Juuri nyt: Jussi Halla-aho presidentiksi!
Jussi Halla-aho: Olen käytettävissä presidenttiehdokkaaksi Kaiken päätöksenteon perustana kansallinen kokonaisetu
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisesta punastelevasta hiirulaisesta ole presidentiksi.
se on alko-ongelmasta johtuva tuo punastelu
Ei kukaan kysynyt sinun punastelusi syytä.
Olen tähän mennessä harkinnut vain Pekkaa ja Aaltolaa, että kumpaa äänestäisi. Aivan ihanaa, nyt varmasti äänestän Jussia.
Hienoa, saadaan taas kielitaitoinen ja sivistynyt ihminen Suomen keulakuvaksi.
Eiköhän näytetä viherkomukoille närhen munat ja valita Jussi presidentiksi!
-=Minun presidenttini 2024, Jussi Halla-aho=-
Puunhalaaja-woke-taistolaiset jäävät nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Jussia äänestän.
Miten tämä kaikki menee läpi teille? Eikö mikään hälytä päässä. Siis kaikki menee läpi ja ei tapahdu mitään heräämistä? Paljonko ihmiset juovat jos eletään täydessä horroksessa? Aivopestyjäkö.
Haavisto on koulutukseltaan vain ylioppilas. Aloitti Helsingin yliopistossa valtiotieteen opintoja, mutta jätti kesken jo ennen ensimmäisen vuoden loppua.
Esim. Jenkeissä kuitenkin esiintynyt luennoitsijana vierailevana professorina/tohtorina. Miten kehtaa?
Halla-aho on väitellyt tohtori, ja hänen Venäjä-tietämyksensä voi olla Suomelle näinä aikoina äärimmäisen arvokasta.
Luulen että Jussi saisi myös sellaista väkeä uurnille jotka eivät perinteisesti äänestä.
Jussi pressaksi niin muuallakin katotaan mikä alkkis Suomessa on presidentiksi valittu
Äänestän kirjoitti:
Hienoa, saadaan taas kielitaitoinen ja sivistynyt ihminen Suomen keulakuvaksi.
Miten sivistynyt pökkii 8v vierasta josta lapsi. Kotona vihitty vaimo. Sivistykseen ei kuulu rikokset, ja rasistiset ym. törkypuheet.. Hyi kaukana sivistyneestä.. 😩😈
Vierailija kirjoitti:
Jussi pressaksi niin muuallakin katotaan mikä alkkis Suomessa on presidentiksi valittu
Samanlainen kuvottava olemus kun hakkaraisella..
mehän tempaisemme Haaviston presidentiksi että heilahtaa!
Ääni menee wokettajia ja canceloitsijoita vastaan ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto jotenki yököttävä, minkä ikänen se sen pojuyde oikein oli kun iski? Haavisto oli jotain 40 ja tuo poika mitä, oliko edes 18?
-78 syntynyt eli hyvän matkaa ollut täysi-ikäinen silloin.
Ja ovat olleet 20 vuotta naimisissa ja Antoniokin on nykyisin jo 44-vuotias, eli ei ole Pekka vuosien aikana vaihtanut nuorempaan kuten moni heteropoliitikko on tehnyt.
Järkyttävä häpeä jos hänestä tulisi presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä häpeä jos hänestä tulisi presidentti.
Miksi ihmeessä? Kerrankin meillä olisi asioihin paneutuva presidentti joka puhuisi suoraan ihmisille mitä ajattelee mistäkin asiasta teeskentelemättä. Sellainen olisi suorastaan ylellisyyttä.
Tulee olemaan sykähdyttävä näky, kun Jussi Kristian Halla-aho ensimmäistä kertaa tasavallan presidenttinä astelee alas eduskuntatalon portaita Puolustusvoimain komentajan tehdessä kunniaa ylipäällikölleen ja kansan hurratessa johtajalleen! 😍