Ihmiset jotka ei käy uimarannoilla jää kyllä kesästä paitsi
Kommentit (60)
Ihmisillä, jotka on uimarannoilla jää samaan aikaan syömättä jäätelö ja paisti, kun muut herkuttelevat terasseilla.
Vain juntit ottaa aurinkoa nykyään. Se jäi 90- luvulle...
En ole käynyt uimassa vuosiin, vielä kauemmin on rannalla olemisesta.
En tykkää vedestä enkä uida. Miten se on multa pois, jos en tee asioita, joista en tykkää?
Volodymyr Zelensky
Käärmesaarella
%3D%3DVierailija kirjoitti:
Katseletteko muuten naiset ikinä uimarannalla vaivihkaa miesten etumuksia? Itse väitän, että suurin osa katselee, vaikka mitä muuta väittäisivät 😄
Kukapa terve heteronainen ei katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseletteko muuten naiset ikinä uimarannalla vaivihkaa miesten etumuksia? Itse väitän, että suurin osa katselee, vaikka mitä muuta väittäisivät 😄
Kukapa terve heteronainen ei katselisi.
Tai terve homomies.
Kerran ehittiin käymään, sit tuli sinilevä.
Käyn omalla rannalla mökillä. Sinä se vasta paitsi jäätkin.
Ihmiset, jotka eivät tee muuta kuin makoilevat uimarannalla, ovat laiskoja ja saamattomia.
Käyn omassa mökkirannassa uimassa. Mistään auringossa lojumisesta en ole kiinnostunut. Yleisillä uimarannoilla mietityttää puhtaus ja ärsyttää möly.
Enpä käy koska ranta täynnä äitejä jotka pesee lasten kakkapyllyt rantavedessä ja antaa lasten pissata rantahiekkaan. Toisella rannalla taas hanenkakkaa täynnä. Ei kiitos.
Jää uimiset väliin.
Jotkut pesevät jopa mattoja. Järvi tykkää saippuasta.
Mitä mä menetän siinä etten käy uimarannalla? Siis ihan aidosti ja oikeasti? Siellä on muita ihmisiä välillä tungokseen asti, ja ihan hiton tylsää näin aikuisena ja lapsettomana. Uimaan järveen pääsen koska haluan menemättä uimarannalle, tuossa meidän venevalkamassa on oikein hyvä paikka käydä uimassa, sinne saa ottaa koirankin (joka rakastaa uimista). Aurinkoa en edes yritä ottaa koska en rusketu, jopa Kambodzan kahden viikon reissun jälkeen olin edelleen valkoinen kuin lakana. Kotipihassa saan löhötä terassilla hyvän kirjan tai somen parissa, jääkaapissa kylmät juomat, välillä voi pulahtaa tuohon pieneen kasattavaan uima-altaaseen. Mitä siis menetän kun en käy uimarannalla, haluaisiko ap kertoa?
En osaa uida. Ja en halua pilata ihoa auringolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kun löytyisi enemmän rauhallisia uimarantoja pelkästään aikuisille. Ei millään jaksaisi kuunnella pentujen riehumista ja kiljuntaa. Sen vuoksi me vuokrataankin muutaman kerran vuodessa mökki rauhalliselta paikalta.
Tämä.
Ei kiinnosta ihmispaljous, meteli tai ylipäätään suomalaisten syyllistävä tuijottelu ja kuittailu
Sellainen pelkästään naisille tarkoitettu suojainen laituri on ihana. Löytyy esim Vaasasta.
Hiekka ja muut ihmiset on perseestä rannoilla. Mielellään uin, mutta siihen paras on laituri ja oma sellainen.
:'( Vieläkin itkettää. Sytytän 19.7. kynttilän mursun muistolle.