Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mies voi sanoa " en mee kauppaan, en vie lasta tarhaan" jne???

Vierailija
12.12.2006 |

Kuinka usein munkin teksi mieli sanoa että ei, en tee. Enkä vaan tekis! Mutta mä en pysty siihen, mutta mun ymmärrys EI riitä siihen että miten mies pystyy????? Ihan muina miehinä sanoo, kun kysyn, että ei, en vie lasta tarhaan, tai en hae maitoa, en imuroi...Ei lista on meillä suorastaan ikävystyttävän pitkä. Mäkin haluan ton saman oikeuden!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo perheen rahat ja raha antaa valtaa.

Vierailija
2/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et käytä sitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin seuraavaan aamuun asti. Mies umpitunnelissa seuraavana päivänä...

Tietääpä nyt millainen minun oloni oli kun nousin aina yöllä lapsen kutsuessa. Nyt saan useammin nukkua öitä kokonaan. Mies hoitaa sillä välin vauvaa kun minä nukun kertyneitä univelkoja pois.

Vierailija
4/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joko yrittäisin neuvotella uudelleen mitkä asiat ovat hänen vastuullaan ja mitkä sinun. Lisäksi kysyisin häneltä miksi hän ei halua tehdä asioita pyytäessäsi. Kokeeko miehesi, että pomputat häntä liikaa?

Jos selkeästi mies ei halua olla mukana perheen arjessa niin silloin voit keskustella hänen kanssaan vaihtoehdoista: onko hänellä masennus (mies lääkäriin), liikaa stressiä (keinoja stressin lievitykseen), pomputatko liikaa (tarkistat omaa tapaasi pyytää asioita), onko parisuhteenne kunnossa (parisuhdeneuvojalle tai oma tsemppaus parisuhteen parantamiseen).

Vierailija
5/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt selväksi, että tästä perheestä on vastuussa kumpikin vanhempi.

Vierailija
6/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mies yritti alkuun luistaa, mutta minä en todellakaan anna sen valita, osallistuuko yhteisiin töihin vai ei. Jos mies sanoo, että en käy kaupassa, niin minä sanon, että sitten et tässä talossa syökään. Oppivat yleensä jo muutamasta kerrasta. Ja näin se sujuu yhteiselo onnellisesti :D

Vierailija
7/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on isä, joten hän on vastuussa lapsestaan ja sen hyvinvoinnista.

Vierailija
8/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, en vaihda renkaita tai öljyjä tai nosta venettä talviteloille tai.....

montaa voi sanoa ja tehdä tai olla tekemättäkin paljon jos se sallitaan ja hyväksytään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi