Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi sektioäidit ovat niin hyökkääviä?

Vierailija
12.12.2006 |

joskus kun puistossa juttelee niitten kanssa, saa oikeen pelätä ettei vaa sano mitään " loukkaavaa" ! toisiensa kanssa kyllä ovat hyvää pataa, mutta me muut..huoh..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se jotenkin oleellista teijän puistossa vielä vuosien jälkeenkin?

Vierailija
2/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät esitelmän siitä kuinka sektio on helppo ja mukava tapa eikä äitiydestä tiedä mitään jos ei ole synnyttänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen äiti/alatieäiti/sektioäiti/ihankukatahansaäiti, niin kyllä saatkin varautua siihen, että pa**** tulee niskaan. Kenenkään kokemuksia ei saa vähätellä, eikä itseään saa nostaa muiden yläpuolelle.

Vierailija
4/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sektioäiti, mutta en tunnusta olevani hyökkäävä. En kuitenkaan ihmettele, että jotkut ovat. Ne luomumammat nääs osaavat olla ilkeitä.

Vierailija
5/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tulisi mieleenkään kutsua ketään " sektioäidiksi" , kuten sinä teet.

Vierailija
6/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyvä ystävä aina sanoo, ettei sillä synnytystavalla ole väliä, mutta puhuu aina " sektioäideistä" . Tajusi kerran kun puhuin tarkoituksella alatieäideistä koko synnytyskertomukseni ajan. Itse olen siis kerran alatie-, kerran sektioäiti.

Vierailija
7/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yksi kerta juteltiin synnytyksistä puistossa, sektioäidit kertoilivat sektiokokemuksiaan, " synnytysäidit" synnytyskokemuksiaan. taisin sanoa vain, että oli hieno kokemus, ja mielelläni synnytän uudestaankin. kai ne sit siitä veti herneen nenään.

Vierailija
8/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten väliviivalla molempia, kun on kumpaakin tullut harrastettua. Esikoisen keisarileikkauksen aiheuttamaa hyökkäävyyttäni siis onneksi kompensoi juniorin pukertaminen alateitse maailmaan.

Mulla ei ole muuten mitään hajua millä tavoin leikkipuistomme mammat ovat lapsensa hankkineet. Ei siellä kukaan ole kimppuun hyökännyt, joten varmaan ovat alateitse synnyttäneet.

Vierailija
9/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisestikaan ei voisi vähempää kiinnostaa, mistä aukosta ja miten naapurin mutsi on kakaransa maailmaan punnertanut. Miksi ihmeessä kiinnostaisi??

Vierailija
10/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tosin on tosi omituinen ja kiukkuinen. Ennen en sitä tajunnut, mutta kiitos AV:n taas kerran, nyt tiedän että kyseessä on sektioäiti. Se selvittääkin käytöksen, jota me muut synnytysäidit olemme ihmetelleet.

KIITOS AV TAAS KERRAN!!!!

Vierailija
11/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2 x sektioäiti, joka ei varmasti ole päässyt sektiolla yhtään sen helpommalla kuin kukaan alakautta synnyttänytkään.

Vierailija
12/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

t. 2 x sektioäiti, joka ei varmasti ole päässyt sektiolla yhtään sen helpommalla kuin kukaan alakautta synnyttänytkään.

Vierailija
13/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tulee näihin nimityksiin, niin en jaottele ihmisiä Reimatec/Travalle-äiteihin, en kestovaippa/kertakäyttövaippa-äiteihin, en imetys/pullo-äiteihin, en mustiin/valkoisiin-äiteihin.

Äiti kuin äiti, yritän suhtautua kaikkiin samalla lailla.

Vierailija
14/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voitte nyt lynkata mut " et tiedä mitään elämästä, kun sulla ei oo lapsia tyylisesti" , mutta mä en nyt vaan ymmärrä tätä sektio-alatie hässäkkää!?

Siis eikö se ole ihan sama, kunhan lapsi on terveenä saatu ulos?(ja älkää nyt puuttuko sanaan terveenä)

Ei se äitiys ja lapsenkasvatustaidot ole todellakaan kiinni siitä millä tavalla lapsi on saatettu maailmaan.. vai onko?

Vierailija
15/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan todella sama millä tavalla lapsi lopulta päätyy syntymään kunhan kyseessä on äidille ja lapselle sopiva ja turvallinen tynnytystapa.

Itse en mieti mitään eroja äideissä sen perusteella. Luulenpa että jotain on korvien välissä vikana jos pitää itseään parempana kuin muita sen vuoksi miten on synnyttänyt...

t. 2 lapsen äiti

Vierailija
16/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni syntymätavan mukaan " sektiäidiksi" . Törkeä nimi. Vähättelevä. Olen äiti ilman lisämääritteitä: en sektiäiti, en nuori äiti, en koulutettu äiti (vai miltä kuulostaisisi Äiti-FM?). Pelkkä äiti. Tai sitten voidaan jaotella myös " alatieäidit" kategorioihinsa (esim. välilihaleikattuäiti, kohdunlaskeumaäiti, epiduraaliäiti, luomusynnytysäiti, tiukka-alapäinenäiti, löystynytäiti). Ja meidän pihalla ei onneksi puhuta synnytyksistä. En ole itse ainakaan kiinnostunut kuulemaan kenenkään puolitutun intiimejä kertomuksia. Sektioidut tiedän heidän huonokuntoisuudestaan. Tsemppiä heille.

Vierailija
17/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu, mitä eroa on sekstuoäidillä ja alapää-äidillä?

Miettikää sitä!!

Vierailija
18/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu, mitä eroa on sektioäidil ja alapää-äidil?

Miettikää sitä ja kertokaa!

Vierailija
19/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä eroa on sektioäidil ja alapää-äidil?

Kertokaapa!!

Vierailija
20/23 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että heidän kimppuunsa jatkuvasta hyökätään aliarvioivin kommentein. Hyökkäys on paras puolustus. Jos ei tuota asiaa jatkuvasti painotettaisi mammapiireissä, niin ei olisi tarvetta hyökkäillä.

Simple.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan