Mistä johtu, että kauniit naiset joutuvat petetyksi usein? Monesti mietin, että tollanen vaimo ja ei sitten miehelle riittänyt!
Moni kuvankaunis näyttelijä ym. ovat myös tulleet miehensä pettämäksi.
Kommentit (91)
kylmä fakta kirjoitti:
Kauniilla naisilla on yleensä komea mies.
Miehillä on biologinen tarve levittää geenejään mahdollisimman paljon ja komeilla miehillä niitä tilaisuuksia tulee enemmän.
Tarkentaisin, että kauniilla naisilla on yleensä pariutumismielessä korkeatasoinen mies. Eli joko komea, varakas, julkimo, valtaa omaava tai niiden yhdistelmä.
Tuollaisilla miehillä on vientiä niin paljon naisten silmissä, että pettämistilaisuuksiakin tulee paljon ja miesten biologinen tarve panna pökköä moneen eri pesään on tosiaan mitä on.
Tavisnaiset sen sijaan eivät joudu petetyksi yhtä usein siksi, koska heillä on tavismiehet, joille ei taas tule edes mahdollisuuksia pettää niiin usein puolisoaan, koska tavismiehille on luonnollisesti tarjolla vähemmän houkutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallista ajatella että pelkkä kauneus ylipäätään mitenkään korreloisi sen kanssa onko suhde hyvä vai kaipaisiko toinen osapuoli kenties jotain muutakin kuin kauniin puolisonsa tuijottelua.
Vielä pinnallisempaa ja tylympää on vaihtaa liukuhihnalta niitä kauniita nuoria naisia tyyliin Leonardo DiCaprio.
Vierailija kirjoitti:
Epävarma mies pettää, koska pelkää että se kaunis vaimo ehtisi ensin pettämään. Niinpä hän koittaa ehtiä ekana.
Tähän motiiviin en usko. En tiedä, petetäänkö kauniita ihmisiä enemmän, tuskin ehkä. Mutta yleensä pettämisen taustalla on joko ongelmia pettäjässä tai suhteessa. Pettäminen on tyhmä tapa ratkaista parisuhdeongelmia. Siihen sortuu varmaan helpoiten ihminen, joka ei jaksa pohtia ihmissuhteita, ei jaksa nähdä vaivaa niiden eteen, vaan sysää ongelmat syrjään ja tyydyttää tarpeitaan jonkun aika random tyypin kanssa. Siis hyväksikäyttää vierasta ihmistä voidakseen ylläpitää arkeaan, ylläpitää parisuhdettaan. Luultavasti joutuu valehtelemaan paljon, mutta ei anna sen haitata, on ehkä narsisti tai psykopaatti, eikä valehteleminen tunnu missään.
Voi olla niin, että pettäjissä on paljon juuri narsisteja ja psykopaatteja. Heille pinta on usein tärkeää. Ehkä heillä on usein kauniit kumppanit. Se selittäisi sitä, että kauniita petetään paljon, jos se olisi totta. En ole nähnyt mitään tutkimusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallista ajatella että pelkkä kauneus ylipäätään mitenkään korreloisi sen kanssa onko suhde hyvä vai kaipaisiko toinen osapuoli kenties jotain muutakin kuin kauniin puolisonsa tuijottelua.
Vielä pinnallisempaa ja tylympää on vaihtaa liukuhihnalta niitä kauniita nuoria naisia tyyliin Leonardo DiCaprio.
Oikeastaan toivoisin että se osoittautuisi (kuten huhutaan) homoksi, ja että kaikki ne kauniit nuoret naiset toimisivat vain seuralaisina ja saisivat siitä palkkaa. Ja että tämä tulisi joskus ilmi, niin että Leoa kadehtivat miehet eivät matkisi moista toimintaa.
Toisessa ketjussa sattui silmään hyvin tähän keskusteluun osuva kuvaus miehistä:
"Komeat on olleet parhaita kumppaneita, kun taas rumat sortuu heti pettämään tilaisuuden tullen, kun ei ehkä seuraavaa tule ikinä"
Eli jos mies kokee olevansa vaatimattomamman näköinen, hän yrittää juurikin kyntää aina jos vain mahdollista riippumatta siitä mitä kotona on ja just buustatakseen myös sitä itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväpiirissä on pari, jossa nainen on todella kaunis ja herttainen ja mies taas todella luotaantyöntävä sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Juuri tämän pettämisenkin kanssa ja muutenkin negatiivinen. Ovat kuin Lumikki ja Jörö. Eli ei se aina ole niin, että kauniit pariutuvat vain komeiden hurmureiden kanssa.
