Antti Tuiskun "viimeinen" keikka
Tuisku ns. lopetti. Kuinka pian veikkaatte, että tekee come backing? Ensi vuoden alussa? Ensi kesänä? En usko että sen kauempaa jaksaa odottaa.
Kommentit (62)
Tää oli nyt ensimmäinen viimeinen keikka. Niitä tulee vielä jatkossakin kun terapeutin ansiot realisoituvat :D
Tuiskun ympärille osattiin rakentaa aivan mieletön show viimeisinä vuosina. Cheekin osalta myös tuli samankaltaisia negatiivisia arvosteluja hänen uransa aikana sekä viimeisen keikan aikana. Tehkää perässä antit ja cheekit, jos osaatte.
Minä veikkaan että Antin laulu-ura oli tässä.
Harmi.
Mahtava esiintyjä, itse tykkään että osaa laulaakin, oikeastaan en ymmärrä miten ei ole vielä suositumpi?
Mutta ei ole turhaa uutisissa, kuten vaikka mikä tää nainen on, jonka Ruisrock-esiintymisestä mainitaan vain asu....tai kenen kans seukkaa tai ei seukkaa.
En tiedä olisiko Antti saanut enemmän palstatilaa ja soittoa radiossa jos olisi hetero?
Mutta tykkään myös tosta tyylistä, ettei tunge lehtiin partneria esittelemään, tykkään myös että on pitänyt kunnostaan huolta, että jaksaa laulaa tanssiessaan - ei niin helppoa miltä näyttää.
Lisäksi persoonallisuus on aivan ihana, symppis, nykyään ainakin jalat maassa -tyyppi <3
CMX:n lopetuskeikoilla olen ollut useasti :D
Surettaa, etten päässyt Ruisrockiin Antin keikalle.
Kyllä se palaa ruotsinlaivoille esiintymään. Siellä sen yleisö on.
Vierailija kirjoitti:
Tuiskun ympärille osattiin rakentaa aivan mieletön show viimeisinä vuosina. Cheekin osalta myös tuli samankaltaisia negatiivisia arvosteluja hänen uransa aikana sekä viimeisen keikan aikana. Tehkää perässä antit ja cheekit, jos osaatte.
Niinpä. Helppohan se on kännykkä kädessä huudella kuinka vain läs-kit sinitukkaiset mammat tykkää, samalla kun Antti nauraa matkalla pankkiin Espanjan auringon alla pysyttyään yhtenä Suomen suosituimmista artisteista 20 vuoden ajan. En pidä hänen musiikkityylistään mutta meriittinsä ovat kiistattomat. Näiden viestien kirjoittajien kohdalla taas...
Ehkä kaapista tulemisensa jälkeen v 2045 esiintyy itkuisena Priden puistojuhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Maaaeudun mielenterveysongelmaiset lähärit jotka värjää hiuksensa siniseksi on Antin yleisöä.
Aika laidasta laitaan on Antin yleisö. Ilmeisesti maaseudun esiintymislavat on sinulle tuttuja?
Kyllä on taas inhottavaa puhetta ihmisestä joka kenellekkään ole mitään pahaa koskaan tehnyt ja itse itsensä elättänyt. Mikä hitto ihmisiä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas inhottavaa puhetta ihmisestä joka kenellekkään ole mitään pahaa koskaan tehnyt ja itse itsensä elättänyt. Mikä hitto ihmisiä vaivaa.
Niinpä. Ja jos joku julkkis kertoo vaikkapa suuntautumisestaan, itketään sitä että miksi tuotakin pitää väkisin mainostaa. Sitten kun on sellainen tyyppi kuin Antti joka ei asiasta puhu, itketään sitä että miksi se ei kerro mikä se on, no homo se on kuitenkin (plus lukuisia ala-arvoisia nimityksiä).
Ja samaan aikaan nämä kommentoijat itse eivät ole saaneet mitään aikaan.
Ymmärtän hyvin että ura on ollut kuluttava ja julkisuus rankkaa, nyt on hyvä hetki tehdä välillä muuta ja katsoa mihin se kantaa.
Antti kai ei ole missään ilmoittanut mistään lopullisesta, mutta uskon että mahdollinen paluu on vasta muutaman vuoden päästä jos koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Helppohan se on kännykkä kädessä huudella kuinka vain läs-kit sinitukkaiset mammat tykkää, samalla kun Antti nauraa matkalla pankkiin Espanjan auringon alla pysyttyään yhtenä Suomen suosituimmista artisteista 20 vuoden ajan. En pidä hänen musiikkityylistään mutta meriittinsä ovat kiistattomat. Näiden viestien kirjoittajien kohdalla taas...
Kännykkä-sanaa käyttävät enää yli 50-vuotiaat eli olet tyypillinen Tuiskufani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja jos joku julkkis kertoo vaikkapa suuntautumisestaan, itketään sitä että miksi tuotakin pitää väkisin mainostaa. Sitten kun on sellainen tyyppi kuin Antti joka ei asiasta puhu, itketään sitä että miksi se ei kerro mikä se on, no homo se on kuitenkin (plus lukuisia ala-arvoisia nimityksiä).
Ja samaan aikaan nämä kommentoijat itse eivät ole saaneet mitään aikaan.
Jep, ja he alapeukuttavat muiden kommentteja ja yläpeukuttavat omiaan VPN:llä. Säälittävää, oikeasti :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä-sanaa käyttävät enää yli 50-vuotiaat eli olet tyypillinen Tuiskufani.
Miten säälittävää että jonkun mielestä tällainen on loukkaus. Voi sinua ressukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta en voi ymmärtää sen suosiota.
Mä ymmärrän. Vihasin hänen musiikkiaan vuosikaudet kunnes hän viimein vapautui ja alkoi tehdä päällisin puolin höpömpää mutta sitten pinnan alla syvempää musaa. Se uskontoteemainen levy räjäytti potin, sen jälkeen olen kuunnellut ajatuksella myös muun tuotannon.
Lisäksi hän on rautainen esiintyjä.
Minulle uskontoteemainen levy oli viimeinen niitti lopettaa hänen musiikkinsa kuuntelu. Nyt olen kuunnellut Auto jää -renkutusta, mutta Tuiskun nykyinen luukki ei oikein nappaa. Hän oli niin söpö silloin nuorena ja luonnollisena ilman kajaleita ja muita silmämeikkejä.
Jeps, niin samaa mieltä. Se uskontoteemainen levy oli kammottava.
Ja kädet ristissä toivon, ettei tee Sillanpäitä. Nyt jo itkeä tihrustaa lavalla ja toivon, ettei ole kuin Sillanpäällä aineiden käytön vuoksi. Sillanpään suuntautuminen oli yks hailee, mutta aineiden käyttö ja ne kaikki epämääräiset jutut tahrivat koko uran.
Uskonto-levy on Antin paras. Erittäin teräviä ja osuvia huomioita tästä elämän osa-alueesta. Upposi tähän uskontojen uhriin täysillä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta en voi ymmärtää sen suosiota.
Keisarin uudet... Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisoituu siellä Espanjan Suomirantojen baareissa, tarjoaa persettään yöllä paikallisissa cruisailupuistoissa, kokeilee huumeita ja sitten palaa maitojunalla Lappiin. Sillä ei kai lappalaisesta ikinä saa sitä Lappia irti.
Antti on kyllä aina myöntänytkin, että kotiseutu on tärkeä. Lomailee ja vierailee siellä usein.
Laulujen sanoissakin viitataan siihen.
Jos palaa Lappiin, ei se ole mikään maitojuna, vaan arvostus omia juuriaan kohtaan. On tervetullut takaisin!
"Minun Suomeni on, kesäyö loputon. Raanujärvellä saa isän kaa kalastaa lapsen mieli ikuinen."
Kokematon kansa 😅😅😅. Tiedoksesi että itseään ne esiintyjät yleensä tuppaa korostamaan. Jännä juttu, eikö.