Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtu, että kauniit naiset joutuvat petetyksi usein? Monesti mietin, että tollanen vaimo ja ei sitten miehelle riittänyt!

Vierailija
09.07.2023 |

Moni kuvankaunis näyttelijä ym. ovat myös tulleet miehensä pettämäksi.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun anti summattuna: Miesten uskollisuus perustuu täysin siihen, onko heillä tilaisuuksia pettää vai ei. Nainen ei voi koskaan olla riittävä, vaikka olisi kaikilla osa-alueilla täydellinen. 

Eikö miehiä vaivaa yhtään, että he antavat itsestään kuvan elukoina, joiden on ihan mahdotonta vilpittömästi rakastaa vaimoaan, olla uskollisia ja joilla heppi vie mennessään. 

Onneksi itse olen ilmeisesti kohdannut sitä parempaa (ja harvinaisempaa) miesmateriaalia, joihin voi aidosti luottaa. 

Kannattaa sitten oikeastaan naistenkin alkaa pettää ihan varmuuden vuoksi, jos mies kuitenkin pettää.

Sovinistimiehelle tiedoksi, että nykytiede tietää, että naiset ja miehet ovat biologisesti yhtä moniavioisia. Miehet levittävät siittiöitä ja naiset kilpailuttavat niitä. Kun harrastaa seksiä useiden miesten kanssa, niin paras siittiö onnistuu kilpailussa ja hedelmöittää munasolun. Siksi naiset pystyvät seksiin peräjälkeenkin useiden miesten kanssa. Ja miesten penis toimii männän tavoin eli yrittää poistaa edellisten miesten spermaan pois, jotta oma pärjäisi kilpajuoksussa munasolulle paremmin.

Ihmisten lähin sukulainen on naaraissakin erittäin moniavioinen bonobo-apina, ei suinkaan simpanssi kuten ennenvanhaan luultiin.

Vierailija
62/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun on ihastunut tosi paljon eräs varattu perheellinen mies, jonka vaimo tosi kaunis. Voisi mennä missikisoihin. Olemme kaikin puolin täysin erilaisia. Minä olen erikoisen näköinen = ruma ja bmi on yli 40. Ja olen tuota naista paljon vanhempi. Silti hänen miehensä kuolaa perääni. On tunnustanut tunteensa ja ennen tätä tehnyt erilaisia palveluksia, joiden takaa en ole tajunnut tuota ihastusta. Hän ei ainoa minuun ihastunut. Näitä on monta. Mietin miksi minä olisin parempi, koska en ole ulkonäöllisesti viehättävä ja olen poissa työelämästäkin ja köyhä. 

Voin selventää mysteeriä. Ne "ihastuneet" miehet luulee että olet helppo nakki. Ajattelevat että ulkonäöllisesti vähemmän viehättävä on huomiosta kiitollinen ja tekee mitä vaan mies keksii tahtoa. Ovat varmaan tuoneet esiin myös vaimonsa ulkonäön, eli jollain tavalla varmistaneet että tiedät vaimonsa olevan kaunotar, eli et voi odottaa että mies jättäisi hänet sinun vuoksesi, mutta kuitenkin suostut suhteeseen koska itsetuntoasi hivelee että kaunottaren mies on valmis pettämään tätä kanssasi. Sori tästä raadollisesta totuudesta, mutta näin on yleensä aina, kun tilanne on se, että kaunottaren mies vikittelee vähemmän viehättävää naista. Ja mistäkö tiedän, no olen itse myös tuon vikittelyn kohde, ainoa vaan että näen täysin läpi, mistä siinä on kyse. Joku on jopa joskus vahingossa lipsauttanut asian. Todella kaikki sivusutinaa hakevat ovat mielestäni oksettavia, alimpia maan matosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen totuus..

Hemmetin kauniit naiset usein tietävät arvonsa..

Asenteet on aika prinsessamaisia, mua pitää palvella..

Toinen syy on seksi, mitä kauniimpi sitä enemmän luotetaan siihen että pelkkä ulkonäkö riittää.

Oon seurustellut useamman kauniin naisen kanssa ja seksi on ollut keskimäärin tylsempää.

Itsellä ei ole kauniista kokemusta mutta nämä tavalliset eivät myöskään ole olleet mitenkään erityisiä sängyssä. Eli vaihtaisin mielelläni kauniiseen. Etenkin kun seksiä on muutenkin vähän.

