Miten ihmeessä nämä Jaajot, Harkimot, Hedbergit yms. saa pokattua itselleen tuollaisia kaunottaria
Keskivrtalopositiivisia, ja kasvoiltakaan ei niin erityisen komeita miehiä
Kommentit (588)
En ihmettele Jaajoa mutta enpä ole nähny kuvaakaan hänen vaimostaan missään. Tiedän, että on lääkäri.
Mut eniten ihmettelen Hedbergiä. Ei kai tarvi perustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän vastasin jo tälle ysiplussalle, että oma tasoni on max 7, ehkä vähän alle.
Mutta sä kysyit minulta sitä ja tuo 9+ ei ollut mun vastaus. Vastasin myöhemmin että olen duunari. Sen jälkeen lisäsin että olen 7.
Ok. Eli et ole julkkis vaan tavis. Silloin duunarit ja työttömätkin ovat ok. Jos ymmärrät sarkasmin.
Niin että ei kaikki ole varakkaiden miesten perään.
Eivät tietenkään ole, jos varakkaat eivät noteeraa mitenkään, mutta jos noteeraisivat, niin tilanne olisi ihan eri.
Kuka täsä pelisä huijaa ja ketä.
Julkisuus ja sosiaalinen pärjääminen kertovat korkeista sosiaalisista taidoista mitkä viehättävät naisia
Jännä muuten, että Hjalliksen jälkeen pari sen existä vaihtoi köyhempään tavikseen mutta se taivis olikin nainen.
Moni nainen tuntuu tosiaan olevan liian yksinkertainen mitä tulee parin valintaan. Puheet sisäisestä ihmisestä, maalaisjärkisyydestä, empaattisuudesta jne tuntuu olevan vain puheita. Kuitenkin raha houkuttelee liian monia. Ja muut seikat kuten kauneus, huumori, status, sosiaalinen piiri jne.
Mitä muusa voittaa sen ulkonäösä häviää.
Nollasumma peliä. Ketä täsä voittaisi?
Jos ajatellaan esim. Hebergiä pelkkänä kuvana ja testattaisin ulkomailla missä ketään ei tunne, niin tuskimpa kukaan olisi kiinostunut seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele Jaajoa mutta enpä ole nähny kuvaakaan hänen vaimostaan missään. Tiedän, että on lääkäri.
Hedberg noista ainoa normaalin näköinen kasvoilta. Toki kehopositiivinen mikä näkyy myös kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavis ammatin mukaan mutta en ulkonäön mukaan. Seiskalla en tarkoita vain ulkonäköä.
Ihminen on kokonaisuus, ulkonäkö on toki naiselle tärkeämpi kuin miehelle näissä tasoteoriavertailuissa.
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on kyllä niin ällöttävä jo naamastaan, että en olisi mistään rahasummasta hänen kanssaan. Hän on jollain tavalla hyvin vastenmielinen. Minulle tulee hänestä mieleen lesbo vaikka onkin mies. Ällöttävä limanuljaska.
Mitenkähön ajaako noteerasi sinut jossain bileissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on kyllä niin ällöttävä jo naamastaan, että en olisi mistään rahasummasta hänen kanssaan. Hän on jollain tavalla hyvin vastenmielinen. Minulle tulee hänestä mieleen lesbo vaikka onkin mies. Ällöttävä limanuljaska.
Mitenkähön ajaako noteerasi sinut jossain bileissä?
. . . siis Jaajo, ei ajaako. . .
Vierailija kirjoitti:
Iso paksu pitkä kusiletku pistää naiset sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän vastasin jo tälle ysiplussalle, että oma tasoni on max 7, ehkä vähän alle.
Mutta sä kysyit minulta sitä ja tuo 9+ ei ollut mun vastaus. Vastasin myöhemmin että olen duunari. Sen jälkeen lisäsin että olen 7.
Ok. Eli et ole julkkis vaan tavis. Silloin duunarit ja työttömätkin ovat ok. Jos ymmärrät sarkasmin.
Niin että ei kaikki ole varakkaiden miesten perään.
Niinpä, kun niihin ei ole mahiksia.
Vierailija kirjoitti:
Raha?
Eivät kai kaikki julkisuuden henkilöt ole mitenkään rikkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eniten ihmettelen Hedbergiä. Ei kai tarvi perustella?Iso paksu pitkä kusiletku pistää naiset sekaisin.
Sepäneinyksin riitä, jos ei ole ulkonäköä, sosiaalisia taitoja, julkisuutta tai/ja varakkuutta. Vai tiedättekö jonkun (ruman, sosiaalisesti kömpelön, ketään tuntemattoman köyhimuyksen), joka olisi ainoastaan tällä yhdellä ominaisuudella pokannut huippujulkkiskaunottaren tai yleensä ketään naista? Miten tällainen olisi edes päässyt tilanteeseen, jossa sitä kumiletkua olisi voinut esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha?
Eivät kai kaikki julkisuuden henkilöt ole mitenkään rikkaita?
Eivät ole, mutta kulkevat pippaloissa, joissa tapaavat toisia kaltaisiaan ja luovat suhteita ja joihinei taviksilla ole asiaa.
Mä vain jätän tän tähän.
Raha?