavat vain yhtä ja samaa ideologiaa.
Miksi noi iltalehden "toimittajat" näyttää aina lukioikäisiltä.
En oikein jaksa ottaa tosissani näiden parikymppisten somettajien joka pv tehtailemia persukohuja, sori, woketus ideologia paistaa pahasti läpi jutuista ja naamojen perusteella aina melkeinvauvat kirjottajina.
Käsi ylös sellainen, jolla ei ole koskaan ollut tappofantasioita.
Tiesin, jokaisella niitä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Sanna nimimerkillä nettiin kirjoittaneet ovat Marinin kynästä, vai miten se meni?
En se ollut minä. Taisi olla joko Isotalo tai Rannanjärvi!
Vierailija kirjoitti:
Riikkaa tutkiva hahmo Tapio Kuusitapiokin en tekaistu. Iltalehti ei löytänyt tuolla nimellä muutakuin 2020 avatun twittertilin missä tekee tutkimuksiaan.
Tämä Tapio voisi nyt ensin astua esiin ihan omalla naamallaan.
Kaikki Sanna nimimerkillä nettiin kirjoittaneet ovat Marinin kynästä, vai miten se meni?