Vierailija
64/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: olen komean miehen ei-niin-kaunis vaimo. Sovitaan henkisesti hyvin yhteen ja mies on ilo silmälle. En petä, enkä aio pettää. Mutta JOS pettäisin, tekisin sen siksi, etten saa tarpeeksi hellyyttä. Olen aiemmissa suhteissa saanut aina paljon läheisyyttä, ja olen tässä suhteessa pyytänyt sitä kymmeniä kertoja. Ei vaan järjesty. En fantasioi seksistä kenenkään kanssa, vaan siitä, että kuka tahansa halaisi ja silittäisi minua joka viikko. Tämänkin olen kertonut miehelle. Ehkä osa niistä kauniiden naisten miehistä kärsii tästä samasta asiasta?

Vierailija
65/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis vaimo voi olla hyvin rasittava nalkuttaja tai erityisherkkä ärsyttäjä.

Vierailija
66/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö ei takaa kivaa luonnetta tai hyvää suhdetta.

Vierailija
67/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis katsella mutta kaikki muu tuskaa, ei sitä kauan jaksa.

Vierailija
68/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun on ihastunut tosi paljon eräs varattu perheellinen mies, jonka vaimo tosi kaunis. Voisi mennä missikisoihin. Olemme kaikin puolin täysin erilaisia. Minä olen erikoisen näköinen = ruma ja bmi on yli 40. Ja olen tuota naista paljon vanhempi. Silti hänen miehensä kuolaa perääni. On tunnustanut tunteensa ja ennen tätä tehnyt erilaisia palveluksia, joiden takaa en ole tajunnut tuota ihastusta. Hän ei ainoa minuun ihastunut. Näitä on monta. Mietin miksi minä olisin parempi, koska en ole ulkonäöllisesti viehättävä ja olen poissa työelämästäkin ja köyhä. 

Voin selventää mysteeriä. Ne "ihastuneet" miehet luulee että olet helppo nakki. Ajattelevat että ulkonäöllisesti vähemmän viehättävä on huomiosta kiitollinen ja tekee mitä vaan mies keksii tahtoa. Ovat varmaan tuoneet esiin myös vaimonsa ulkonäön, eli jollain tavalla varmistaneet että tiedät vaimonsa olevan kaunotar, eli et voi odottaa että mies jättäisi hänet sinun vuoksesi, mutta kuitenkin suostut suhteeseen koska itsetuntoasi hivelee että kaunottaren mies on valmis pettämään tätä kanssasi. Sori tästä raadollisesta totuudesta, mutta näin on yleensä aina, kun tilanne on se, että kaunottaren mies vikittelee vähemmän viehättävää naista. Ja mistäkö tiedän, no olen itse myös tuon vikittelyn kohde, ainoa vaan että näen täysin läpi, mistä siinä on kyse. Joku on jopa joskus vahingossa lipsauttanut asian. Todella kaikki sivusutinaa hakevat ovat mielestäni oksettavia, alimpia maan matosia.

Kyllä. Ja narsistille (mitä nämä sarjapettäjämiehet ja laskelmoijat yleensä ovat) käy kuka tahansa, joka suostuu. Minulle pisti silmään, että on tunnustanut tunteensa = on ESITTÄNYT olevansa ihastunut. Sori, olen kyyninen, koska tuo ihmistyyppi nyt vaan on juuri tuollainen. 

Vierailija
69/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja jos jää kiinni, niin sillä saa aiheutettua vielä mukavan mindfuckin vaimolle, joka ihmettelee, että mitä ihmettä tapahtui. Näin saa sitten muserrettua sen hyvännäköisen vaimon itsetuntoa kivasti. 

Vierailija
70/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaunis vaimo voi olla hyvin rasittava nalkuttaja tai erityisherkkä ärsyttäjä.

Sekö oikeuttaa pettämään?

Vierailija
71/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jaksavan, jos kerran pettää eikä jätä. 

Vierailija
72/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö ei takaa kivaa luonnetta tai hyvää suhdetta.

Etenkin pettäminen takaa, ettei suhde voi olla hyvä. 

Vierailija
73/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: olen komean miehen ei-niin-kaunis vaimo. Sovitaan henkisesti hyvin yhteen ja mies on ilo silmälle. En petä, enkä aio pettää. Mutta JOS pettäisin, tekisin sen siksi, etten saa tarpeeksi hellyyttä. Olen aiemmissa suhteissa saanut aina paljon läheisyyttä, ja olen tässä suhteessa pyytänyt sitä kymmeniä kertoja. Ei vaan järjesty. En fantasioi seksistä kenenkään kanssa, vaan siitä, että kuka tahansa halaisi ja silittäisi minua joka viikko. Tämänkin olen kertonut miehelle. Ehkä osa niistä kauniiden naisten miehistä kärsii tästä samasta asiasta?

