miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
eikö ns. kiltin miehen kanssa ole kivaa vai pitääkö aina olla jännitystä elämässä? odotan vastauksia.....
Kommentit (99)
Miksi miehet menevät yhteen nalkuttavien ja lihovien naisten kanssa, jotka vielä hankkiutuvat salaa raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on mieluummin suhteessa epäluotettavan rentun kanssa kuin tylsän kiltin miehen kanssa. Kiltteys ja ujous miehessä on pahin turn off. Ennemmin otetaan vaikka taposta linnassa istunut renttu.
Mikä oikeasti vaivaa ihmistä joka kirjoittaa tuollaisia kuin sä? Miksi teet tuollaisia lapsellisia ja typeriä yleistyksiä?
Itse olen sinkku ja mielummin olen yksin kuin ottaisin mitään taposta linnassa istunutta renttua. En huolisi minkäänlaista renttua vaan haluan tavallisen, rehellisen ja luotettavan miehen. Oikean kiltti miehen enkä palstan häiriintynyttä jankkaavaa "kiltti miestä" joka ei todellakaan ole kiltti.
Moni nainen hyväksyy miehensä huuhmeiden käytön, mistä tämmöinen käytös kunpuaa.
Johtuisko siitä, että sellaisia te miehet olette joka ikinen. Ne muut osaa vain aluksi peittää sen, mutta te ette.
Kovin tyhminä te naisia pidätte. Miksi KUKAAN ryhtyjsi ilmikusipään (teidän) kanssa suhteeseen?
No kunhan ei sun kanssa, ap. Sinähän oot jo heti alkajaisiksi p a s k a
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen hyväksyy miehensä huuhmeiden käytön, mistä tämmöinen käytös kunpuaa.
Puhutko taas vanhemmistasi? Äitisi taisi käyttää huumeita raskausaikana, kun sinulle tuli älyllisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä sun harhat kumpuaa?
Incelit ei näköjään saaneet viime viikonloppunakaan. Mä sain
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ensimmäisen tyttöystäväni vasta lähes nelikymppisenä ja menin saman tien naimisiin. Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta, mutta pakko myöntää että toisinaan tulee mietittyä että tässäkö tämä elämä sitten olikin.
Miten nainen suhtautui että oli sun ensimmäinen suhteesi nelikymppisenä. Luulisi että tuollainen tieto karkoittaa useimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä sun harhat kumpuaa?
Tuppikullin defensseistä. Pitää jollain selitellä parhain päin se, ettei kukaan korjaa häntä pois mamman nurkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko taas vanhemmistasi? Äitisi taisi käyttää huumeita raskausaikana, kun sinulle tuli älyllisiä ongelmia.
Mistä tänmöinen agressio kunpuaa? Onko vieroitusoireet kenties syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ensimmäisen tyttöystäväni vasta lähes nelikymppisenä ja menin saman tien naimisiin. Silloin se tuntui hyvältä ajatukselta, mutta pakko myöntää että toisinaan tulee mietittyä että tässäkö tämä elämä sitten olikin.
Miten nainen suhtautui että oli sun ensimmäinen suhteesi nelikymppisenä. Luulisi että tuollainen tieto karkoittaa useimmat.
No, se on vinyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit saman tien naimisiin? Miksi sen pitäisi tarkoittaa, että tässäkö tämä elämä olikin? Elämä jatkuu edelleen, kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Rentut katsovat rohkeasti silmiin, juttelevat helpommin tuntemattomille, ovat rennomman ja hyväntuulisemman oloisia. Siksi.
Jep. Lisäksi tavallinen tylsä nainen, jolle juuri kukaan ei ole osoittanut huomiota, on ihan pähkinöissään, kun joku osoittaa. Voi miten jännää! Mies joka puhuu suoraan tunteistaan! On kiinnostunut juuri minusta!
Hiukan huono elämänhallinta miehellä ei Tavis-Tiinaa haittaa, koska sen varjolla Tavis-Tiina vaikuttaa itselleen tosi pärjäävältä. Samalla Tavis-Tiina voi toteuttaa hoivaamisviettiään, kun huolehtii miehen tarpeista.
Sitten vähän ajan päästä kyllästyy tähän äiti-poika-suhteeseen, mutta kun on jo tottunut sohvalla makailevaan mieheen jolta saa ainakin jonkinmoista läheisyyttä, niin vaikea erotakaan.
Mikäs siinä on vikana miehen kannalta, että kiltti onkin se viimeinen puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.o. TÄMMÖINEN ja AGGRESSIO. Tyhmyytesi ja sivistymättömyytesi naiset varmaan karkottaa, ei kuviteltu kiltteys. Tyhmähän sinä olet kuin paatintappi.
Aina? Mulle yksi kerta riitti ja se renttuus tuli esille vasta pikkuhiljaa, toki nykyään tunnistan varoitusmerkit.
Koska pullaa leipova ja alati siivoava mies ei oikeasti sytytä. Ei tule sellaista fiilistä, että ota mut. Ei vaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, kun ihan tavalliset sanat kirjoitetaan väärin. Noista näkee, että kyse ei ole näppisvirheistä.
Ap on ainakin renttu jo ensinäkemältä eikä vaikuta mimmimagneetilta, kuten eivät muutkaan ketjun kusipäät.