Meillä ei ole mitään ruokaa...
Lapsi syö nyt aamupalaksi kakkua...
En ole päässyt muutamana päivänä kauppaan kun ei ole ollut autoa kun se on miehellä. Jääkaappi ihan tyhjä... Ihan hirveä nälkä mullakin....kahvia olen tässä juonut jo muutaman kupillisen...
Mies tässä soitteli ja kertoi menevänsä lounaalle lounaspaikkaan kun on kuulemma kauhea nälkä...NIINPÄ!
Kommentit (81)
Listaas tähän kaappien + pakastimen saldo niin katotaan mitä niistä saa aikaseks : )
jääkaapissa kurkkua, piparitaikina, rasvaton maito, pari jugurttia.
Pakasteessa ei ole yhtään mitään: ei pakastevihanneksia tai muutakaan? Pelkkä valo? Vai onko sitäkään?
Jääkaapissa ei oo edes ketsuppia?
Jos näin on, niin miten ihmeessä parin päivän kaupassa käymättömyyden aikana pääsee perustavarat loppumaan noinkin totaalisesti? Ostatte vasta sitten, kun kaikki on täysin loppu? Suosittelen tulevaisuutta ajatellen, että ostaisitte elintarvikkeita kun entiset on vasta melkein loppu.
Kävele kauppaan, lapsi rattaisiin ja menoksi, jos ei ole autoa. Bussit varmaan kulkee, jos ei kulje niin mene taksilla.
Tai tilaa pizza.
Mutta älä ruikuta, ettei oo mitään syötävää, sillä se ei ole totta!
Piirakoita voit itsekin syödä...kuivakaapit teillä ammottaa tyhjyyttään, vai? Eikö ole makaroonia, riisiä, kaurahiutaleita?
Uusavuton olet....
Vierailija:
jääkaapissa kurkkua, piparitaikina, rasvaton maito, pari jugurttia.
Laitan molemmat peräkkäin istumaan vaunuihin ja kävellen mene matkat. liikunta tekee vaan hyvää.
8
Muuten meillä ei puuroja syödä, eikä oikein mitään makaronejakaan...Perunatkin on loppu kun tein eilen niistä ruokaa, muttei jäänyt täksi päiväksi yhtään :(
Meidän auton takaluukku ainakin avautuu ja sulkeutuu. Sinne voi laittaa tavaroita, ja ottaa ne sieltä pois.
Kyllä jokainen ihminen pystyy suunnittelemaan elämäänsä sen verran että on parin päivän ruuat kaapissa kun TIETÄÄ että mies on auton kanssa jossain ja rattaatkin autossa. Kohta varmaan alkaa keräys että ap saa ruokaa :)
Monta kertaa olen sanonut että toisi ne vaunut sieltä pois, mutta ei!
Vai ootko allerginen pizzalle ja kebabille? Vai onko rahatkin loppu? Mutta ethän sä sieltä kaupastakaan mitään saa jos et voi maksaa, eli se siitä....
Miksi miehesi ei käy kaupassa? Ei osaa?
Avuton mikä avuton.
Vierailija:
Monta kertaa olen sanonut että toisi ne vaunut sieltä pois, mutta ei!
Eilenkin pyysin miestä käymään kaupassa..no, toi maitoa!!!
Ja olisit hakenut ne kärryt sieltä ihan itse pihalle.... hoh hoijaa. Ehkä pieni nälkä on vaan hyväksi tuossa tapauksessa.
Vai etkö osaa ottaa niitä ?
Ihme uusavuttomia.
Mikä esti? Laiskuus? av-mania? Jalat poikki?
Jättäköön työt kesken siksi aikaa!
Jos ei ole, niin kannattaisikohan hankkia sitten tulevan varalle. Ettei pääse käymään näin.