Mistä johtu, että kauniit naiset joutuvat petetyksi usein? Monesti mietin, että tollanen vaimo ja ei sitten miehelle riittänyt!
Moni kuvankaunis näyttelijä ym. ovat myös tulleet miehensä pettämäksi.
Kommentit (91)
Kauniilla naisilla on yleensä komea mies.
Miehillä on biologinen tarve levittää geenejään mahdollisimman paljon ja komeilla miehillä niitä tilaisuuksia tulee enemmän.
fitnes missukat ensin jakavat persettään joka suuntaan kun mies kyllästyy voi mikä uhriutuminen ja seuraavaa ääliötä etsimään.
Kaunis voi olla aivan toivoton tunari sängyssä, koska ei ole koskaan tarvinnut opetella mitään, kun pelkkä olemassaolo on riittänyt.
Kauniilla on yleensä myös haluttu puoliso, jolla sitä vientiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lu
Tämä. Tämän lisäksi ne miehet, joille ulkonäkö on korkealla kriteereissä, ovat itsekin normaalia paremmannäköisiä = saavat helposti naisia..
Olen kyllä tavannut monta todella epäviehättävän näköistä ihmistä, joille kumppanin ulkonäkö on todella tärkeä asia.
Surullinen totuus..
Hemmetin kauniit naiset usein tietävät arvonsa..
Asenteet on aika prinsessamaisia, mua pitää palvella..
Toinen syy on seksi, mitä kauniimpi sitä enemmän luotetaan siihen että pelkkä ulkonäkö riittää.
Oon seurustellut useamman kauniin naisen kanssa ja seksi on ollut keskimäärin tylsempää.
Aika monen miehen haaveena ei ole monogaminen suhde kauniin naisen kanssa, vaan saada monilta kauniilta naisilta. Jos tällaisella haaremiherralla on mahdollisuus saada useammalta, niin se mahdollisuus käytetään olipa kotona odottamassa ihan kuka hyvänsä.
Kauniilla naisella on yleensä komea mies, komea mies saa helpommin naisia. Oli miten oli, valtaosa miehistä kyllä käyttää tilaisuuden hyväksi, jos on mahdollisuus pettää. Etenkin jos humalassa.
Kun on saanut kauniin kumppanin, kuvitelmat omista etuoikeuksista kasvavat.
Toisaalta kauniinkin ihmisen luonne voi olla vaikea, välinpitämätön, tylsä, kontrolloiva, täysin työorientoitunut. Ehkä pettymys on jopa suurempi, kun erityisen kaunis paljastuu luonteeltaan tai käytökseltään tavallistakin tylsemmäksi tai vakavammin vaikeaksi tapaukseksi.
kylmä fakta kirjoitti:
Miehillä on biologinen tarve levittää geenejään mahdollisimman paljon ja komeilla miehillä niitä tilaisuuksia tulee enemmän.
Juurikin näin
Ja miehensä pahoinpitelemiksi. Tai taloudellisen väkivallan kohteiksi. Hämmästyin kun kuulin, että eräs todella kaunis nuori nainen elätti vanhaa, ei minkään näköistä ukkoansa. Kuinkahan moni pari elää naisen tuloilla? Ennen oli toisinpäin. Ja sen jälkeen tuli tasa-arvo ja elettiin molempien tuloilla. Nykyään harvinaisen moni mies lokkeilee naisen lompakolla.
Vierailija kirjoitti:
Aika monen miehen haaveena ei ole monogaminen suhde kauniin naisen kanssa, vaan saada monilta kauniilta naisilta. Jos tällaisella haaremiherralla on mahdollisuus saada useammalta, niin se mahdollisuus käytetään olipa kotona odottamassa ihan kuka hyvänsä.
Jos mies on onnistunut saamaan kauniin naiset, niin muut naiset ovat pian tarjoamassa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset luottavat kauneutensa, eivätkä tee mitään suhteen eteen tietäen, että uusi löytyy. Rumemmalta naiselta saa parempaa seksiä.
Vähän rumasti sanottu, mutta pointtisi on sama mikä minullakin. Kaunis luottaa liikaa kauneuteensa ja kohtelee siksi miestä huonosti. Seksillä voi kiristää myös ja se voi olla huonoa, kun kuvittelee, että riittää kun on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paremman näköisempi on niin sitä enemmän vientiä sillä on joten väitän että he myös pettävät enemmän. Jos olet ruma niin sun on tosi vaikea saada seuraa mutta jos olet hyvännäköinen niin seurasta ei ole pulaa.
Eikä tarvitse olla edes komea. Riittää että mies on kuuluisa jostakin, ja osaa leperrellä sopivasti. Kuuntelin Vesku-kuunnelmaa Yleltä, ja se naisruletti oli jotain todella järkyttävää. Vanhanahan se juoppo sitten jäi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten kaunis on siellä meikin alla. Luonne voi olla pepusta, ja seksikin olematonta tai kökkyläistä.
Ja tämä siis oikeuttaa pettämiseen?
Olin nuorena kaunis, ja mua lähestyi todella ulkonäkökeskeiset ja naisia esineellistävät miehet. Tällaisen kanssa olin suhteessakin ja kyllä - hän petti. Mielestäni kyse oli siitä että näiden miesten mielestä naiset ovat vain kauniita esineitä heidän omien halujensa tyydyttämiseksi. Eivät he olleet rakastuneet minuun vaan katsoivat vain ulkonäköä.
Tällä ei ollut mitään tekemistä näiden miesten oman ulkonäön kanssa, vaan pinnallinen ihminen voi itse olla ruma, komea tai mitä tahansa siltä väliltä.
Keski-iässä olin rumentunut, mutta ajauduin silti suhteeseen komean miehen kanssa, joka kuitenkaan ei ole pinnallinen (ei tietenkään, eihän hän muuten olisi kanssani). Hän ei ole ikinä minua pettänyt vaikka varmasti saisi seuraa halutessaan. Hän rakastaa minua eikä ulkonäkö ole hänelle selvästikään niin iso asia kuin exilleni, että pelkällä kauniilla ulkonäöllä hänet saisi hurmattua pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki tästä on Arnolti ja Maria. Se kodinhoitaja ei kyllä ole kauneudella pilattu.
t
Tai Halle Berry. Muistaakseni kertoi olleensa onnensa huiplla kun voitti Oskarin ja asiat oli muutenkin hyvin, lapsilla asiat ok ja kuvitteli olleensa onnellisessa liitossa. Noh mies joutui oskarjuhlien jälkeen kertomaan, että oli pettänyt koska kuvat levisivät julkisuteen.
Ystäväpiirissä on pari, jossa nainen on todella kaunis ja herttainen ja mies taas todella luotaantyöntävä sekä ulkonäöltään että luonteeltaan. Juuri tämän pettämisenkin kanssa ja muutenkin negatiivinen. Ovat kuin Lumikki ja Jörö. Eli ei se aina ole niin, että kauniit pariutuvat vain komeiden hurmureiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
kylmä fakta kirjoitti:
Eihän ne edes levitä, vaan ehkäisevät. Kunhan nylkyttävät, ja akka vaihtoon.
Aika pinnallista ajatella että pelkkä kauneus ylipäätään mitenkään korreloisi sen kanssa onko suhde hyvä vai kaipaisiko toinen osapuoli kenties jotain muutakin kuin kauniin puolisonsa tuijottelua.
Hyvä esimerkki tästä on Arnolti ja Maria. Se kodinhoitaja ei kyllä ole kauneudella pilattu.