Antti Tuiskun "viimeinen" keikka
Tuisku ns. lopetti. Kuinka pian veikkaatte, että tekee come backing? Ensi vuoden alussa? Ensi kesänä? En usko että sen kauempaa jaksaa odottaa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta en voi ymmärtää sen suosiota.
En minäkään. Mutta suosittu on, ja on täysin mahdotonta, etteikö suloinen suosion huuma saisi taas pian palaamaan lavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Mutta suosittu on, ja on täysin mahdotonta, etteikö suloinen suosion huuma saisi taas pian palaamaan lavoille.
Oletteko koskaan nähneet hänen showta? Suosittelen, vaikket musiikin fani olisikaan. Ei niin, mutta nyt on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan nähneet hänen showta? Suosittelen, vaikket musiikin fani olisikaan. Ei niin, mutta nyt on liian myöhäistä.
Eiköhän tuo ens kesänä taas ole nähtävissä ja kuultavissa.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Minä ymmärrän varsin hyvin. On melkoinen showmies ja lisäksi hyvin sympaattinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän. Vihasin hänen musiikkiaan vuosikaudet kunnes hän viimein vapautui ja alkoi tehdä päällisin puolin höpömpää mutta sitten pinnan alla syvempää musaa. Se uskontoteemainen levy räjäytti potin, sen jälkeen olen kuunnellut ajatuksella myös muun tuotannon.
Lisäksi hän on rautainen esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sen huononkin musiikin ja laulamisen saa piiloon sillä showlla ja kansa tykkää. Kuunteleeko siis kukaan sen musiikkia kotonaan? Kyllä mä menen katsomaan jotain artistia sen musiikin takia. Sirkukset ja teatterit on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. En kuuntele mitään tämän tapaista musiikkia mutta Antista on pakko sanoa että onhan se aivan uskomattoman kova esiintyjä. Ei Suomessa ole vastaavaa koskaan ollutkaan, siis maailmantason lavashown vetäjää tällä ammattimaisuuden tasolla. Muut on aika räpeltäjiä Anttiin verrattuna.
Antti on ihana. Monta turhempaa artistia pyörii lavoilla ja radiosoittolistoilla, jotka joutaisivat lopettaa.
Eikös tämä ole ollut lopettamassa jo monta kuukautta. Tekee varmaan vielä yhden "kerran vielä"- jäähyväiskiertueen. Itkee silmät punaisena viimeisen biisin aikana. "Mie luppaan harkita sitä, et ehkä mie vielä pallaan" OOtte rakkaita! !"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sen huononkin musiikin ja laulamisen saa piiloon sillä showlla ja kansa tykkää. Kuunteleeko siis kukaan sen musiikkia kotonaan? Kyllä mä menen katsomaan jotain artistia sen musiikin takia. Sirkukset ja teatterit on erikseen.
Kyllä kuuntelen, ihan viikottain 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän. Vihasin hänen musiikkiaan vuosikaudet kunnes hän viimein vapautui ja alkoi tehdä päällisin puolin höpömpää mutta sitten pinnan alla syvempää musaa. Se uskontoteemainen levy räjäytti potin, sen jälkeen olen kuunnellut ajatuksella myös muun tuotannon.
Minulle uskontoteemainen levy oli viimeinen niitti lopettaa hänen musiikkinsa kuuntelu. Nyt olen kuunnellut Auto jää -renkutusta, mutta Tuiskun nykyinen luukki ei oikein nappaa. Hän oli niin söpö silloin nuorena ja luonnollisena ilman kajaleita ja muita silmämeikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole ollut lopettamassa jo monta kuukautta. Tekee varmaan vielä yhden "kerran vielä"- jäähyväiskiertueen. Itkee silmät punaisena viimeisen biisin aikana. "Mie luppaan harkita sitä, et ehkä mie vielä pallaan" OOtte rakkaita! !"
Niin siis siitä on puhuttu että ura toistaiseksi loppuu heinäkuun alussa. Nyt se heinäkuun alku sitten oli ja se viimeinen keikka tuli ja meni. Ei se mene niin viihdemaailmassa että sen keikan jälkeen ilmoitetaan että tää oli tässä, totta kai siitä puhutaan etukäteen, tehdään haastatteluja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle uskontoteemainen levy oli viimeinen niitti lopettaa hänen musiikkinsa kuuntelu. Nyt olen kuunnellut Auto jää -renkutusta, mutta Tuiskun nykyinen luukki ei oikein nappaa. Hän oli niin söpö silloin nuorena ja luonnollisena ilman kajaleita ja muita silmämeikkejä.
Ok, musta taas vasta nyt 5 viime vuonna Antti vasta "puhkesi kukkaan", Idolsia lainatakseni :D. En edelleenkään kuuntele uran alkupuolen tuotantoa, mutta nämä viimeiset on nerokkaita.
Kokematon kansa pitää Antin poppishowsta , vaikka laulutaidot ovat niin ja näin. Idolsia hän ei koskaan voittanut, mutta esiintymään piti päästä. Alkuaikojen viitat ja lapsiin vetoavat mörköshowt ovat muuttuneet itsensä tehostukseksi. Nykyään Antti näyttää elähtäneeltä transulta meikkeineen ja puunauksineen. EIköhän tuo tule taas ensi vuonna takaisin kun on heilunut Costa Del Solin paikoissa riittävästi sen paljon puhutun tuttunsa kanssa (M).
Mutta mikä on Tuiskun seuraava ammatti?
Se on jo liikunnanohjaaja, terapeutti ja ties mitä?
*backin