Se "Jörö" on sitten joko rikas tai sillä on vaikutusvaltaa esim politiikassa tai yritysmaailmassa. Mies kykenee nostamaan omaa tasoa juuri rahalla ja julkisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset luottavat kauneutensa, eivätkä tee mitään suhteen eteen tietäen, että uusi löytyy. Rumemmalta naiselta saa parempaa seksiä.
Vähän rumasti sanottu, mutta pointtisi on sama mikä minullakin. Kaunis luottaa liikaa kauneuteensa ja kohtelee siksi miestä huonosti. Seksillä voi kiristää myös ja se voi olla huonoa, kun kuvittelee, että riittää kun on kaunis.
Voi luoja. Olette ilmeisesti tosi kauniita ja peilaatte näin kokemustanne kaikkiin "kauniisiin"?
Itse olen hemmetin ruma luihu, vaikka joku kauniiksi on sanonutkin.
Tyhmät keskustelee tällaisia!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on pettäjiä vaikka olisi kuinka täydellinen puoliso. Mikään ei riitä.
Sitten on niitä tapauksia joissa mies ei kestä kun vaimo on paremman näköinen tai menestyneempi, siis jos muutos tapahtuu suhteen aikana, petetään "kostoksi". Ystävän mies sekosi siitä kun vaimo sai todella hyvän työpaikan ja ison palkan.
Mieheni vähensi seksiä, kun sain huipputyön. Kun hän itse joutui vielä työttömäksi, hän lopetti seksin kokonaan. Todellakin mietityttää, että pettääkö korjatakseen itsetuntonsa saamia kolauksia.
Niillä joilla ei ole tapahtunut muutoksia suhteen aikana ja mies pettää kaunista vaimoa, niin syynä voi olla ihan vaan hyvin pinnallinen ja narsistinen mies. Sellaisilla on itseluottamusta ja kykyä hurmata, millä ovat saaneet sen kauniin naisen alunperinkin. Jatkavat naisiinmenoa suhteen aikanakin sitten.
Syynä on naisten villit vuodet. Eihän kukaan mies kaikkeaan sellaiselle naiselle anna, vaan elää samalla tavalla.
Outoa kuvitelmaa naisilta.
Ketjun anti summattuna: Miesten uskollisuus perustuu täysin siihen, onko heillä tilaisuuksia pettää vai ei. Nainen ei voi koskaan olla riittävä, vaikka olisi kaikilla osa-alueilla täydellinen.
Eikö miehiä vaivaa yhtään, että he antavat itsestään kuvan elukoina, joiden on ihan mahdotonta vilpittömästi rakastaa vaimoaan, olla uskollisia ja joilla heppi vie mennessään.
Onneksi itse olen ilmeisesti kohdannut sitä parempaa (ja harvinaisempaa) miesmateriaalia, joihin voi aidosti luottaa.
Pinnallinen ihminen valitsee kumppaninsa ensisijaisesti ulkonäön perusteella, mahdollisimman kaunis puoliso pönkittää omaa egoa mahdollisimman paljon. Ajan kanssa sitä alkaa kaivata lisää vahvistusta, ei se puoliso riitä ylläpitämään sitä egoa yllä, kun ongelma on omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että syynä on se, että lumoavan kauniin vaimon seuraan hakeutuu tietyntyyppiset miehet joille ulkonäkö on korkealla kriteerilistassa. Sitten kun se vaimo onkin kotona ihan tavallinen nainen sotkunutturalla ja jättiteepaidassa, katoaa hohto, ja hakeudutaan jonkun toisen unelmankauniin seuraan. Nuorena ja kauniihkona sinkkuna törmäsin tähän ilmiöön.
Tämä. Tämän lisäksi ne miehet, joille ulkonäkö on korkealla kriteereissä, ovat itsekin normaalia paremmannäköisiä = saavat helposti naisia. Ja kun mies saa helposti naisia ja useimmat ovat munansa vietävissä, niin lopputulos on sitten tämä.
Mutta eiväthän naiset välittäneet niin paljoa siitä ulkonäöstä? Ulkonäkö on toissijaista naisille, eli eihän komeat miehet ole yhtään korkeammalla listalla... Vai???
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisella on yleensä komea mies, komea mies saa helpommin naisia. Oli miten oli, valtaosa miehistä kyllä käyttää tilaisuuden hyväksi, jos on mahdollisuus pettää. Etenkin jos humalassa.
Biologia vaikuttaa enemmän tai vähemmän meissä kaikissa. Miehet on ohjelmoitu levittämään siementä mahdollisimman monen naisen kanssa. Tokihan tämä ei silti estä järjen käyttöä, mutta kyllä ne biologiset himot siellä voimakkaina on ja mikäli mahdollisuus tulee, niin sitähän moni mies käyttää.
Aivan samoin kuin naisilla on biologinen tarve taata jälkeläisilleen hyvät selviytymismahdollisuudet, joten tämän takia ne statusta ja/tai varallisuutta omaavat miehet herättää monissa naisissa kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun anti summattuna: Miesten uskollisuus perustuu täysin siihen, onko heillä tilaisuuksia pettää vai ei. Nainen ei voi koskaan olla riittävä, vaikka olisi kaikilla osa-alueilla täydellinen.
Eikö miehiä vaivaa yhtään, että he antavat itsestään kuvan elukoina, joiden on ihan mahdotonta vilpittömästi rakastaa vaimoaan, olla uskollisia ja joilla heppi vie mennessään.
Onneksi itse olen ilmeisesti kohdannut sitä parempaa (ja harvinaisempaa) miesmateriaalia, joihin voi aidosti luottaa.
Varmasti moni on joskus kuvitellut ja sanonut samaa, että onneksi on kohdannut miesmateriaalia, johon voi aidosti luottaa. Todellisuus voi olla tarua ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena kaunis, ja mua lähestyi todella ulkonäkökeskeiset ja naisia esineellistävät miehet. Tällaisen kanssa olin suhteessakin ja kyllä - hän petti. Mielestäni kyse oli siitä että näiden miesten mielestä naiset ovat vain kauniita esineitä heidän omien halujensa tyydyttämiseksi. Eivät he olleet rakastuneet minuun vaan katsoivat vain ulkonäköä.
Tällä ei ollut mitään tekemistä näiden miesten oman ulkonäön kanssa, vaan pinnallinen ihminen voi itse olla ruma, komea tai mitä tahansa siltä väliltä.
Keski-iässä olin rumentunut, mutta ajauduin silti suhteeseen komean miehen kanssa, joka kuitenkaan ei ole pinnallinen (ei tietenkään, eihän hän muuten olisi kanssani). Hän ei ole ikinä minua pettänyt vaikka varmasti saisi seuraa halutessaan. Hän rakastaa minua eikä ulkonäkö ole hänelle selvästikään niin iso asia kuin exilleni, että pelkällä kauniilla ulkonäöllä hänet saisi hurmattua pettämään.
Tässä tarinassa jää hieman hämärän peittoon, että miksi päädyttiin nuorena ja kauniina ruman ja pinnallisen miehen kanssa suhteeseen? Ettei vain olisi kyseessä taloudellisesti varakas mies, jonka huonot ominaisuudet (pinnallisuus ja rumuus) tämä massimäärä kompensoi. Vai oliko jälleen kerran palstamammojen vakiokohtalo: hurmaava (joko komea tai varakas tietysti) mies paljastui ajan kanssa hirveäksi narsistiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä paljon meitä miehiä hävettää viettiemme vietävinä oleminen kuin naisia hävettää golddiggereinä oleminen. Biologiahan siellä taustalla näissä molemmissa ilmiöissä jyllää.
Ps. se että luulet miehesi olevan uskollinen ei tarkoita, että hän sitä olisi. Pettäjä on pettäjä vasta kun hän jää siitä kiinni.
kaikki haluu panna mua kirjoitti:
fitnes missukat ensin jakavat persettään joka suuntaan kun mies kyllästyy voi mikä uhriutuminen ja seuraavaa ääliötä etsimään.
Tästä tuli mieleen eräs marokkolaistaustainen fitnes-kaunotar, joka elätti itseään myymällä seuraansa Lontoossa. Myöhemmin eli huumerikoksista tuomitun, varakkaan perheen pojan kanssa Espanjassa. Sen jälkeen löysi taas "uuden saaliin".
Joskus hedelmä on pinnalta herkullisen näköinen mutta sisältä mätä.
Vierailija kirjoitti:
Suhteeseen ei olla menty niinkään syvällisistä/henkisistä tai dynamiikkaan liittyvistä syistä vaan enemmän ulkonäön vuoksi.
Sama tuli itselle mieleen. Jos mies on siis valinnut kumppaniksi kauniin naisen statuksen takia, on mahdollista että kaikki muukin statuskohotus kiinnostaa.
Kuitenkin monilla kauniilla ihmisillä on myös hyviä suhteita, joten ulkonäöllä ja parisuhteen onnellisuudella ei ole mitään suoraa korrelaatiota.
Kukahan se pinnallinen oikein on?