Tummapaahtokahvi on KAMALAA
Kuka oikeasti pitää noista tummapaahtokahveista?! Havahduin asian ääreen kun hotellissa oli aamiaisella ainoastaan tummapaahtoista kahvia, ja pöydillä oli paljon hylättyjä kahvikuppeja joista vain hörpätty. Itse vihaan tummapaahtoa, se on ihan kamalaa, hyvä kun koronan jälkeen pystyy tavallistakaan kahvia enää juomaan kun makuaisti on mennyt oudoksi.
Kommentit (22)
No ainakin ovat vatsaystävällisempiä, vaikka toisin luulisit 😊
Itse juon vain tummapaahtokahvia, ei närästäkään niin kuin vaaleapaahtoinen...
Laihapaahtokahvi on pula-ajan jäänne. Nyt saa jo nauttia.
Minä tykkään, ja olen sentään teeihmisiä. Vaaleapaahtoiset jätän väliin.
Parasta kuka niitä vaaleita litkuja juo. Niinku kutavettä litkis.
Juokaa kerman ja/tai jäätelön kanssa 😋
Kahvissa pitää olla makua, pohjaan palanut kahvi maistuu vaan pohjaan palaneelta.
Ostin 2 pakettia HienoMokka tummapaahto kahvia.Lidl tarjous.
Minä. Vaaleapaahtoinen kahvi maistuu kamalan kitkerältä.
Vierailija kirjoitti:
Juon vain espressoa.
Samoin ja tummana kiitos.
No hotellien, kahviloiden ym kahvit onkin kamalia. Kotona kun teet saman, niin hyvää tulee.
Vaaleapaahdot on kitkerää kuravettä, tummat taas pehmeän täyteläisiä. Löfbergin Crescendo on mun suosikki.
Tummapaahtokahviin kuuluu kahvikerma, rasvaton maito pilaa kahvin kuin kahvin. Kermat kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tummapaahtokahviin kuuluu kahvikerma, rasvaton maito pilaa kahvin kuin kahvin. Kermat kehiin.
Mustana, kiitos. 😋 Kermat ja maidot pilaa kahvin ja ruoat.
Parhautta on ihmiset, jotka luulevat kultakatriinasta tulevan tummapaahtoa laittamalla enemmän puruja.
Minusta tummapaahtoinen on parempaa, jos juo ilman maitoa. Vaaleapaahtoinen toimii maidon kanssa.
Kummassa on enemmän karsinogeenejä?
Vaaleat on suomalaiseen makuun eli ei makua ollenkaan.
No minä en muuta juokkaan, mutta makujan on tosiaan erilaisia. Tylsää, jos tuollaista ei oteta huomioon kahviloissa ja ravintoloissa.