Juuri nyt: Jussi Halla-aho presidentiksi!
Jussi Halla-aho: Olen käytettävissä presidenttiehdokkaaksi Kaiken päätöksenteon perustana kansallinen kokonaisetu
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi, vihervassaripaskat, kohta teitä vit..u..ttaa kuin isoa eläintä,
Taitaa vetuttaa vain persuja.
Teillähän puolueen kannatus jo menossa alaspäin.
Presidenttiä ei äänestetää puolueen vaan persoonan perusteella, ja Halla-ahoa voi äänestää kuka tahansa. Jos et sattunut vielä tietämään.
Presidentti ei virassaan ole minkään puolueen edustaja ja jäsen.
Kyllä menee monen ääni Halla-aholle puoluekannasta riippumatta. Myös minun.
Millä perusteella? Ukolla on surkea maine, ulosanti ja ajatukset.
Pakko kai Halla-ahoa äänestää. Muut ovat vielä kehnompia vaihtoehtoja.
Arvasin tämän jo silloin, kun hän niin kovin salamyhkäisesti erosi puheenjohtajan paikalta ja kirjoitti sen jonkun kirjeen tai jotain, kuka muistaa? Hänen suunnitelmansa on, että suomessa on ensin oikeistolaishallitus, ja sitten hän presidenttinä, jolloin presidentti ja hallitus yhteistyössä voi tehdä suomesta täysin sinimustan maan. Ottaen huomioon sen myrskyn, jonka tämä hallitus on jo nyt saanut aikaiseksi kotimaassa ja ulkomailla, niin kehottaisin kaikkia miettimään niitä vakavia seuraamuksia, jotka tämän tyypin presidenttiydellä oikeasti olisi. Lukekaa, mitä kaikkea presidentti voi yhdessä hallituksen kanssa puskea läpi.
Taidankin alkaa painamaan lippahattuja ja myymään niitä, joissa lukee "MESTARI 2024 - Finland great again".
Tai jos jättäisi alkuosan tekstiä pois ,ja pelkkä Mestari 2024?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääneni menee varmaan hänelle. Muut ehdokkaat aika huonoja
Ei edes tiedetä vielä tässä vaiheessa ketä tulee olemaan ehdolla. Sen huomioon ottaen aika vahva mielipide sinulla.
Ei minua ainakaan kiinnosta ketä muita on ehdolla, koska Halla-aho on joka tapauksessa paras valinta.
En taida äänestää Halla-ahoa.
Koska hän ei tosiaankaan pystyisi voittamaan Haavistoa toisella kierroksella.
Tulihan sieltä ehdokas jota voin äänestää. Muuten olisin voinut äänestää Haavistoa mutta en äänestä isismorsianten suojelijaa. Muut ehdokkaiksi kaavaillut taas ovat niin mauttomia ja värittömiä että yhtä hyvin presidentiksi voitaisiin valita sahapukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidenttiä ei äänestetää puolueen vaan persoonan perusteella, ja Halla-ahoa voi äänestää kuka tahansa. Jos et sattunut vielä tietämään.
Kyllä menee monen ääni Halla-aholle puoluekannasta riippumatta. Myös minun.Millä perusteella? Ukolla on surkea maine, ulosanti ja ajatukset.
Surkea maine teidän surkeiden vihervassarien keskuudessa. Ulosanti ja ajatukset taas ovat erinomaisia.
Hullu-Uho tervehtisi itsenäisyyspäivän juhlissa jalkavaimoineen käsi ojossa. Ne, ketkä eivät vastaisi tervehdykseen, viedään suoraan linnan suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jussilla tyttäriä?
On, miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee monen ääni Halla-aholle puoluekannasta riippumatta. Myös minun.Millä perusteella? Ukolla on surkea maine, ulosanti ja ajatukset.
Olen täysin eri mieltä. Fiksu ja tyyni ihminen, jolla realistinen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka juuri sanoi uutisissa että presidenttinä toimisi vain siten mikä hänestä on oikein.
Voi jussipussipuitanussi, kun nyt ei olla valitsemassa diktaattoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 vuotta sitten olin persuvastainen fanaattinen vasemmistoliiton äänestäjä, vihasin halla-ahoa kuin ruttoa ja räksytin tätä vihaani netissä ympäriinsä. Nykyään olen "persu" itsekin ja suorastaan rakastan Halla-ahoa.
Sitä jotkut viisastuu ajan myötä ja mielipiteet järkevöityy, huomaa mikä on totta ja hyväksi tälle maalle, mikä taas ei ole.Hieno uutinen!
Nykyisin olet lähinnä valehtelija😂
Olen kasvanut ja aikuistunut, sinulla taas on selvästi nuoruus ja hihhulointi vielä kesken, ja provosoidut tosiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Führer Halla-Aho
Meister, jos nyt välttämättä Saksaa haluat puhua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka juuri sanoi uutisissa että presidenttinä toimisi vain siten mikä hänestä on oikein.
Voi jussipussipuitanussi, kun nyt ei olla valitsemassa diktaattoria.
Joo ei olla, vaikka pekka näin kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sittenkin ylläri? Entä jos kansa äänestää toiselle kierrokselle Halliksen? Niinku protestiksi persujen kivittämisestä.
Hallis tai Hjallis... Siinä slogani! :)
Junnila on 88, mutta Pekka 69.