Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehesi nostaa penkistä?

Vierailija
09.07.2023 |

Niin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita nostaa penkistä.

Vierailija
2/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 keskiolutpulloa.

Vierailija
4/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan penistään.

Vierailija
5/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa koko penkin.

Vierailija
6/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkiiko koivuja? Esitteleekö kurkipotkua?

Vierailija
7/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ehkä 50kg nykyään. Ennätys 12x100kg, mutta treenasin silloin säännöllisesti.

Vierailija
8/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan ehkä 50kg nykyään. Ennätys 12x100kg, mutta treenasin silloin säännöllisesti.

Toivottavasti olet nainen? Ei kai kukaan mies penkkaa vaan 50?

Vierailija
9/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin paljon kun on hintelä mutta pankista nostaa paljon 😍

Vierailija
10/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan. Vuosia yritin parantaa tulosta, mutta kroppa ei millään palaudu vaikka kuinka pitäisi palautumisjaksoja tai treenaisi 1-2 kertaa penkkiä viikossa. Monia eri ohjelmia tuli kokeiltua, eri liikkeitä, vaiheltua kevyen ja rankan treenin välillä. 

Vierailija
11/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nostan. Vuosia yritin parantaa tulosta, mutta kroppa ei millään palaudu vaikka kuinka pitäisi palautumisjaksoja tai treenaisi 1-2 kertaa penkkiä viikossa. Monia eri ohjelmia tuli kokeiltua, eri liikkeitä, vaiheltua kevyen ja rankan treenin välillä. 

Eri asia toki, jos on jotain fyysistä vikaa. Jos ei ole fyysistä vikaa, niin vika on joko ohjelmassa tai tekijässä. Ei tarvitse penkata monta kertaa viikossa, että saa aikaan progressiivisuutta. Treenata toki täytyy 2-3 kertaa.

Vierailija
12/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naista, mutta penkkaan 120kg, ennätys vuosien takaa 130kg. Kerta viikossa treenillä pysyy tuossa lukemassa. Luulen että hiukan treeniä lisäämällä kehittyisi, mutta ei ole mitään tarvetta, en halua hajottaa paikkoja. Ikää 53v.

Vierailija
13/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kysyttävä. Kuulemma nuorena kun oli kovassa kunnossa niin nosti 140 kiloa ja jaksoi hiihtää 30 kilometriä. Nykyään nostaa "ehkä 60 kiloa". Hiihtää se jaksaa vielä kympin, koska ollaan yhdessä käyty hiihtämässä 10 kilometriä.

Vierailija
14/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

150kg kunhan pitää käsinojista tukevasti kiinni noustessaan. Yleensä kolmannella yrityksellä on jo pystyssä.

Vierailija
15/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkipunnerrus tangolla alkaa olla vanhojen aikojen juttuja. Voimanostoliike joka nautti liian kauan jotain erikoista statusta. Ei näitä enää kukaan mieti. Useimmat tekee salillakin muita juttuja.

Vierailija
16/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 kg, olin itse varmistamassa. N53

Vierailija
17/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penkkipunnerrus tangolla alkaa olla vanhojen aikojen juttuja. Voimanostoliike joka nautti liian kauan jotain erikoista statusta. Ei näitä enää kukaan mieti. Useimmat tekee salillakin muita juttuja.

Penkki on paras. Muut liikkeet turhia.

Vierailija
18/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jonnet istuvat perseillään laitteissa niska kyyryssä räpläämässä puhelintaan. Niin ettei muut pysty käyttämään niitä laitteita muuten kuin käskemällä se jonne v***uun siitä. Tästä pahoittavat mielensä. Kädet on kuin pulkannarut ja iho paperinvalkoinen. Mimmit sen sijaan yleensä treenaavat mutta heissäkin on niitä jotka ovat tulleet salille ottamaan kuvia itsestään. Vaikka salilla kuvaaminen on kielletty kutakuinkin jokaisen salin säännöissä. Ei tosiaan ole penkkaus suuressa huudossa.

Vierailija
19/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rimpula havaittu

Vierailija
20/27 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tribaali penkkaaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penkki on paras. Muut liikkeet turhia.

Kyllä habaa pitää tehdä myös. Penkkiä ja habaa, jalat saa treeniä kun kävelee hissiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme