Ihmiset jotka ei käy uimarannoilla jää kyllä kesästä paitsi
Kommentit (60)
Viikko sitten veden lämpötila oli 16 astetta Hesassa. Aika kylmää vielä.
Voi hemmetti, olipa taas fiksu aloitus 😂
Mä käyn uimassa enkä uimarannoilla.
puhuks vilkuilusta ;) kyllä pervo toisen tunnistaa :D
Ei jää mistään paitsi jossain yleisellä nakurannalla tai metelöivien teinien hurmoksessa laiturilla.
Mistä ap on jäänyt paitsi, älystä ainakin.
Ja hei; Mitä ihmettä täällä teet, painu sinne rannalle!
Me muut menemme sitten, kun ap kaltaisineen poistuu muualle mölyämään.
Olisi kiva kun löytyisi enemmän rauhallisia uimarantoja pelkästään aikuisille. Ei millään jaksaisi kuunnella pentujen riehumista ja kiljuntaa. Sen vuoksi me vuokrataankin muutaman kerran vuodessa mökki rauhalliselta paikalta.
Kauniita naisia on mukava katsella. Joku irvistää, mutta mitä siitä. Kesä on lyhyt.
Mielipide se on tuokin. Mutta vain yksi miljoonista. Kyllä mulle kesä edustaa niin paljon muutakin kuin uimarannalla käymistä. Mm. aurinkoisia aamuja, kesätoreja perunan ja marjojen myyjineen, hymyileviä ihmisiä. Sadekuurot ja sateenkaaret, juurileikatun nurmikon tuoksu, jäätelökioskikäynti. Valoisat kesäyöt, lavatanssitunnelmat. Mansikat, mustikat, luonnon kauneus....
Ei kesä yhdestä paikasta kiinni ole. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kun löytyisi enemmän rauhallisia uimarantoja pelkästään aikuisille. Ei millään jaksaisi kuunnella pentujen riehumista ja kiljuntaa. Sen vuoksi me vuokrataankin muutaman kerran vuodessa mökki rauhalliselta paikalta.
Samaa mieltä. Se on jännä että heti kun kelit lämpenee niin mammat tunkee pentujen kanssa joka ikiselle rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein houkuta lähteä uimarannoille katselemaan rantapallovatsoja ja läskiperseisiä mursuja.
Älä puhu pahaa mursusta, parka nääntyi Suomessa hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten veden lämpötila oli 16 astetta Hesassa. Aika kylmää vielä.
20 oli ainakin sillä rannalla missä mä kävin.
ai perse ku pystyt oleen vielä vajaampi :D teijän pitäs koittaa ap:n lisääntyä[/quote]
Tuo on vain ainoastaan sinun mielipiteesi.
Säälittävää, ettet muuhun kykene.
Sinä toivottavasti et ole, etkä aiokaan lisääntyä.
Turha pelko, ethän sä kykene siihenkään...
Käyn kerran kesässä ja siloin tyhjennän suolen lähtiessäni sinne järveen.
Likaisia vesiä. Saastuneita rantoja.
Sateenvarjococktail handuun ja rantavarjo pyllyyn, siitä on hyvä kesä tehty!
Vierailija kirjoitti:
Käyn kerran kesässä ja siloin tyhjennän suolen lähtiessäni sinne järveen.
Ihmiset ja kalat saastuvat ulosteella.
Katseletteko muuten naiset ikinä uimarannalla vaivihkaa miesten etumuksia? Itse väitän, että suurin osa katselee, vaikka mitä muuta väittäisivät 😄
Juu juu...