Näkijälle!
Olen surullinen ja yksinäinen ihminen. Helpottavatko asiat joskus? Mitä voin tehdä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako ihastukseni itselleni? Milloin?
Saat. Mutta sen pitää kyllä olla vielä vähän vanhempi ennen kuin sen voi vieroittaa emästään. Ihana kylläkin! Ja teistä tulee onnellisia, kunhan muistat huolehtia.
Heko, heko ,..
Oletko tuo kysyjä? Mä näen, että sinulla on lemmikki-ihastus ja se on aika toteuttaa. Ihmistä en juuri nyt kohdallasi näe.
Pääsenkö parempaan kuntoon ja laihdunko? Olen ihan rapakunnossa.
Koen olevani eksyksissä. Kaikilla tapaa. Mitä näet minulle?
Onko minulla ja kumppanillani tulevaisuutta?
Saanko raha-asiani joskus kuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta ei kyllä rapakuntoa näy. Väittäisin melkein päinvastaista. Tässä on jotain, mitä en nyt ymmärrä. Et ainakaan hengästy portaita noustessa. Lepo on yhtä tärkeää kuin ravinto ja treeni. Panosta hyviin uniin. Tarvitset pääsi alle vähän tukevamman tyynyn.
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani eksyksissä. Kaikilla tapaa. Mitä näet minulle?
Onko minulla ja kumppanillani tulevaisuutta?
On teillä tulevaisuus, mutta ei välttämättä ihan kylki kyljessä. Sunkin tapauksessa näyttää enemmän siltä, että maailmankaikkeus laajenee. On jokin unelma, jota pitäisi potkia eteenpäin ja se samalla testaa kumppanuutta.
Tiedät kyllämihin suuntaan kompassi osoittaa, mutta et nyt ehkä vain halua nähdä sitä. Vastaus on sisälläsi. Mutta kyllä muutama väärä käännöskin näkyy, vähän on sumua ja utua. Perusluja polku on kuitenkin jalkojesi alla, et toikkaroi jyrkänteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, mutta ei kyllä rapakuntoa näy. Väittäisin melkein päinvastaista. Tässä on jotain, mitä en nyt ymmärrä. Et ainakaan hengästy portaita noustessa. Lepo on yhtä tärkeää kuin ravinto ja treeni. Panosta hyviin uniin. Tarvitset pääsi alle vähän tukevamman tyynyn.
Aloin vasta polttamaan. Se ei ehkä vielä vaikuta. Yritän lopettaa. Lisäksi painan yli sata kiloa ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Saanko raha-asiani joskus kuntoon?
Saat. Itseasiassa eivät ne niin huonossa jamassa ole. Tosin lottopottia ei ole tarjolla. Ravihevosia voi kokeilla kerran, korkeintaan vitosella. Sulla ei ehkä ole lottopottionnea, mutta sinulla on onnea arkielämässä. Jokin turha syöppö näkyy, se olisi ehkä aika pistää tauolle, laskea onko se ihan oikeasti tarpeen.
Kirpparilta löytyy kannustuspalkinto. Se on jotain, jonka tunnistat heti ja tiedät arvon. Pidä silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin vasta polttamaan. Se ei ehkä vielä vaikuta. Yritän lopettaa. Lisäksi painan yli sata kiloa ja olen nainen.
Anteeksi, mutta mä en saa susta tällaista kuvaa. Mieluumminkin päinvastoin. Tuli olo, että siellä on laturaivoa harrastava himoliikkuja. Olisin melkein sanonut, että mies. Ei ole tämä näkijänhomma helppoa. Olin alkaa horista Sulkavan souduista ja ihon hiertymistä, rakoista.
Kaikki muu hyvin, mutta se oma kumppani puuttuu. Ymmärrän jo, että minun pitää päästää irti rakkaudesta, joka ei minun takiani perhettään jätä. En pysty vielä laittamaan uutta matoa onkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö asiat hyvin?
Menee. Lopulta huomaat, että ne menivät vielä paremmin kuin odotit. Mutta menevätkö ne niin kuin haluat? Eivät ihan. Mutta lopputulos on hyvä siitä huolimatta.
Kotiin pitäisi nyt hankkia kukkakimppu. Luonnosta löytyisi kaunis, kauppaan ei tarvitse mennä.
Pääsenkö kiusaajistani eroon? miltä tulevaisuus näyttää....
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu hyvin, mutta se oma kumppani puuttuu. Ymmärrän jo, että minun pitää päästää irti rakkaudesta, joka ei minun takiani perhettään jätä. En pysty vielä laittamaan uutta matoa onkeen.
Itsehän tuon sanoit: mato-ongelle mars! Ja kun kuulet linnun laulavan, niin etsi katseellasi niin kauan kuin löydät sen.
Syvällä sisälläsi et voisi koskaan kunnioittaa ihmistä, joka satuttaisi muita joku sinun tai jonkun muun vuoksi. En nyt ole ihan varma onko tuo edes tilanteesi. Onni löytyy puhtaalta pöydältä. Onginnan jälkeen voisit tehdä vähän siivoushommia. Tai päinvastoin.
Jatkanko työssä vielä koeajan jälkeenkin?
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö kiusaajistani eroon? miltä tulevaisuus näyttää....
Jostain syystä tuli vahva tunne, että tähän en saa vastata muuta kuin, että sun pitää puhua tästä läheisen kanssa. Tai läheisten.
Vierailija kirjoitti:
Jatkanko työssä vielä koeajan jälkeenkin?
Jossain työssä jatkat. Mulle tulee vahvasti Italia mieleen ja että mun pitää sanoa, että pidä Italia mielessä.
Pysy vahvana ja keskity siihen mitä pidät tärkeänä. Älä yritä olla jotain mitä et ole. Kun olet oma itsesi alat vetämään puoleesi kaltaisiasi ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet.
Entä meidän rahatilanne? Saadaanko kuntoon?
Heko, heko ,..