Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtu, että kauniit naiset joutuvat petetyksi usein? Monesti mietin, että tollanen vaimo ja ei sitten miehelle riittänyt!

Vierailija
09.07.2023 |

Moni kuvankaunis näyttelijä ym. ovat myös tulleet miehensä pettämäksi.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että syynä on se, että lumoavan kauniin vaimon seuraan hakeutuu tietyntyyppiset miehet joille ulkonäkö on korkealla kriteerilistassa. Sitten kun se vaimo onkin kotona ihan tavallinen nainen sotkunutturalla ja jättiteepaidassa, katoaa hohto, ja hakeudutaan jonkun toisen unelmankauniin seuraan. Nuorena ja kauniihkona sinkkuna törmäsin tähän ilmiöön.

Juu ja jos kerran on saanut kauniin vaimon, niin mies on sen verran haluttu että seuraa on tarjolla milloin vain, jos sitä sattuu kaipaamaan. Tilaisuuksia pettämiseen on siis paljon enemmän kuin perusjanarilla, jolla käy flaksi neljä kertaa elämänsä aikana.

Vierailija
82/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki tästä on Arnolti ja Maria. Se kodinhoitaja ei kyllä ole kauneudella pilattu.

t

Tai Halle Berry. Muistaakseni kertoi olleensa onnensa huiplla kun voitti Oskarin ja asiat oli muutenkin hyvin, lapsilla asiat ok ja kuvitteli olleensa onnellisessa liitossa. Noh mies joutui oskarjuhlien jälkeen kertomaan, että oli pettänyt koska kuvat levisivät julkisuteen.

Tai Sandra Bullock. Kaunis nainen joka kehui palkintogaalassa miestaan vuolaasti ja sai tietaa pettamisesta vain paivia myohemmin. Ja se ruotsalainen kuvankaunis Elin joka oli naimisissa sen golffarin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon, niin kuin sen itse näen. Tässä on kaksi seikkaa: pinnallisemmat miehet jahtaavat perinteisesti kauniina naisina pitämään naisia eivätkä ole kovinkaan kiinnostuneita naisen luonteesta ja toisaalta useimmiten kauneuttaan vaalivat naiset ovat usein itsekin pinnallisia ja käyttäytyvät miehiä kohtaan samalla tavalla. Edellä esittämäni ei ole totta kaikissa tapauksissa, mutta suurimmalta osin kyllä.

Vierailija
84/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on sikoja. Itse kauniina naisena en halua olla parisuhteessa ollenkaan. Miehet saa katsella, mutta ei koskea. Kun saavat yhden kauniin naisen nousee itsetuntonsa siitä niin, että kuvittelevat ansaitsevansa niitä lisää. Parempi pysytellä miehistä kaukana.

Vierailija
85/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy huomata, että elokuvamaailmassa kaikki käytännössä pettävät toisiaan. Se ei ole sukupuolikysymys. Näyttelijät ovat pääosaltaan pintaliitoihmisiä, joiden elämä pyörii aika usein alkoholiongelman tai huumehuuruisen juhlimisen parissa. Monet heistä ovat onnettomia. Osa heistä on ottanut etäisyyttä koko hommasta tai muuttanut muille asuinseuduille kuin näyttelijäkeskittymiin juuri tämän takia, koska kaikki eivät halua olla samanlaisia. Näyttelijöiden käyttäminen on tässä oikeastaan huono esimerkki. Naiset myös tuovat helpommin julki pettämisen, miehet eivät niinkään.

Vierailija
86/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei kerro siitä millainen petetty on, vaan siitä millainen pettäjä on.

Hyvä oivallus. Pettämisen taustalla voi olla pettäjän alemmuudentunne tai jatkuva elämyshakuisuus tai seksiriippuvuus.

Vierailija
87/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet on sikoja. Itse kauniina naisena en halua olla parisuhteessa ollenkaan. Miehet saa katsella, mutta ei koskea. Kun saavat yhden kauniin naisen nousee itsetuntonsa siitä niin, että kuvittelevat ansaitsevansa niitä lisää. Parempi pysytellä miehistä kaukana.

Samaa voisi sanoa sinusta. Sinä suljet toisen sukupuolen elämästäsi. Tämä on juuri sitä pelottavaa kansan hajaantumista eri leireihin.

Vierailija
88/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset vetävät kuspäitä puoleensa. Kunnolliset miehet eivät pääse lähimaillekaan, kun kuspäitä parveilee ympärillä.

Vierailija
89/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin kauniin punainen omena, mutta kun käännät sen ympäri niin paljastuu mädäntyvä homeinen matoja kuhiseva oksetus.

Vierailija
90/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei kerro siitä millainen petetty on, vaan siitä millainen pettäjä on.

Hyvä oivallus. Pettämisen taustalla voi olla pettäjän alemmuudentunne tai jatkuva elämyshakuisuus tai seksiriippuvuus.

Tai se, että petetty ihminen on hirveä kusipää, tai itse pettäjä. En ole itse pettämisen kannalla, mutta näinkin asiat voivat olla.

Vierailija
91/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että syynä on se, että lumoavan kauniin vaimon seuraan hakeutuu tietyntyyppiset miehet joille ulkonäkö on korkealla kriteerilistassa. Sitten kun se vaimo onkin kotona ihan tavallinen nainen sotkunutturalla ja jättiteepaidassa, katoaa hohto, ja hakeudutaan jonkun toisen unelmankauniin seuraan. Nuorena ja kauniihkona sinkkuna törmäsin tähän ilmiöön.

Niinpä! On turha syyttää kaikkia miehiä, koska enemmistö miehistä on kunnollisia. Kuvailit tilannetta aika hyvin. Monilla naisilla on myös niin tiukat kriteerit miehille, ettei yksikään mies voi niitä täyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme