Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annikan hoipertelu Ruisrockissa

Vierailija
10.07.2023 |

Seiskan sivuilla videonpätkä, kun entistä ministeriä talutetaan mekosta kiinni pitäen.

Kommentit (415)

Vierailija
361/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli kuka hyvänsä niin näin isona naisena sanon, että pitää juoda paljon, että joutuu tuohon kuntoon. Ei mikään pari kaljaa tai siideriä riitä. Viinaa ja paljon, sillä meillä pulskilla ei askel helposti hoipertele.

Äläpäs yleistä. Olen myös pulska, kuten videon nainen, enkä kestä montaa lasillista viiniä. Ei tarvita kuin rankka työviikko, univelkaa, lämmin keli/ helle ja pullo viiniä, niin hoipertelen takuulla.

Pullosta tulee viisi lasillista viiniä, kyllä se määrä nousee päähän ilman helteitäkin.

Vierailija
362/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tässä ihmetettyttää selitykset. Eikö vaan rehellisesti tunnustaa että kännissä tuli oltua ja laatta lensinä kun tuli otettua muutama liikaa. Näin voi käydä eikä siinä mitään.

Niinpä. Olisiko ihan mahdoton ajatus että poliitikko voisi puhua totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa pitää itsestään huolta,niin miten voi pitää Suomen asioista huolta?No,hän oli 4 vuotta valtionvarainministeri ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
364/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Saarikko ylipäänsä oli Ruisrockissa? Se ei ole hänen kaltaiselleen sopiva tapahtuma. Joku Marin voi siellä ollakin, mutta Saarikko sopii enemmän kunnan kyläjuhliin. Hän ei sillä tavalla ole kaupunkilainen.

Varmaan saanut vapaalipun vaalipiirin kansanedustajana. En tiennyt, että sinne saavat mennä vain kaupunkilaiset eli pudasjärveläiset voivat mennä, mutta nurmijärveläiset eivät.

Vierailija
365/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkion aikoina tätä ei olisi hyväksytty.

Vierailija
366/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika sanoi unohtaneensa aurinkorasvan!

Vierailija
367/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan noloa. Onneksi Annika on sen verran reipas maalaisemäntä, että kertoo oitis syyn.

Otin liikaa ja oksensin.

Ei tarvinnut kansalaistenkaan jäädä syitä pohtimaan.

Vierailija
368/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli kuka hyvänsä niin näin isona naisena sanon, että pitää juoda paljon, että joutuu tuohon kuntoon. Ei mikään pari kaljaa tai siideriä riitä. Viinaa ja paljon, sillä meillä pulskilla ei askel helposti hoipertele.

Jaa, kyllä se ihan yksilöllistä on. Minä olen 160cm/120kg ja kolme siideriä riittää siihen että olen humalassa.

Et ole kun pienessä hiprakassa. Muussa tapauksessa kannattaa käydä tutkimassa maksa arvot. Joku vakavampi sairaus on luultavasti kysymyksessä.

Vierailija
369/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on Saarikko. Minulla oli kesäkuun helteisen päivän jälkeen auringonpistoksen ja nestehukan jälkitila,paha sellainen, mutta en minä noin hoiperrellut.

Onkohan tullut otettua pari liikaa?

Vierailija
370/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski alkoholisti Annikki osallistuu aktiivisesti energian säästöihin ja ilmasto talkoisiin, sillä on vintti pimeänä ja pelti kiinni jatkuvasti.

Hyi hitto, olet törkeä. Sulla ei varmasti ole kovin montaa ystävää tuolla puhetyylillä.

Vierailija
371/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa festareilla hoiperrella jos haluaa. Sitävartenhan nuoriso sinne menee.

Vierailija
372/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on Saarikko. Minulla oli kesäkuun helteisen päivän jälkeen auringonpistoksen ja nestehukan jälkitila,paha sellainen, mutta en minä noin hoiperrellut.

Onkohan tullut otettua pari liikaa?[/quote

Minä olen kerran pyörtynyt auringonpistoksesta, joten kyllä tuo mahdollista on.

Vierailija
373/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin aurinkorasvan🤭😁

Vierailija
374/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasta viiniä niin kaksin käsin..

Vierailija
375/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Vihervassareille ei riitä enää hallituspuolueiden maalittaminen vaan nyt pitää maalittaa oppositiokumppanitkin että pääsisi edes oppositiossa johtoon. Sori vaan vihervassarit mutta teidät on nähty ja itkupilleiksi todettu.

Vierailija
376/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tullut otettua pari liikaa?

Kitkut sulla vassaripellellä oli.

Vierailija
377/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää jo elämässä eteenpäin. Vanha juttu.

Vierailija
378/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Saarikko on selvinnyt jo? Iltapaskassa jauhaa jostain päivittämisestä PS:n tekemisiin. Ihan ensiksi pitäisi Annikan päivittää oma puoluekantansa ja irrottaa Kepu demarivasemmistosymbioosista. Siinä puuhaa ihan omalla tontilla aivan riittävästi, louskutus muista on vaan niin selkäytimessä, että siinäpä tuon tantan ainoa missio.

Vierailija
379/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski alkoholisti Annikki osallistuu aktiivisesti energian säästöihin ja ilmasto talkoisiin, sillä on vintti pimeänä ja pelti kiinni jatkuvasti.

törkypuhe ilmiannettu

Vierailija
380/415 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun Annika oli nakit silmillä Ruississa, kääntyy vielä mystisesti perussuomalaisten syyksi.