Ihmiset jotka ei käy uimarannoilla jää kyllä kesästä paitsi
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on mukava katsella. Joku irvistää, mutta mitä siitä. Kesä on lyhyt.
Nuoret kiinteälihaksiset, paksuhiuksiset adonikset pikku tsimmareissaan, joista jotain kiihottavaa meinaa ponnahtaa esiin. Tyttö kuumenee hetkessä sataseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on mukava katsella. Joku irvistää, mutta mitä siitä. Kesä on lyhyt.
Nuoret kiinteälihaksiset, paksuhiuksiset adonikset pikku tsimmareissaan, joista jotain kiihottavaa meinaa ponnahtaa esiin. Tyttö kuumenee hetkessä sataseen.
Jokaisen oikeus nähdä ponnahdus!
jättäkää heterot rauhaan kirjoitti:
ap pride väkeä joka haluaisi tirkistellä OIKEITA IHMISIÄ. kulkueessa kun kaikilla joku värikäs hevosen loimi yllä marssikaa alasti ja nauttikaa toisistanne.
Heteroiden fobiat.
Minä olen käynyt viimeksi vuonna 1983.
Minä käyn mieluummin omalla uima-altaalla..
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn mieluummin omalla uima-altaalla..
Kaikilla ei ole varaa sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Katseletteko muuten naiset ikinä uimarannalla vaivihkaa miesten etumuksia? Itse väitän, että suurin osa katselee, vaikka mitä muuta väittäisivät 😄
En todellakaan. Menen rannalle nauttimaan säästä ja uimaan, ja jos on seuraa mukana niin sitä enemmän keskityn vain siihen. En mene sinne tirkistelemään, kotoa löytyy jo etumus jota ihastella 😄
En tiedä montakaan kamalampaa paikkaa kuin uimarannat. Joko ne on mutaisia, sinileväisiä, likaisia ryteikköjä, tai sitten täynnä kamalia kirkuvia kakaroita ja möliseviä teinejä ja typerää musiikkia puhelimista.
Jään paitsi mistä? Lasten kirkumisesta, paarman puremista, ihosyövästä?
En oo noissa paskalutakoissa käynyt moneen vuoteen. Paskaa ja levää täynnä on täällä uimarannat. Äitit pesevät penskojensa paskaperseet rannalla. Saattaapa siellä vaippakin lillua. Ei kiitos. Oma suihku riittää.
Oon sellanen vilukissa että vielä ei kiinnosta
Yök, kaikki järvet on ihan paskasia ja leväsiä. Ei auta vaikka käy suihkussa sen jälkeen
Meinasitko että polvivammasella on kivaa rannalla ?
Suomen kylmissä ja leväisissä vesissä ei voi uida. Vesistöjen saastuneisuus ja mikrobikasvusto on terveysriski.
Lasketaanko se, jos asuu koko kesän joenrannalla huvipuistossa?
Sama kuin menisi uimaan mutavelliin. Merivesi taas on niin hemmetin kylmää että ei kiitos.
Pyöräilen rannalle, pulahdan uimaan ja häivyn. En jaksa jäädä makoilemaan suoraan auringonvaloon samalla kun lapset kirkuu ja potkii päälle hiekkaa ja teinit mölyää. On lisäksi maassa maaten tai istuen mahdoton saada hyvää asentoa esim. kirjan lukemiseen saati että pystyisi keskittymään, ja joka paikka täynnä hiekkaa kun pääsee kotiin.
Rannalla makoilu on yhtä mielenkiintoista kuin katsella maalin kuivumista.
Lisää tirkisteltäviä rannoille? Hah, uneksi vaan.
ap pride väkeä joka haluaisi tirkistellä OIKEITA IHMISIÄ. kulkueessa kun kaikilla joku värikäs hevosen loimi yllä marssikaa alasti ja nauttikaa toisistanne.