En oikein näe itselläni mitään tulevaisuutta. En halua lapsia, en miestä, haahuilen itsekseni.
En vain pysty luottamaan miehiin eikä voimavarat riitä lapsen kasvatukseen. Olisin ihana äiti mutta valitettavasti en usko, että olisin kuitenkaan lapsien etujen mukainen. Olen niin eristäytynyt jotenkin ja pelkäisin miten lapsen kävisi tässä maailmassa, olisin kenties ylisuojelevainen ja tukahduttaisin tietämättäni hänen kykyjään omalla pelolla ja asenteella elämää kohtaan.
Miehet pelottavat minua myös. Ei niin, että pelkäisin heitä heidän ollessa läsnä vaan jos ovat kiinnostuneita. Melkein suutun siitä. En halua niiden idioottien katsovan minua kuin mitäkin mahdollista panoalustaa tai miten voivat käyttää minua hyväkseen. Vaikka olisin varmasti kiva tyttöystävä jollekin ja minusta läheisyys sekä seksi on mukavaa, niin silti ei helvetti, ei enää sitä kaikkea voimavarojen tuhlailua ja petetyksi tulemista, itsetunnon latistamista ja hylkäämistä.
Ystäviäkään ei nyt ole koska on ollut taipumusta juuri niihin jotka käyttää hyväkseen ja pitävät sylkykuppinaan. Kuvittelevat voivansa sanoa mitä vain ja nauraa jos loukkaannun. Lopulta useiden vuosien jälkeen oli katkaistava vällt, en ole katunut.
Työtä teen, päätän niistäkin itse. En suostu tekemään pilkkahinnalla ja pidän tietynlaisen vapauteni.
Vapaalla en jaksa juuri mitään tehdä. Ainoa mistä nauttisin, olisi joku luonnon rauhassa oleva ihana talo, jossa lämmittää sauna, juoda olutta ja uida. Kuunnella radiota ja ottaa rennosti, samalla vähän puuhaillen jotain.
Mitään suurempia tulevaisuuden suunnitelmia ei vain ole. Olen alle 30v.
Kommentit (26)
Jos aloittaisit ystävystymällä naisten kanssa ensin. Ystäviä jokainen tarvitsee. Ja sit myöhemmin voit harkita parisuhdetta ja perheen perustamista.
Minulla on ollut turvallinen hyvä lapsuus ja nuoruus. Siitä huolimatta olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa ja molemmat miehet ovat luusereita. Tavallaan olen tullut hyväksikäytetyksi, ainakin taloudellisesti. Enää en haaveile parisuhteesta, ns normaalit miehet ei kiinnostu minusta.
Voit elää hyvää elämää ilman miestä ja/tai lapsia.
Elä omaa elämääsi, nauti asioista joista oikesti nautit.
Harrasta, opiskele, paneudu töihisi, matkusta, you name it, elämää on ilman miehiä ja perhettä.
Itse asiassa, todennäköisesti elämäsi on kiinnostavampaa, mukavampaa, täydenmpää ja antoisampaa ilman miestä ja lapsia.
Elämä on täynnä omia valintoja. Pitääkö tänne ruikuttaa, kun vastuu on itsellä.
Lasinen lapsuus varmaan selittää pitkälti luottamuspulaa ja hylätyksi tulemisen pelkoa. Myös juomakulttuuri on tainnut tarttua kun haaveilet kaljan litkimisestä mökillä. Kannattaa jättää alkoholi, voi olla että olet perinyt geenin joka altistaa alkoholismille.
Vauvana mua itketti, lapsena keljutti. Kun musta tuli nuori, niin alkoi v i t u t t a a.
V i t u t t a a aamusta iltaan, on kaikki turhaa. V i t t u kun v i t u t t a a.
Älkää tarjoko mulle mitään terapiaa. Älkää kaatako lisää p a s k a a mun niskaan.
Kierrän kriisiryhmänne kaukaa.
Miehet onkin paskoja, väkivaltaisia uskottomia joten parempi ettei naiset seurustele miesten kanssa.