Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä nämä Jaajot, Harkimot, Hedbergit yms. saa pokattua itselleen tuollaisia kaunottaria

Vierailija
08.07.2023 |

Keskivrtalopositiivisia, ja kasvoiltakaan ei niin erityisen komeita miehiä

Kommentit (588)

Vierailija
341/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina huvittaa nämä palstaulit jotka luulevat tietävänsä naisten maun naisia itseään paremmin :D Naisista näillä ei tietenkään mitään kokemusta tosiasiassa ole.

Monella miehellä on ihan reaalielämän käytännön kokemusta kymmenistä tai jopa sadoista naisista ja heidän mies maustaan sitä kautta, että on tullut ns. rukkaset. "Luonne on tärkein" voi mennä eri valoon kun ei pääse sitä luonnetta koskaan tuomaan esille, kun muut vetovoimatekijät puuttuvat.

Vierailija
342/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonne on tärkein". Miehen kannalta tärkeintä on olla riittävän hyvin resursoitu (ulkonäkö, asema jne), että pääsee siihen joukkoon, jonka sisältä noita luonteita arvioidaan. Jos muut resurssit eivät riitä tuohon joukkoon, niin on naiselle ilmaa ja aika sama mikä se luonne sitten olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ja määrätietoisuus. Niiden sivutuotteena syntyy sitten muut tekijät.

Vierailija
344/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen että ns taivaan vallat vaikuttaa siihen kenestä ihmiset kiinnostuvat. Ihmisiä naitetaan yhteen ja mitä enemmän tai paremmin hyödyttää yhteiskuntaakin, niin sitä enemmän palkitaan naisilla ja juhlilla. Myös tässä taivaallisessa systeemissä sisällä olemalla saa naisia. Eli kun tietää ja osaa elämisen salat, saa naisia.

No, onhan se epäreilua koska näitä salaisuuksia ei ole kaikille kerrottu, että miten naruista vedellään.

Vierailija
345/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monikin on joustava kun hinnasta sovitaan. Näin on ollut maailman sivu ihan kaikkialla sukupuoleen katsomatta.

Mitä tuota pohtimaan sen syvällisemmin.

Vierailija
346/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on rahaa ja hyvät tulot. Mistään muusta se ei ole kiinni. 100 000 vuositulot niin rumakin mies saa helposti naisen.

Vierailija
347/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän vastasin jo tälle ysiplussalle, että oma tasoni on max 7, ehkä vähän alle.

Mutta sä kysyit minulta sitä ja tuo 9+ ei ollut mun vastaus. Vastasin myöhemmin että olen duunari. Sen jälkeen lisäsin että olen 7.

Ok. Eli et ole julkkis vaan tavis. Silloin duunarit ja työttömätkin ovat ok. Jos ymmärrät sarkasmin.

Niin että ei kaikki ole varakkaiden miesten perään.

Vierailija
348/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska status ja varallisuus ovat yksi naisia keskeisesti viehättäviä asioita miehessä.

Juuri näin, itsevarmuus luo sisäistä hehkua, joka vetää puoleensa. Vähän niin kuin syysiltoina lamppujen ympärillä pörrää miljoona yöperhosta.

Vierailija
349/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja raha ja valta on kiihottavaa lisäksi..

Vierailija
350/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myöskin huomattavaa, että hyvä taloudellinen tila nostaa monen miehen itsevarmuutta ja itsetuntoa. Tämän huomaa hyvin julkkiksistakin kun puhutaan rauhallisemmin heti kun on pullat hyvin uunissa. Ollaan jotenkin ylhäisempiä. Jotenkin tuntuu siltä, että nämä punnitsevat ihmisarvon rahassa ja se vaikuttaa tähän ylemmyyden tunteeseen.

Mutta minkäs näille voi.

Vierailija
351/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on huonosti jos raha ratkaisee kaikessa: terveyden, lisääntymisen, rakkauden, onnellisuuden jne. Mutta näyttää siltä, että liian monessa asiassa raha on ratkaisevassa asemassa. Tuntuu siltä, että yhteiskunnallekin ab suomi oy:lle kaikkein tärkeintä on rahaa tahkovat ihmiset. Ja sen takia joustetaan sekä tehdään myönnytyksiä näitä raharikkaita miellyttääkseen. Näitä rikkaita palkitaan rakkaudella, seksillä ja ilon pidolla.

Vierailija
352/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä nämä herrat ovat ihan aidosti mukavia ja välittäviä. Kyllä naisia viehättää aitous ja hyvä käytös.

Joel Harkimon vanhemmat ovat pysyneet erostaan huolimatta hyvinä ystävinä ja tekevät töitä yhdessä, luulisi siitä periytyvän myös lapsille mallia. Hedberg oli pitkässä suhteessa ennen Tuupasta ja Jaajo ollut nuoresta saakka vaimonsa kanssa ja monta lastakin tehtynä.

Tuskin nuo täysin umpisurkeita ukkoja on kun pitkiä parisuhteita jo takana ja näiden naisilla olisi kysyntää varmasti muuallakin.

Vierailija
353/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavis ammatin mukaan mutta en ulkonäön mukaan. Seiskalla en tarkoita vain ulkonäköä.

Vierailija
354/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Suurin osa naisista ei tajua miten raha ja status vaikuttavat.

He ajattelevat "enhän minä tavoittele rikastumista miehen avulla koska en ole gold digger. Siispä minuun raha ja status eivät tee vaikutusta".

Kyllä ne tekevät. On tutkittua että korkeamman statuksen omaava mies arvioidaan huomattavasti komeammaksi kuin sama mies matalammalla statuksella (testattu näyttämällä samoja kuvia verrokkiryhmille, alle oli vain laitettu eri ammatti, lähihoitaja vs aivokirurgi, jne). Tämä päti kautta linjan.

Kun tähän lisätään irlä status, eli kuinka statusmies saa enemmän ihailua ja pokkurointia osakseen - statuksen vaikutus vain kasvaa, ja pian statusmies näyttää ei vain komeammalta vaan myös käsittämättömän itsevarmalta ja briljantilta kun hänen jokaiseen sanaansa reagoidaan positiivisesti ja surkeillekin vitseille nauretaan.

Status on halo-efekti, sädekehä. Mikään ei komista miestä niin paljon kuin vaikutusvalta.

Mediakin luonnehtii tavallisen näköisiä julkkismiehiä komistuksiksi. Ja jos ottaa esimerkin jostakin, niin heti tulee kommentteja, ettei ole tavallisen näköinen. Jos nämä tyypit olivat vaikka postin jakajia tai raksaäijiä, ei kukaan kiinnittäisi heihin kummempaa huomiota.

Eivät kaikki *seurapiiriksunottaretkaan* välttämättä mitään silmäniloja ole, varsinkaan ilman meikkiä.

Vierailija
355/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat helppoa elämää, sitä on tarjolla julkkiksen kanssa, koska rahaa ja ovia avautuu. Luen tällaiset naiset opportunisteiksi. Itselleni vieras käsite olla ihmisen kanssa pelkästään rahan ja ovien aukeamisen vuoksi.  Toisilla on löyhemmät arvot ja aivot.

Vierailija
356/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on kyllä niin ällöttävä jo naamastaan, että en olisi mistään rahasummasta hänen kanssaan. Hän on jollain tavalla hyvin vastenmielinen. Minulle tulee hänestä mieleen lesbo vaikka onkin mies. Ällöttävä limanuljaska.

Vierailija
357/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisen, joka muutamaksi viikoksi ihastui omalla kapealla alallaan erittäin taityavaam ja maailmankuuluun mieheen. Hän oli älykästä ja hauskaa juttuseuraa. Kuitenkin ulkonäössä oli yksi hyvin ilmeinen virhe, joka sinänsä olisi ollut korjattavissa. Lopulta siitä tuli kuitenkin kynnyskysymys, koska se oli niin suuri puute,  että mikään muu ei sitä olisi voinut kompensoida.

Välittääkö se mies siitä?

Vierailija
358/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä aikoinaan Harkimon ja Karihtalan suhdetta. Mutta mitä se mulle kuuluu. Molemmat sai siitä varmasti jotain.

Vierailija
359/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
360/588 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly ja huumori kuuluvat yhteen, ja ovat ominaisuuksia, jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa. Myös taviksissa hauska seuramies saa helpommin naisen kuin juro jöröttäjä.

Kyllä saa, jonkun. Mutta ulkonäkö ja ikä määrittävät silti kaikkein keskeisimmin sen, millaisen kumppanin tämä hauska seuramies saa.

Tottakai ikä ratkaisee paljon. Tilastollisesti parisuhteissa ikäero on max kaksi vuotta. Harva nainen haluaa mitään muuta. Ulkonäkö on sitten eri juttu. Jos miettii oikean elämän parisuhteita, niitä on monenlaisia. On sellaisia, missä puolisot ovat ulkoisesti erilaisia. Ja sitten niitä saman tasoisia. Se, että ihminen on näyttävän näköinen, ei automaattisesti tarkoita, että olisi kiinnostunut toisen ulkonäöstä. Ja päin vastoin.

Ikä ei ole ainoa vedenpitävä fakta. Myös ulkonäölliset tasot kohtaavat samalla volyymilla. Ehkä +60 iässä, kun miehiä alkaa olla paljon vähemmän, ulkonäöllä ei ole enää niin suurta painoarvoa naisille.

Ööh. Olen 58 v. eronnut nainen. Joskus mietin jotain treffailua, mutta se jää ajatuksen tasolle, koska ikäiseni miehet ovat todella rupsahtaneita ja usein vielä sairaita ja ylipainoisia. Itse olen pitänyt aina huolta itsestäni, eikä ylipainoa ole. Voisin ottaa seksisuhteen nuorempaan mieheen. Minulla on hyvä taloudellinen tilanne, mukavat aikuiset lapset, mielenkiintoinen työ ja vilkas sosiaalinen elämä.

Ehkä tuossa ikäluokassa on kuitenkin sekä miehiä että naisia sekä hyväkuntoisia, itsestään huoltapitäviä että rupsahtaneita ja ylipainoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä