Näkijälle!
Olen surullinen ja yksinäinen ihminen. Helpottavatko asiat joskus? Mitä voin tehdä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Entä meidän rahatilanne? Saadaanko kuntoon?
Olet jo ottanut ensimmäisiä askelia rahatilanteen parantamiseksi ja kun jaksat pysyä omistautuneena tälle asialle asiat tulevat paranemaan. Mitä enemmän keskityt syventämään henkistä yhteyttäsi universumiin (esim. meditoimalla) sitä helpommin raha-asioiden laita tulee paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Saatte. Mutta nyt kyllä on lujilla. Ja kaikkien pitää olla sitoutuneita. Vahva tunne, että uuden oppiminen mietityttää. Voisiko siitä jutella jonkun kanssa? Joku tietää asiasta enemmän.
Mä laitoin universumille pyynnön, että helpottaa. Mutta tänä syksynä pitää vielä omput kerätä puista.
Löydänkö rakkauden? Mikä hänen etunimi on?
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö parempaan kuntoon ja laihdunko? Olen ihan rapakunnossa.
Ilman näkijämme lahjojakin voin sanoa:
Liikut. Syöt ja juot vähemmän.
Laihdut ja kuntosi paranee.
Olet parempi ihminen itsellesi ja muille.
Mitä kaipaamani henkilö minusta ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Hän tuntee mustasukkaisuutta siitä, että saata viettää aikaasi muiden kanssa ja hän tuntee olonsa epävarmaksi asian suhteen. Hän kuitenkin uskoo, että teillä on jonkinlainen sielun yhteys ja haluaa ottaa yhteyttä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo ottanut ensimmäisiä askelia rahatilanteen parantamiseksi ja kun jaksat pysyä omistautuneena tälle asialle asiat tulevat paranemaan. Mitä enemmän keskityt syventämään henkistä yhteyttäsi universumiin (esim. meditoimalla) sitä helpommin raha-asioiden laita tulee paranemaan.
Tämä on jälleen joku muu kuin minä, joka olen tässä alunperin vastaillut.
Mitä mun kaipauden kohde ajattelee minusta?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö rakkauden? Mikä hänen etunimi on?
Kinkkinen juttu. Rakkaus näyttäisi jo olevan elämässäsi, mutta jotenkin menet ohi huomaamatta. Milloin olet tarkastuttanut näkösi.
Alkuperäinen ketjussa vastaillut
Saako tyttäreni helpotuksen mielenterveysongelmiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mitään, kun ei edes oikein tiedä sinusta ja elämä on kiireistä. Oliko tämä hyvä kohde alunalkujaankaan?
Suklaakakku ei ole huono idea. Ainakaan pieni pala. Vähän, mutta hyvää näyttäisi olevan teema nyt jonkin aikaa.
Alkuperäinen ketjussa vastaillut
Alkuperäinen ketjussa vastaillut poistuu nyt.
Kaikkien kysyjien puolesta lähetän universumille pyynnön, että kaikki menee hyvin.
Näen alakerran Ramin laskevan rojut torveen ja tulet tiineeksi. Rami lähtee meneen, jäät yksinhuoltajaksi ja muutat Hervantaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako tyttäreni helpotuksen mielenterveysongelmiinsa?
Säilytä uskosi, että asiat tulevat paranemaan ja keskity pitämään oma mielesi rauhallisena. Tytär tulee tutustumaan henkilöihin, joka osaavat auttaa häntä. Joko on erittäin osaava hoitohenkilökunta, mutta vielä enemmän tuntuu siltä, että tämä tapahtuu hänen yksityiselämässään ja hän tutustuu hyviin ihmisiin, joiden positiivinen vaikutus auttaa tytärtäsi paranemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani eksyksissä. Kaikilla tapaa. Mitä näet minulle?
Onko minulla ja kumppanillani tulevaisuutta?On teillä tulevaisuus, mutta ei välttämättä ihan kylki kyljessä. Sunkin tapauksessa näyttää enemmän siltä, että maailmankaikkeus laajenee. On jokin unelma, jota pitäisi potkia eteenpäin ja se samalla testaa kumppanuutta.
Tiedät kyllämihin suuntaan kompassi osoittaa, mutta et nyt ehkä vain halua nähdä sitä. Vastaus on sisälläsi. Mutta kyllä muutama väärä käännöskin näkyy, vähän on sumua ja utua. Perusluja polku on kuitenkin jalkojesi alla, et toikkaroi jyrkänteellä.
Kiitos sinulle vastauksestasi. Erityisesti viimeinen lause on lohduttava. Kun jotenkin tuntuu...etten oikein tiedä, mihin kulkea. Moni asia elämässäni vain vaikuttaa huteralta. Ja siksi en osaa tehdä päätöksiä?
Kysyisin vielä, näetkö mitään terveydentilastani? Miten huolissaan minun pitää olla? Kiitos, jos ehdit ja näet vastata.
Saanko koskaan tietää, mitä tapahtui?
Voiko myös mulle katsoa? Olen todella huolissani miehestäni ja tyttärestäni :(
Tämä en ole minä, joka olen tänne vastaillut. Kivoja ajatuksia ja tätä agendaa, että hyvä vetää hyvää puoleensa.