MIkset lähde suhteesta?

Vierailija
74/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jaksavan, jos kerran pettää eikä jätä. 

Joo kun se toinen kuuntelee ja ymmärtää ja antaa ,sen varjolla jaksaa.

Vierailija
75/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupupu

Vierailija
76/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen saa, ottaa komeimman alfan.

Komein alfa taas tietää arvonsa, ja lentää kukasta kukkaan.

Niin kuin kaunis nainenkin usein.

Vierailija
77/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Koska loydat kuitenkin jonkun muun ja jatat minut.

Vierailija
78/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kaunis, ja mua lähestyi todella ulkonäkökeskeiset ja naisia esineellistävät miehet. Tällaisen kanssa olin suhteessakin ja kyllä - hän petti. Mielestäni kyse oli siitä että näiden miesten mielestä naiset ovat vain kauniita esineitä heidän omien halujensa tyydyttämiseksi. Eivät he olleet rakastuneet minuun vaan katsoivat vain ulkonäköä.

Tällä ei ollut mitään tekemistä näiden miesten oman ulkonäön kanssa, vaan pinnallinen ihminen voi itse olla ruma, komea tai mitä tahansa siltä väliltä. 

Keski-iässä olin rumentunut, mutta ajauduin silti suhteeseen komean miehen kanssa, joka kuitenkaan ei ole pinnallinen (ei tietenkään, eihän hän muuten olisi kanssani). Hän ei ole ikinä minua pettänyt vaikka varmasti saisi seuraa halutessaan. Hän rakastaa minua eikä ulkonäkö ole hänelle selvästikään niin iso asia kuin exilleni, että pelkällä kauniilla ulkonäöllä hänet saisi hurmattua pettämään.

Tässä tarinassa jää hieman hämärän peittoon, että miksi päädyttiin nuorena ja kauniina ruman ja pinnallisen miehen kanssa suhteeseen? Ettei vain olisi kyseessä taloudellisesti varakas mies, jonka huonot ominaisuudet (pinnallisuus ja rumuus) tämä massimäärä kompensoi. Vai oliko jälleen kerran palstamammojen vakiokohtalo: hurmaava (joko komea tai varakas tietysti) mies paljastui ajan kanssa hirveäksi narsistiksi?

Kuten tuossa kerroin, nuorena minua lähestyi pelkästään pinnalliset miehet. Päädyin suhteeseen pinnallisen miehen kanssa koska en tiennyt paremmasta. Kuvittelin että hänen käytöksensä olisi ollut normaalin miehen käytöstä.

Ja tosiaan, pinnallisia miehiä on sekä komeissa että rumisssa. Itse päädyin nuorena ruman miehen kanssa yhteen koska itselleni ulkonäkö ei ollut eikä ole vieläkään kovin tärkeä tekijä suhteessa. Varakas tuo mies ei myöskään ollut, vaan päinvastoin pitkiä aikoja työtön.

Vierailija
79/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset ovat saalistuskohteita miehille, jotka arvostavat vain ulkonäköä, ja joille on tärkeää näyttää statustaan muille. Eli suhde perustuu jo lähtökohtaisesti väärille asioille. Monet kunnon miehet eivät hyvin kauniita naisia lähesty.

Tyttäreni oli huomattavan kaunis tyttö, ja kaikki poikaystäväkandidaatit paljastuivat jossain määrin pelimiehiksi. Ihan tavalliset pojat eivät tehneet aloitteita. Parikymppisenä tytölle tuli sairaus, joka nosti hieman painoa, ja sen jälkeen sulhaskandidaattien taso nousi huomattavasti, kun jäi ne näyttelyesineen hakijat pois.

Vierailija
80/91 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ketjussa sekoittaa pettäjän teot ja luonteen petettävän ominaisuuksiin. Luultavasti oikeita syitä pettämiselle

-mies valinnut naisen ulkonäkösyistä ja koska tällaisessa suhteessa ei ole syvyyttä, hän kyllästyy

-suhteessa intiimiysongelmia, esim. ei hellyyttä, yhteys katkennut, jokin estää haavoittuvuuden näyttämisen kumppanille

-mies on itsekäs egonpönkittäjä

-persoonallisuushäiriöt ja impulsiivisuus käytöksessä

Suurin osa ihmisistä ei edes halua olla muiden kanssa kun yhteys omaan kumppaniin on tarpeeksi hyvä, koska silloin muut eivät yksinkertaisesti kiinnosta juurikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän