Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin, että pienituloinen eläkeläinen ei saa tekohampaita

Vierailija
09.07.2023 |

muuten kuin menemällä yksityiselle hammasteknikolle ja maksaa itse kaiken?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTAIN RAJAA RUIKUTUKSEEN kirjoitti:

mitä sun hampaat muille kuuluu MAKSA IHAN ITE

Mitä se sen sinunkaan terveys nyt kenellekään kuuluisi.

Maksa vaan kaikki hoidot kalleimman mukaan itse omista säästöistäs tai  kärsi ja kanna  vaivas omissa oloissas, äläkä sitten ruikuta jos jotain sulle joskus sattuukin.

Ne piirtää katos kenellä on liitua ja jokainen on oman onnensa seppä.

Näinhän se on, eiks vaan. ?   Ja jos oot työtön niin mene vaan metsään poimimaan marjoja tai mansikkafarmille töihin Sehän se hyvä neuvo on ,eiks vaan. Ei täällä katsos laiskoja ruokita  ja pohjoismainen hyvinvointimalli ja kansanterveyshuolto  vaan roskikseen ja jenkkien malli käyttöön.

Tai muuta sinne ja ala miljonääriksi.  Sehän se on se maailman paras yhteiskunta ,eiks'vaan !

Vierailija
22/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva maksaa tälläisen loisien hampaita. Mitään vastuuta ei täällä tarvitse terveydestään ottaa.

Eikö olekin mieltä ylentävää solvata ihmisiä loisiksi. Varsinkin kun ei tarvitse tehdä sitä omalla nimellä ja kasvoillaan. Ei ne hampaat sinullakaan kauan pysyisi suussa jos julkisesti aukoisit päätäsi etkä täällä jossa sentään uskallat olla rohkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soskusta saa harkinnanvaraista toimeentulotukea silmälaseihin sekä tekareihin. kysyppä sieltä lisää :) 

Minä vähän epäilen, että sinne on ihan turhaa soittaa, koska viimeksi (olisiko kolme vuotta sitten) kun pyysin yhden ostokerran maksusitoumusta apteekkiin kun oli lääkkeet loppu niin se virkailija oikeasti huusi mulle puhelimessa että muista nyt että tämä on sitten viimeinen kerta kun saat täältä mitään apua. Silmälasien hankintaankaan ei tippunut apua mistään, itse piti säästää että sai ostettua uudet lasit kun näkö huonontunut iän myötä niin paljon.

Vierailija
24/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTAIN RAJAA RUIKUTUKSEEN kirjoitti:

mitä sun hampaat muille kuuluu MAKSA IHAN ITE

Aivan näin...ja kauravellin syömiseen ei edes tarvita hampaita.

Vierailija
25/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn. kirjoitti:

Kaksi tarkentavaa kysymystä: Miksi ei ole omia hampaita? Miksi on niin pieni eläke?

kolmas kysymys - miksi olet noin tyhmä, lorahtiko ksta joukkoon?

Vierailija
26/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liottelet ranskanleipää kuumassa vedessä, kyllä sillä hengissä kestää. Eikä maksa paljoa.

Vierailija
27/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva maksaa tälläisen loisien hampaita. Mitään vastuuta ei täällä tarvitse terveydestään ottaa.

Eikö olekin mieltä ylentävää solvata ihmisiä loisiksi. Varsinkin kun ei tarvitse tehdä sitä omalla nimellä ja kasvoillaan. Ei ne hampaat sinullakaan kauan pysyisi suussa jos julkisesti aukoisit päätäsi etkä täällä jossa sentään uskallat olla rohkea. 

Kiukiu. Harvat uskaltaa kertoa mielipiteitään omalla nimellään. Maalittaminen alkaisi välittömästi. Vaaleissa se kuitenkin nähtiin,että kansa haluaa loisista eroon.

Vierailija
28/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaaton syököön vauvanruokaa niillä kyllä pärjää ja paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
29/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiukiu. Harvat uskaltaa kertoa mielipiteitään omalla nimellään. Maalittaminen alkaisi välittömästi. Vaaleissa se kuitenkin nähtiin,että kansa haluaa loisista eroon.

Tarkoitat että näkymätön mies tulee ja hoitelee "loiset"? Vai persujen katupartiot kokoomusnuorten kanssa? Taidettiin vaaleissa äänestää ihan toisista asioista kuin sinä luulet mutta se on sinun mielipiteesi. Itse kutsun anonyyminä toisten solvaamista pelkuruudeksi vaikka sinä sinä sanoisit sankaruudeksi.

Vierailija
30/30 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat että näkymätön mies tulee ja hoitelee "loiset"? Vai persujen katupartiot kokoomusnuorten kanssa? Taidettiin vaaleissa äänestää ihan toisista asioista kuin sinä luulet mutta se on sinun mielipiteesi. Itse kutsun anonyyminä toisten solvaamista pelkuruudeksi vaikka sinä sinä sanoisit sankaruudeksi.

Näin on. Hammas voi sitäpaitsi mennä vaikka polkupyörällä  lehtiä nälkäpalkalla jakaessa kuten minulta etuhammas katkesi, eikä siihen mitään kunnollista saanut tilalle vaan puolen vuoden kuluttua taittui työnantajan maksamalla  halvimmalla mahdollisella tavalla laitettu sekin juuresta ja olen 28 -vuotias ja ihan hyvä hammas oli ennen sitä onnettomuutta minulla.

Niillä palkoilla sais jakaa yli 15 vuotta että saisin implantin ja kaikki ne 'ansiot'menisi sitten siihen. Tähtään nyt siihen että hankin implantin tilalle Virosta.

Työttömien ,köyhien ja pientuloisten eläkeläisten täällä haukkujat  ovat  kyllä mielestäni sitä henkisesti ihan  alinta pohjasakkaa, joka ei kyllä mitään sääliäkään ansaitse. 

Sanon heille vain,että haistakaa te  pitkä paska ! Siinä on terveiseni heille.