Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Tuiskun "viimeinen" keikka

Vierailija
10.07.2023 |

Tuisku ns. lopetti. Kuinka pian veikkaatte, että tekee come backing? Ensi vuoden alussa? Ensi kesänä? En usko että sen kauempaa jaksaa odottaa.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tääkin kikka saada yleisöä kun on vika esitys. Montahan kertaa se piti olla viimeinen? Toivottavasti nyt oli!

Vierailija
42/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas inhottavaa puhetta ihmisestä joka kenellekkään ole mitään pahaa koskaan tehnyt ja itse itsensä elättänyt. Mikä hitto ihmisiä vaivaa.

Niinpä. Ja jos joku julkkis kertoo vaikkapa suuntautumisestaan, itketään sitä että miksi tuotakin pitää väkisin mainostaa. Sitten kun on sellainen tyyppi kuin Antti joka ei asiasta puhu, itketään sitä että miksi se ei kerro mikä se on, no homo se on kuitenkin (plus lukuisia ala-arvoisia nimityksiä). 

Ja samaan aikaan nämä kommentoijat itse eivät ole saaneet mitään aikaan. 

Jep, ja he alapeukuttavat muiden kommentteja ja yläpeukuttavat omiaan VPN:llä. Säälittävää, oikeasti :D.

VPN-jankuttaja saapui keskusteluun. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin ns show: Mie niin rakhaastaan teitä immeiset! Taputtakhee miun kanssa yhessä! Tehkää käsillä syänmwrkkejä. Nyt mie heilutan peppuva.

Vierailija
44/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta en voi ymmärtää sen suosiota.

En minäkään. Mutta suosittu on, ja on täysin mahdotonta, etteikö suloinen suosion huuma saisi taas pian palaamaan lavoille.

Oletteko koskaan nähneet hänen showta? Suosittelen, vaikket musiikin fani olisikaan. Ei niin, mutta nyt on liian myöhäistä.

Työnnä se show pilluus ja käy katsomassa vaikka musikaaleja niin ei tarvita sitä neitiä piipittämään.

Olen pahoillani, että sinulla on noin paha olla. Toivottavasti joskus helpottaa.

Vierailija
45/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on kaunis ääni, show on loistava ja vaikuttaa symppikseltä ja aidolta tyypiltä.

Vierailija
46/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti alkaa vanheta. Ei varmaan kovin kauaa enää kukaan tule katsomaan vinkuäänistä aikuista äijää.

Vierailija
47/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän. Vihasin hänen musiikkiaan vuosikaudet kunnes hän viimein vapautui ja alkoi tehdä päällisin puolin höpömpää mutta sitten pinnan alla syvempää musaa. Se uskontoteemainen levy räjäytti potin, sen jälkeen olen kuunnellut ajatuksella myös muun tuotannon.

Lisäksi hän on rautainen esiintyjä.

Minulle uskontoteemainen levy oli viimeinen niitti lopettaa hänen musiikkinsa kuuntelu. Nyt olen kuunnellut Auto jää -renkutusta, mutta Tuiskun nykyinen luukki ei oikein nappaa. Hän oli niin söpö silloin nuorena ja luonnollisena ilman kajaleita ja muita silmämeikkejä.

Jeps, niin samaa mieltä. Se uskontoteemainen levy oli kammottava.

Ja kädet ristissä toivon, ettei tee Sillanpäitä. Nyt jo itkeä tihrustaa lavalla ja toivon, ettei ole kuin Sillanpäällä aineiden käytön vuoksi. Sillanpään suuntautuminen oli yks hailee, mutta aineiden käyttö ja ne kaikki epämääräiset jutut tahrivat koko uran.

Uskonto-levy on Antin paras. Erittäin teräviä ja osuvia huomioita tästä elämän osa-alueesta. Upposi tähän uskontojen uhriin täysillä.

Siitä oli vaan unohdettu ne hyvät asiat joita uskonto voi myös tarjota ja on tarjonnut. Sekä hengelliset että maalliset.

Varmasti Antti Tuisku on itse kipuillut oman suuntautumisensa ja lapsuudenperheestä tulleiden arvojen kanssa. Kirjoittanut sitten jonkun uskontovihaajan kanssa tuollaisen elämäkerrallisen levyn omasta kamppailustaan.

Itse ostin tämän viimeisen (-simmän?) levyn kunnioituksesta Antin uraa kohtaan, koska hän on urallaan vaikuttanut niin moniin suomalaisiin, hyvässä ja pahassa. Mutta jos rehellisiä ollaan levyn biisien sanoituksista, niin ne ovat täynnä melankoliaa, epätoivoa sekä brutaalia deittailuun ja seksuaalisuuteen liittyvää. Aika ahdistava levy siis tämäkin enkä tosiaan kuuntelisi lasten, nuorten tai edes kavereiden kuullen.

Vierailija
48/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti vetää puoleensa mielenterveysongelmaisia. Ei kai se turhan takia opiskellu terapeutiksi!!

Vierailija
49/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Tuiskun vuosien takaa Helsingin yöstä. Kuljeskeli homojen seurassa ja takuulla veti huumeita.

Vierailija
50/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Mutta suosittu on, ja on täysin mahdotonta, etteikö suloinen suosion huuma saisi taas pian palaamaan lavoille.

Oletteko koskaan nähneet hänen showta? Suosittelen, vaikket musiikin fani olisikaan. Ei niin, mutta nyt on liian myöhäistä.

Eli sen huononkin musiikin ja laulamisen saa piiloon sillä showlla ja kansa tykkää. Kuunteleeko siis kukaan sen musiikkia kotonaan? Kyllä mä menen katsomaan jotain artistia sen musiikin takia. Sirkukset ja teatterit on erikseen.

Kyllä kuuntelen, ihan viikottain 😅.

Apua... onko pakko twerkkaa oikein suursuosikkisi.

Vierailija
51/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antin ns show: Mie niin rakhaastaan teitä immeiset! Taputtakhee miun kanssa yhessä! Tehkää käsillä syänmwrkkejä. Nyt mie heilutan peppuva.

Ei muuta kuin ota malliksi ja ala takoa miljoonia. Antti teki sen jo.

Vierailija
52/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan Tuiskun vuosien takaa Helsingin yöstä. Kuljeskeli homojen seurassa ja takuulla veti huumeita.

Kuten sinäkin. Mutta joo tämä vaihehan on hyvin dokumentoitu ja tiedossa. Hänen "Istutetaan yhdessä puu" linjansa ei oikein vetänyt ja unola kutsui. Sitten alkoi tehdä pellemusiikkia ja suosio nousi taivaisiin.

Vierailija
53/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eikös tämä ole ollut lopettamassa jo monta kuukautta. Tekee varmaan vielä yhden "kerran vielä"- jäähyväiskiertueen. Itkee silmät punaisena viimeisen biisin aikana. "Mie luppaan harkita sitä, et ehkä mie vielä pallaan" OOtte rakkaita! !"

Hah hah ! Sitten seuraa toiseksi viimeinen keikka ja niin edelleen....mie pallaan....

Vierailija
54/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Antin ns show: Mie niin rakhaastaan teitä immeiset! Taputtakhee miun kanssa yhessä! Tehkää käsillä syänmwrkkejä. Nyt mie heilutan peppuva.[

miun on pakko wörkkaa että saapi fyrkkää

Vierailija
55/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän. Vihasin hänen musiikkiaan vuosikaudet kunnes hän viimein vapautui ja alkoi tehdä päällisin puolin höpömpää mutta sitten pinnan alla syvempää musaa. Se uskontoteemainen levy räjäytti potin, sen jälkeen olen kuunnellut ajatuksella myös muun tuotannon.

Lisäksi hän on rautainen esiintyjä.

Minulle uskontoteemainen levy oli viimeinen niitti lopettaa hänen musiikkinsa kuuntelu. Nyt olen kuunnellut Auto jää -renkutusta, mutta Tuiskun nykyinen luukki ei oikein nappaa. Hän oli niin söpö silloin nuorena ja luonnollisena ilman kajaleita ja muita silmämeikkejä.

Jeps, niin samaa mieltä. Se uskontoteemainen levy oli kammottava.

Ja kädet ristissä toivon, ettei tee Sillanpäitä. Nyt jo itkeä tihrustaa lavalla ja toivon, ettei ole kuin Sillanpäällä aineiden käytön vuoksi. Sillanpään suuntautuminen oli yks hailee, mutta aineiden käyttö ja ne kaikki epämääräiset jutut tahrivat koko uran.

Uskonto-levy on Antin paras. Erittäin teräviä ja osuvia huomioita tästä elämän osa-alueesta. Upposi tähän uskontojen uhriin täysillä.

Siitä oli vaan unohdettu ne hyvät asiat joita uskonto voi myös tarjota ja on tarjonnut. Sekä hengelliset että maalliset.

Varmasti Antti Tuisku on itse kipuillut oman suuntautumisensa ja lapsuudenperheestä tulleiden arvojen kanssa. Kirjoittanut sitten jonkun uskontovihaajan kanssa tuollaisen elämäkerrallisen levyn omasta kamppailustaan.

Itse ostin tämän viimeisen (-simmän?) levyn kunnioituksesta Antin uraa kohtaan, koska hän on urallaan vaikuttanut niin moniin suomalaisiin, hyvässä ja pahassa. Mutta jos rehellisiä ollaan levyn biisien sanoituksista, niin ne ovat täynnä melankoliaa, epätoivoa sekä brutaalia deittailuun ja seksuaalisuuteen liittyvää. Aika ahdistava levy siis tämäkin enkä tosiaan kuuntelisi lasten, nuorten tai edes kavereiden kuullen.

Uskontolevyn tarkoitus ei ollut puhua uskontojen hyvistä puolista. Etkä sinä voi vaatia että joku artisti tekisi niin. Ei minulla ainakaan ole yhtään hyvää asiaa sanottavana siitä uskonnosta joka lapsuuteni ja nuoruuteni tuhosi.

Viimeisin levy on ahdistava, kyllä. Mutta taas - miksi Antin pitäisi tehdä vain jotain hyvänmielen bilemusaa jota kuunnella lasten (haloo!) kuullen? Mielestäni siinä oli taas tavoitettu hyvin sitä puolta joka herättää ja pakottaakin ajattelemaan. Ei se olekaan tarkoitettu kreisibailaukseen.

Vierailija
56/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sen huononkin musiikin ja laulamisen saa piiloon sillä showlla ja kansa tykkää. Kuunteleeko siis kukaan sen musiikkia kotonaan? Kyllä mä menen katsomaan jotain artistia sen musiikin takia. Sirkukset ja teatterit on erikseen.

Kyllä kuuntelen, ihan viikottain 😅.

Apua... onko pakko twerkkaa oikein suursuosikkisi.

Se on myös erinomainen biisi, mutta suosikkini on treeniaihainen levynsä. Kuuntelen sitä joka viikko - yllättäen - treenatessani.

Vierailija
57/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas inhottavaa puhetta ihmisestä joka kenellekkään ole mitään pahaa koskaan tehnyt ja itse itsensä elättänyt. Mikä hitto ihmisiä vaivaa.

Niinpä. Ja jos joku julkkis kertoo vaikkapa suuntautumisestaan, itketään sitä että miksi tuotakin pitää väkisin mainostaa. Sitten kun on sellainen tyyppi kuin Antti joka ei asiasta puhu, itketään sitä että miksi se ei kerro mikä se on, no homo se on kuitenkin (plus lukuisia ala-arvoisia nimityksiä). 

Ja samaan aikaan nämä kommentoijat itse eivät ole saaneet mitään aikaan. 

Jep, ja he alapeukuttavat muiden kommentteja ja yläpeukuttavat omiaan VPN:llä. Säälittävää, oikeasti :D.

VPN-jankuttaja saapui keskusteluun. Huoh.

En tiedä kuka on VPN-jankuttaja, en ole palstan vakkari kuten sinä näytät olevan. Onpa vain saattumaa että jokainen Anttia haukkuva viesti sai minuutissa 8 yläpeukkua, ja jokainen Antista tykkäävä 8 alapeukkua 😅. Sellaiseen sattumaan et usko edes sinä palstahullu.

Vierailija
58/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tääkin kikka saada yleisöä kun on vika esitys. Montahan kertaa se piti olla viimeinen? Toivottavasti nyt oli!

Ihan koko ajan tämä heinäkuun keikka on ollut se viimeinen. Se ilmoitettiin jo kauan sitten eikä sitä ole missään vaiheessa muuteltu.

Vierailija
59/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come back or come out?

Vierailija
60/62 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai Antti salaa mitenkään seksuaalista suuntautumistaan?

Hän ei vain kaipaa huomiota sillä.

Fiksu mies.