Meillä ei ole mitään ruokaa...
Lapsi syö nyt aamupalaksi kakkua...
En ole päässyt muutamana päivänä kauppaan kun ei ole ollut autoa kun se on miehellä. Jääkaappi ihan tyhjä... Ihan hirveä nälkä mullakin....kahvia olen tässä juonut jo muutaman kupillisen...
Mies tässä soitteli ja kertoi menevänsä lounaalle lounaspaikkaan kun on kuulemma kauhea nälkä...NIINPÄ!
Kommentit (81)
koska busseja ei kulje, matkaa on vähintään 15 km - eikä sinne muuten taatusti suostu mikää pizztaxikaan lähtemään.
Mutta kyllä mä vähän ihmettelen, että mikset sä vaan pakota sitä miestäsi käymään kaupassa, ja anna sille vähän parempaa kauppalistaa. Ja onhan tiellä pakko jotain olla kuivakaapissa. Siitä rrasvattomasta maidosta saa muuten ihan hyvin uunipuuron.
Varmaan oli pihalla myös aamulla, ennen kun mies lähti töihin.
Eli olisit ihan hyvin saanut ne rattaat sieltä pois, jos olisit halunnut. Jos miehesi ei muka niitä sieltä suostu ottamaan pois.
c) mies ei vastaa työaikana d) joku muu, mikä
laita tekstiviesti: tuo maitoa, leipää, margariinia, perunoita, jauhelihaa jne.
alan kyllä itsekin epäillä, että olet vätys, kun vaan odottelet että mies päästäisi, antaisi luvan, toisi....mikä lupakone se mies on?
En kai mä tässä yksin voi kaikkea hoitaa, jossei mies edes niitä vaunuja voi autosta tuoda samalla kun tulee kotiin...?
Taikka antaa mulle sitä autoa että voisin hakea kaupasta sitten monen viikon ruoat kun en näköjään autoa saa käyttööni.
Eli luulisi että ap tai miehensä ehtisi jossain välissä ostoksille...
Toinen vaihtoehto on se, että istut koneella ruikuttamassa miten teillä ei oo mitään ruokaa, et pääse kauppaan, eikä miehes anna niitä rattaitakaan sieltä auton takaluukusta ikinä. Mutta hei, niinhän sä jo teetkin :p
Vierailija:
En kai mä tässä yksin voi kaikkea hoitaa, jossei mies edes niitä vaunuja voi autosta tuoda samalla kun tulee kotiin...?
Taikka antaa mulle sitä autoa että voisin hakea kaupasta sitten monen viikon ruoat kun en näköjään autoa saa käyttööni.
Perse ylös penkistä, kun mies tuo sen auton siihen nenäsi eteen pihalle. Haet ne ITSE.
Otat ne kersat mukaan, kävelette yhdessä lähimpään markettiin ja ostat uudet rattaat. Jos ei kerran ollut rahasta kiinni, menkää taksilla.
Missään 50 kilometrin päässä sivistyksestä te tuskin asutte, jos pääsisit kerran rattailla kauppaan. Eli varmaan jossain on joku kuppila joka teille noutoruokaa kotiin toimittaisi.
ABC:itä kun on vähän joka puolella
Mene nyt tekemään sitä uuniriisipuuroa hopi hopi
Miten ihmeessä sä ap oot onnistunut pysymään hengissä täysi-ikäiseksi asti, ja saamaan vielä kaksi lastakin maailmaan, jos niinkin yksinkertainen asia kuin ravinnon hankkiminen ei millään ota onnistuakseen?
Mutta älä lisäänny enempää, kun ei taito riitä jo olemassa olevien kasvattamiseen ja hoitoon. Päivän vinkki: herne polvien väliin.
Tee sitä puuroa nyt ja sitten lähetät miehellesi tekstarin johon laitat mitä tuo kaupasta tai mihin aikaan tulee kotiin, että pääset kauppaan. Kun mies tulee, otat ensimmäisenä ne kärryt sieltä autosta ja lähdet sitten sinne kauppaan jos ne vielä on auki.
Kuulostat aika lannistuneelta tällä hetkellä. Itse sinä voit päättää, miten asiat menee ei kukaan muu. Koita piristyä ja lakkaa ajelehtimasta. -2-
ihan samalta ku miehen veljen taloudes, vaimo ei saa ajella yksin niiden autolla :)
pitsan kotiin. Täytyyhän noin uusavutonta ihmistä auttaa. Muuten, saatko perseesi edes pyyhittyä ? Vai tarviitko siihenkin apua ?
Miten tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa?
Tehkää palvelus ja älkää lisääntykö enempää. Onhan se nyt kumma, kun ei lapsille saa murkinaa nenän eteen edes hommattua.
Säälin sinua.
8