Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokakauppa oli ihan täynnä mökkiläisiä

Vierailija
10.07.2023 |

Siis asun pienellä paikkakunnalla missä talvisin on hiljaista ja ehkä 2 ihmistä kaupassa minun lisäksi niin on shokki kesällä kun mökkiläiset täyttää koko kaupan ja tungeksii isojen ostoskärryjen ja valtavien ostosmäärien kanssa, kauppias kyllä kiittää kun asiakkaista riittää :) itse teen etänä töitä ja lounastauolla kävin vaan ostamassa yhden maitopurkin kaupasta

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole hyvä asia, että valikoimaa tulee lisää kun on ostajia. Niin ainakin meidän kyläkaupassa - vaikka tilaamalla saa sinnekin vaikka mitä talvellakin.

Vierailija
22/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n pointtina oli vain taivastella mökkiläisten isoja ostoskärryjä ja kalliita ostoksia.

Ja miten muuten ehdit täällä roikkua kesken työpäivän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta mulla on ainakin ruokatunti nyt kotona etätöissä ja seuraavaksi puuduttava pakollinen "ole kuulolla firman tämänhetkisestä tilasta ja uusista projekteista" palaveri teamsissa, joten samalla voi sitten notkua täällä kun koneella kuiteskin olen...

Vierailija
24/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös se ole hyvä asia, että valikoimaa tulee lisää kun on ostajia. Niin ainakin meidän kyläkaupassa - vaikka tilaamalla saa sinnekin vaikka mitä talvellakin.

Joo on se hyvä että valikoimaa tulee lisää kun on ostajia, kesällä kaupassa on aina parempi valikoima tuotteita kuin talvella. Ap

Vierailija
25/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin pienessä paikallisessa kaupassa täällä mökkipaikkakunnalla. Sieltä sai lähitomaatteja ja jopa just sitä juustoa ja jogurttia jota yleensäkin käytän. Kaikki tuotteet ei olleet edes ollenkaan kalliita. Ostin myös kaasupullon, bensaa ja hain vettä samalla. Erinomainen palvelu.

Vierailija
26/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkipaikkakunnan kaupasta haetaan korikaupalla janojuomia, lähinnä niitä, joiden myyntiaika on rajoitettu välille klo 9 ja 21. Äkkiähän tuollaisista suuri kärry täyttyy. Päälle heitetään muut ostokset, jotteivat muut asiakkaat erehdy luulemaan janojuomien suurkuluttajiksi.

Vierailija
27/27 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että kyseinen kauppias myy laatikon olutta 35e. Paljonko tuosta jää katetta?