Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas valitusta anopista

Vierailija
22.01.2007 |

kuopuksemme on 5 viikon ikäinen ja hänellä on silloin tällöin kovia rintaraivareita. Olimme anoppilassa syömässä ja kun poitsu alkoi itkemään luulin että oli nälkä. Yritin antaa rintaa, mutta huuto vain yltyi. Sitten toista, ja sama juttu. No anoppi siinä sitten ryntää paikalle että no mikä on, mikä on, mikä on, voi voi voi sentään. Yritin siinä sitten selittää että tämä nyt vain on tällaista silloin tällöin. Melkein riuhtoo pojan sylistä.

Ei se nyt kirjoitettuna niin pahalta kuulostakaan :o). Mutta kyllä harmittaa, kun aina tuntuu hänen kanssaan että olen huono äiti ja että hän tietää paremmin.

Täytyypi muistaa tämä tapaus kun itsestä tulee anoppi :o).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tälläinen anoppi joka kokee aina tietävänsä oikean keinon ja niin päin pois... Rasittavaa! Oli tosi kiva kuulla miehen puolen suvulta kuinka anoppi oli harkinnut ilmoitusta sossuun lapsen heittelejätöstä kun sille ei annettu kolmikuisena kunnon ruokaa, tissimaitoa vaan!

Vierailija
2/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta! Oma anoppi ei varmaan niin pitkälle sentään menisi :o)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan, että mua rasitti suunattomasti sellaiset tilanteet, että kun vauva alkoi parkua oikein täyttä kurkkua, niin joku perheen ulkopuolinen alkoi hermoilla " mikä sillä nyt on? mikä sillä nyt on? Voi voi. oiskohan niin ja oiskohan näin..." Ite aina hermostuin noissa tilanteissa. Toivoin, että voivottelija olis ollu hiljaa, että oisin saanu rauhassa keskittyä vauvani rauhottamiseen.

Vierailija
4/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2-

Vierailija
5/5 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, anopit on just tollasii. Koita kestää, äläkä välitä :)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän